Zmaksymalizuj potencjał marki w social mediach
Audyt obejmuje analizę działań organicznych na platformach społecznościowych, takich jak Instagram i Facebook.
Na czym polega audyt w social mediach?
- Stanowi bazę wyjściową do wprowadzenia lub aktualizacji strategii zwiększającej skuteczność marki w social mediach.
- Pomaga zweryfikować kierunek i efektywność aktualnych działań.
Założeniem audytu jest przede wszystkim sprawdzenie, czy marka w odpowiedni sposób komunikuje się do swojej grupy docelowej i z publikowaną treścią dociera do potrzeb swoich odbiorców, budując zaangażowanie oraz lojalność wokół brandu.
Social media to przestrzeń do budowania więzi i zaangażowania.
Te z kolei wpływają na zaufanie i sympatię odbiorców. Finalnie? Konsumenci chętniej kupują od brandów, którym ufają i które lubią.
Przeanalizujmy, czy aktualna strategia social media wspiera Twoją markę w osiąganiu określonych celów biznesowych.
Co składa się na audyt?
01
Analiza wszystkich obszarów organicznych
Od zawartości contentu, przez jego język, po aspekty wizualne, spójność komunikacji z archetypem i celami marki oraz zadbanie o detale, jak BIO, avatar, feed czy hashtagi.
Analizujemy profil kompleksowo. Korzystamy z narzędzi. W ofercie otrzymasz proces rozpisany krok po kroku.
02
Rekomendacje zmian
Po audycie będziesz wiedzieć, które obszary i w jakim zakresie wymagają zmian. Otrzymasz dokładne propozycje tego, co warto wdrożyć — żadnych ogólników, same konkrety.
03
Dodatkowo
Nakreślimy archetyp Twojej marki, tone of voice, wskażemy dodatkowe rozwiązania, które mogą znacznie poprawić efektywność działań marki w social mediach.
Jeśli zauważymy, że jest potencjał na współpracę z influencerami — zarekomendujemy przykładowe osoby warte uwagi — na bazie profilu Twojej marki oraz grupy docelowej, a także analizy wskaźników influencerów czy twórców internetowych.
Po audycie wiesz:
- które obszary strategii mają kluczowe i krytyczne znaczenie oraz z czego to wynika,
- co warto zaktualizować w strategii, aby maksymalnie wykorzystać potencjał social mediów i dotrzeć do właściwych odbiorców,
- jakie dodatkowe możliwości warto rozważyć, aby wspierać rozpoznawalność i wizerunek brandu,
- co zrobić, aby zbudować i wzmocnić zaangażowanie ze strony odbiorców,
- jak świadomie prowadzić social selling, aby nie odstraszyć odbiorców,
- jakie zmiany wdrożyć, aby zachować spójność komunikacji.
Social media to potężne narzędzie tylko wtedy, gdy stoją za nim świadome decyzje i przemyślane działania. Działaj skutecznie.
Co możemy zaoferować?
Co nas wyróżnia?

Content marketing jako kanał sprzedaży

Strategiczne podejście oparte na analizie

Szeroka gama formatów i usług

Kampanie nastawione na efekty

Kompleksowa obsługa i edukacja