Strona Główna > Usługi > CRO > Audyt CRO

Audyt CRO

Zidentyfikuj przeszkody, które ograniczają Twój biznes i uwolnij pełny potencjał swojej strony.

Odkryj, gdzie tracisz klientów – zoptymalizuj ścieżkę konwersji

Audyt CRO to kompleksowa analiza procesów, które bezpośrednio wpływają na wyniki Twojego biznesu. Dokładnie oceniamy Twoją stronę internetową oraz ścieżki zakupowe, aby zidentyfikować blokady i przeszkody, które mogą ograniczać konwersje i inne kluczowe wskaźniki efektywności.

Przyjęte podejście opiera się na dokładnych analizach danych, co pozwala na precyzyjne określenie miejsc, które wymagają poprawy. Naszym celem jest zapewnienie, że Twoja strona będzie maksymalizować swój potencjał, osiągając lepsze wyniki biznesowe, bez konieczności zwiększania wydatków na pozyskiwanie nowych klientów. 

Poprzez poprawę doświadczeń użytkowników oraz podniesienie efektywności procesów, zwiększamy Twoje szanse na osiągnięcie wyższych konwersji i wyższego wskaźnika ROI z działań online.

Zmień intuicję na dane – precyzyjna analiza, większe zyski

Przeprowadzając audyt CRO, sprawdzamy każdy zakamarek Twojej strony oraz to, jak odbiorcy wchodzą z nią w interakcje.

Podczas audytu szczegółowo analizujemy ścieżki użytkowników, identyfikując miejsca, w których tracisz potencjalne konwersje. Sprawdzamy, czy elementy nawigacyjne są intuicyjne, a komunikaty jasno prowadzą użytkownika do celu. Analizujemy również układ treści i wezwania do działania (CTA), aby upewnić się, że nie tylko przyciągają uwagę, ale także skutecznie skłaniają do działania.

Skupiamy się na całym procesie zakupowym – od pierwszego kontaktu użytkownika ze stroną, aż po finalizację transakcji. Weryfikujemy, czy formularze są zoptymalizowane, jakie elementy mogą powodować porzucenia koszyka i czy ścieżka zakupowa jest maksymalnie uproszczona. Jeśli wykryjemy bariery konwersji, wskazujemy konkretne rozwiązania, które pozwolą je wyeliminować i zwiększyć sprzedaż.

Wykorzystujemy zaawansowane narzędzia analityczne, takie jak heatmapy czy nagrania sesji, by sprawdzić rzeczywiste zachowania użytkowników na stronie. Dane te pozwalają nam zobaczyć, które sekcje są najczęściej klikane, a które pozostają niezauważone. Dodatkowo analizujemy wyniki testów A/B, aby precyzyjnie określić, jakie zmiany w układzie strony czy treści przynoszą najlepsze efekty.

Co możemy zaoferować?

Co nas wyróżnia?

ikona taktyki

Kompleksowa analiza

wzrost bazy

Analityczne podejście

Indywidualne rekomendacje

Zaufali nam liderzy rynku,
dołącz do nich

Historie sukcesu oczami naszych Partnerów

Media Markt

„Eksperci z Cube Group przykładają ogromną wagę do zrozumienia naszych potrzeb, starannie je analizując i poszukując dla nas optymalnych rozwiązań. Jesteśmy usatysfakcjonowani efektami sprzedażowymi, jakie udało nam się uzyskać dzięki działaniom agencji Cube Group.”

Dariusz Juszkiewicz

MediaPlanning and Digital Marketing Manager

Provident

„Indywidualne podejście do Klienta, strategiczne opracowanie planu działania, transparentność wszystkich działań i wymierne efekty to tylko niektóre z czynników potwierdzających profesjonalizm specjalistów z Cube Group.”

Bartosz Chojecki

Bartosz Chojecki

Digital Acquisition Manager 

Credit Agricole

„Cube Group to doświadczony Partner w prowadzeniu działań marketingu online. Na podstawie naszego wieloletniego doświadczenia możemy potwierdzić skuteczność realizowanych działań.”

Anna Płachta

Anna Płachta

Dyrektor Departamentu Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej i Digital

Restaumatic

„Cube Group okazał się znakomitym Partnerem. Dzięki świetnie wypracowanej strategii contentowej i konsekwentnym działaniom on-site, udało się zapewnić wyraźne wzrosty M2M we wszystkich interesujących nas parametrach.”

Filip Pietrek

Filip Pietrek

Marketing Director 

Orkla Care

„W Orkla Care nie pracujemy z agencjami, lecz z Partnerami i takim Partnerem jest Cube Group. Pięcioletnia współpraca zaowocowała niebotycznymi wynikami marce Moller’s i Colon.”

Krzysztof Bućko

Digital Manager

Triverna

„Cieszę się, że podjęliśmy rękawicę i dzielnie walczymy na dość zatłoczonym rynku travel. Dzięki skrupulatnemu podejściu Cube Group nasz blog osiąga dziś jedne z najlepszych wskaźników jakościowych w całej kategorii, stając się jednocześnie ważnym kontrybutorem wzrostu naszego biznesu.”

Krzysztof Dębski

Krzysztof Dębski

Chief Marketing Officer