Musisz tylko uwzględnić odpowiednie formy contentowe w swojej strategii i dopasować kanały dotarcia do użytkowników. Możesz też skorzystać z tego, co zaproponuje Ci agencja content marketingowa.
Jak działamy, by content marketing przynosił Ci zyski, a Twoje kampanie content marketingowe były skuteczne?
W naszych działaniach wykorzystujemy frameworki
– to rozpisanie w punktach pracy, jaką mamy do wykonania, żeby osiągnąć Twój cel. Framework pozwala nam zadbać o Twój biznes. Skuteczne treści możesz dostarczyć na każdym z etapów. Budujemy strategie content marketingowe i realizujemy działania content marketingowe
Analityka
Fundament efektywnych działań marketingowych – wdrożenie techologii i zbieranie danych
Retencja
Działania nakierowane
na wzrost powracalności
użytkowników
Aktywacja
Działania nakierowane
na wzrost zaangażowania
i konwersji
Przychody
Optymalizacja
pod kątem
przychodów
Akwizycja
Działania ukierunkowane
na pozyskanie nowych
użytkowników
Zobacz jak możemy zbudować strategię dla Twojego biznesu
Co dla Ciebie zrobimy?
Audyt i analiza contentu
W tym miejscu zaczyna się każda strategia contentowa i rodzą się pomysły na treści. Wszystkie nasze działania opierają się na analizie. Możemy analizować content na Twojej stronie, aby powiedzieć Ci, jak działać jeszcze efektywniej i zoptymalizować treści. Możemy też analizować na potrzeby konkretnych działań i kampanii.
Co analizujemy? Działania konkurencji. Okresy trendu dla poszczególnych tematów. Okresy trendu w branży. Efektywność treści w zależności od przyjętego celu. Content gap – obszary do zagospodarowania.
Na podstawie audytu treści wskazujemy, co i jak należy poprawić, aby content w witrynie, mediach społecznościowych, na dedykowanym landing page’u przynosił jeszcze lepsze wyniki.
Analiza daje nam wgląd do działań rynkowych. Dzięki temu zawsze jesteśmy na czasie, reagujemy i rozwijamy strategię contentową zgodnie ze zmianami w branży. Wszystkie usługi contentowej opierają się o analizę danych.
Strategia contentowa
Na niej zasadza się cała koncepcja tworzenia treści – zarówno w witrynie, social mediach, w zewnętrznych portalach, a także na stronach wspierających kampanię! Decydując się na strategię cotentową dostajesz pełną analizę: O czym warto mówić? Jak komunikować? Gdzie publikować? Kiedy publikować? Jakie treści? Strategia contentowa może wspierać działania SEO. Wskażemy w niej tematy warte poruszenia pod kątem potencjału fraz kluczowych. Będą to tematy często wyszukiwanie, ale nisko konkurencyjne – żeby Twoja strona szybko trafiła na topowe miejsca wyników wyszukiwania. Dajemy copywriterowi szczegółowe wytyczne do napisania i zoptymalizowania tekstu pod SEO. Planujemy linkowanie wewnętrzne.
Chcesz, by treści sprzedawały? Skorzystaj ze strategii opartej na customer journey. Dowiedz się, co da Ci topical authority oraz frazy długiego ogona.
Copywriting i webwriting
Copywriting to nie tylko pisanie artykułów! To również optymalizacja leksykalna, tworzenie haseł i claimów reklamowych, copy do grafik. W tej szerokiej dziedzinie mieści się także proofreading, czyli korekta językowa. Jeśli potrzebujesz wsparcia przy tworzeniu treści na stronę lub pod konkretną kampanię, jeśli prowadzisz bloga, potrzebujesz tekstów do mediów, scenariuszy reklam lub tekstów, które wypełnią Twoją stronę – dobrze trafiłeś!
Teksty do mediów
Potrzebujesz tekstu, który będzie widoczny w mediach, chętnie klikany i czytany z zaangażowaniem? Content performance to teksty zewnętrzne nastawione na wyniki. Budowanie świadomości brandu, wprowadzenie na rynek produktu, wsparcie kampanii remarketingowych – tego typu teksty napiszemy i wydamy dla Ciebie. Współpracujemy z wydawcami z wielu dziedzin. Przykładamy wagę do jakości portali, w których publikujemy – to miejsca z renomą i wysokimi wskaźnikami zasięgowymi, które przekładają się na efektywność kampanii. To też miejsca, które dają moc Twojej witrynie i dzięki linkowaniu pozyskują kolejnych klientów. Gwarantujemy określoną liczbę odsłon – z góry wiesz, za co płacisz.
Pillar content
Masz treści, ale chcesz, żeby pracowały lepiej? Pokażemy Ci, jak wycisnąć z nich ile się da! Idea pillar contentu zakłada tworzenie wielu treści na podstawie jednego materiału. Może być to np. artykuł, na podstawie którego powstanie wideo czy infografika. Tworzenie wielu formatów treści wydłuży czas użytkownika w witrynie, dzięki czemu podniesiesz wskaźniki rankingowe. Pillar content świetnie też wspiera content seeding
Content seeding
To strategia popularyzowania treści z wykorzystaniem wielu kanałów. Najbardziej wpływowi w tej kwestii są influencerzy. Badania pokazują, że bardziej ufamy autorytetom niż znajomym! Z kim współpracować podpowie Ci Influency. Każdy kanał potrzebuje nieco innego rodzaju treści – dopasowanych rodzajem i komunikatem do odbiorców, którzy z niego korzystają. Tworząc wiele treści na podstawie jednego materiału możesz wykorzystać je w wielu kanałach – niskim kosztem zyskujesz content, którego możesz użyć w social mediach, w portalach zewnętrznych czy na YouTubie.
CPE
Content Powered E-commerce
Treści na miarę czasów. Właściciele biznesów przenoszą się masowo do sieci ze względu na ograniczenia w sprzedaży stacjonarnej.
Zaangażowanie
Wykorzystujemy pillar content. Treści są wyczerpujące, bogate
w inne formaty – wideo, infografiki, zdjęcia
Wydłużenie
czasu
Dzięki temu wydłużamy czas użytkownika na stronie, zwiększamy liczbę sesji, głębokość wizyt, zmniejszamy bounce rate.
Linkowanie
wewnętrzne
Strategia z zaplanowaniem połączeń między artykułami i produktami. Odpowiednie wyróżnienie linków: zdjęcia, CTA.
Lejki
zakupowe
Precyzyjnie stworzone,
zautomatyzowane,
dzięki wsparciu
działu technologii.
Przełożenie
na sprzedaż
Raportowanie efektywności. Dowiesz się, gdzie content marketing bierze udział na ścieżce jako argument dla poparcia efektywności.
CPA
Content Powered Ads
Usługa ukierunkowana na poprawę wyniku jakości reklam płatnych.
Rich Content
Rozbudowane karty produktowe. Unikatowe. Bogate w atrakcyjne zdjęcia i filmy. Rozbudowane opisy, zoptymalizowane pod frazy kluczowe.
Landing Pages
Treści pod kampanię. Bogate we frazy kluczowe, ale
wartościowe dla użytkownika. Angażujące. Obszerne. Atrakcyjne wizualnie.
Content Repair
Naprawa i optymalizacja treści z niskim wynikiem jakości. Obejmuje: analizę tekstu, rekomendacje dla poprawienia wyniku jakości, wprowadzenie zmian, np. rozbudowa treści.
CPR
Content Powered Revenue
To strategia, w której treści mają być paliwem dla innych kanałów: mailingu, programmatic, SEM. Opieramy ją na stałej analizie danych, aby na bieżąco zmieniać założenia i dostosowywać je do potrzeb kampanii.
Skaluj biznes w oparciu o content marketing – wykorzystaj swój potencjał i zwiększaj sprzedaż! Jeśli masz inne potrzeby związane z content marketingiem zgłoś się do nas, a my znajdziemy rozwiązanie i przygotujemy dla Ciebie dedykowaną ofertę.
case studies