W czternastym odcinku podcastu „Cudne rozmowy o marketingu”, Joanna Cudna wraz z zaproszonym gościem zagłębiają się w świat strategii content marketingu. Poznasz sposoby, dzięki którym marketing treści może stać się podstawą dla strategii sprzedażowych, a także jak efektywne tworzenie ścieżki zakupowej poprzez odpowiednio dobrane treści może znacznie poprawić efektywność konwersji.
W odcinku trzynastym odcinku podcastu „Cudne rozmowy o marketingu”, gościem Joanny Cudnej będzie Beata Woźniak, która pełni funkcję liderki rozwoju biznesowego w Cube Group. Jeżeli interesują Cię sprawdzone strategie sprzedażowe oraz ich integracja ze strategią ogólną firmy i działaniami marketingowymi, to właśnie ten odcinek został stworzony z myślą o Tobie.
Odcinek
Tytuł
Czas
Data
14
#14 Strategie contentowe — jak tworzyć treści, które sprzedają
12:34
29.03.2024
13
Strategia sprzedaży B2B — jak skutecznie rozwijać działania sprzedażowe
39:37
19.03.2024
12
Trendy 2024 — wyzwania i zmiany w social mediach
8:47
15.02.2024
11
Trendy 2024 – jak zmieni się marketing w e-commerce?
33:34
06,02,2024
10
Trendy 2024 – w jakim kierunku będzie zmierzało SEO?
16:43
18.01.2024
9
Audyt kampanii Google Ads – zwiększ konwersje i obniż koszty
26:13
05.10.2023
8
AI i Google Ads — jak daleko sięga władza algorytmów?
23:09
26.07.2023
7
Zrozum Buyer Personę — podnieś sprzedaż i pokonaj konkurencję
42:45
23.05.2023
6
Trendwatching — czy można przewidzieć nadchodzące trendy?
42:51
17.04.2023
5
AI i SEO – jak sztuczna inteligencja zmienia zasady gry
28:56
20.03.2023
4
Własna baza – jak ją budować i prowadzić skuteczną komunikację?
22:08
6.02.2023
3
Trendy 2023 – przygotuj się na zmiany w digital marketingu
30:27
3.01.2023
2
Consent Mode – co to jest i dlaczego powinieneś go mieć na Twojej stronie?
18:04
21.11.2022
1
Google Analytics 4 – wszystko, co musisz wiedzieć przed wdrożeniem GA4
23:27
1.10.2022