PPC Specialist

Umowa o pracę / B2B

Praca hybrydowa / zdalna

Pełen etat

Zdalna rekrutacja
Nasz zespół PPC:
- W ramach naszej agencji mamy in-house wszystkie działy digital, m.in. Strategia, Client Service, SEO, Content Marketing, Afiliacja (własna sieć afiliacyjna), CRM & Marketing Automation, Analityka. PPC to często tylko jeden z wielu kanałów, w których realizujemy działania dla Klientów – stąd często działamy w interdyscyplinarnych zespołach.
- Nasi klienci: duże marki z branż m.in. finanse, medyczne (usługi, apteka, leki OTC i suplementy etc.), e‑commerce (drogeria, podróże) etc. W ramach PPC działamy kompleksowo od planowania strategii, przez ich realizację, aż po dogłębną analizę wyników. Realizujemy dla nich takie cele jak m.in. wzrost sprzedaży, zwiększenie widoczności czy generowanie leadów.
- Partnerstwa strategiczne: mamy m.in. status Google Premier Partner (daje nam on dostęp do najnowszych rozwiązań, zanim pojawią się one na rynku, do szczegółowych statystyk, zamkniętych webinariów, szkoleń online) czy Meta Business Partner.
- Duże seniority w dziale – jest od kogo się uczyć i wymieniać wiedzę. Nasz team zgarnął wiele nominacji i wyróżnień w branżowych konkursach, m.in. Performance Marketing Diamonds, Google Agency Excellence Awards, European Search Awards.
Twoje zadania:
- Powierzymy w Twoje ręce samodzielne tworzenie strategii, planowanie oraz tworzenie kampanii głównie w panelach Google Ads, Meta Ads, Linkedin Ads oraz TikTok Ads dla Klientów agencji;
- Będziesz prowadzić, monitorować i optymalizować kampanie wg wyznaczonych KPIs, a także przygotowywać raporty i analizy kampanii z rekomendacjami;
- Na co dzień będziesz budować pozytywne relacje z Klientami: udzielając konsultacji, prowadząc prezentacje, uczestnicząc w spotkaniach biznesowych czy po prostu przygotowując oferty dla potencjalnych Klientów;
- Liczymy na to, że będziesz przy tym śledzić najnowsze rozwiązania związane z kampaniami płatnymi oraz implementować je;
Szukamy właśnie Ciebie, jeśli…
- Posiadasz co najmniej 2-3 lata doświadczenia w kampaniach i działaniach płatnych zdobytego w agencji SEO/SEM lub po stronie klienta – i chętnie nam opowiesz na przykładach o odniesionych przez Ciebie sukcesach i wynikach;
- Masz doświadczenie w planowaniu, tworzeniu i optymalizacji różnych typów kampanii (leady, sprzedaż, wizerunek, traffic);
- Masz wiedzę z zakresu obsługi narzędzi Google Ads, Meta Ads, Linkedin Ads, TikTok Ads oraz Google Analytics;
- Szybko i sprawnie tworzysz rozbudowane struktury kampanii w systemach reklamowych
- Posiadasz umiejętność logicznego i analitycznego myślenia, umiesz wyciągać wnioski i dawać rekomendacje;
- Umiesz i lubisz pracować z ludźmi, jesteś nastawiony na budowanie długotrwałych relacji z Klientami oraz na współpracę z zespołem ekspertów z innych działów agencji,
- Masz inicjatywę, dobrze organizujesz pracę własną, angażujesz się w powierzone zadania, bierzesz odpowiedzialność za rezultaty i nie boisz się rozwiązywać napotkanych problemów.
Oferujemy
- Rozwój u lidera digital marketingu obsługującego TOP marki polskie i międzynarodowe.
- Wsparcie Buddy’ego w okresie adaptacji. Jasne zadania i cele, raz w roku spotkanie z feedbackiem przekrojowym do Twojej pracy i kompetencji.
- Praca 100% zdalna lub dla osób z Warszawy i okolic – hybrydowa (ok. 4 dni z biura/mies.). Biuro – Mokotów Daleko od Mordoru. Dog-friendly office. Elastyczne rozpoczęcia dnia w godz.: 8-9.30
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy, umiejętności i doświadczenia – umowa o pracę, zlecenie lub B2B.
- Benefity: 1 godzina w tygodniu na własny rozwój lub czas z bliskimi (w piątki kończymy wcześniej), Dzień Urodzin oraz Dzień dla Rodziny, dofinansowanie opieki medycznej (Enel-Med) i/lub Benefitu Multisport i/lub dostępu do platformy MyBenefit.
Proces rekrutacji

Analiza aplikacji
Nasz zespół uważnie przeanalizuje nadesłane aplikacje. Sprawdzamy dopasowanie kompetencji, doświadczenia i umiejętności do specyfiki zadań i celów na stanowisku.

Wstępna rozmowa telefoniczna z HR
Jeśli Twoja aplikacja przejdzie 1. etap, Kasia (HR Specialist)
zadzwoni do Ciebie i porozmawia wstępnie o Twoich doświadczeniach i oczekiwaniach.

Zadanie
Poprosimy Cię o wykonanie zadania, w którym będziemy mogli sprawdzić Twoje umiejętności.


Witaj na pokładzie!
Po wspólnej decyzji widzimy się pierwszego dnia w biurze na Twoim onboardingu.