Strona Główna > Usługi > Dane i analityka > Analityka predykcyjna

Analityka predykcyjna

Narzędzie, które pozwala na prognozowanie przyszłych zachowań klientów oraz optymalizację działań marketingowych, bazując na zaawansowanych modelach statystycznych i algorytmach uczenia maszynowego.

Przewiduj przyszłe trendy i zachowania klientów dzięki analityce predykcyjnej

Dzięki naszym modelom predykcyjnym możemy przewidywać kluczowe wskaźniki efektywności, takie jak konwersje, oraz wspierać lepsze targetowanie i personalizację kampanii.

Analityka predykcyjna pomaga w optymalizacji budżetów marketingowych, zwiększa ROI kampanii oraz umożliwia planowanie przyszłych działań marketingowych w oparciu o prognozy trendów. Nasze podejście to idealne rozwiązanie dla firm, które chcą nie tylko analizować dane historyczne, ale również wykorzystywać je do przewidywania przyszłych wyników i kierunków  rozwojowych.

Co nas wyróżnia?

Zaawansowane modele predykcyjne

Personalizacja i precyzyjne targetowanie

Optymalizacja budżetów marketingowych

Podejście wykraczające poza analizę danych historycznych

Zaufali nam liderzy rynku,
dołącz do nich

Historie sukcesu oczami naszych Partnerów

Media Markt

„Eksperci z Cube Group przykładają ogromną wagę do zrozumienia naszych potrzeb, starannie je analizując i poszukując dla nas optymalnych rozwiązań. Jesteśmy usatysfakcjonowani efektami sprzedażowymi, jakie udało nam się uzyskać dzięki działaniom agencji Cube Group.”

Dariusz Juszkiewicz

MediaPlanning and Digital Marketing Manager

Provident

„Indywidualne podejście do Klienta, strategiczne opracowanie planu działania, transparentność wszystkich działań i wymierne efekty to tylko niektóre z czynników potwierdzających profesjonalizm specjalistów z Cube Group.”

Bartosz Chojecki

Bartosz Chojecki

Digital Acquisition Manager 

Credit Agricole

„Cube Group to doświadczony Partner w prowadzeniu działań marketingu online. Na podstawie naszego wieloletniego doświadczenia możemy potwierdzić skuteczność realizowanych działań.”

Anna Płachta

Anna Płachta

Dyrektor Departamentu Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej i Digital

Restaumatic

„Cube Group okazał się znakomitym Partnerem. Dzięki świetnie wypracowanej strategii contentowej i konsekwentnym działaniom on-site, udało się zapewnić wyraźne wzrosty M2M we wszystkich interesujących nas parametrach.”

Filip Pietrek

Filip Pietrek

Marketing Director 

Orkla Care

„W Orkla Care nie pracujemy z agencjami, lecz z Partnerami i takim Partnerem jest Cube Group. Pięcioletnia współpraca zaowocowała niebotycznymi wynikami marce Moller’s i Colon.”

Krzysztof Bućko

Digital Manager

Triverna

„Cieszę się, że podjęliśmy rękawicę i dzielnie walczymy na dość zatłoczonym rynku travel. Dzięki skrupulatnemu podejściu Cube Group nasz blog osiąga dziś jedne z najlepszych wskaźników jakościowych w całej kategorii, stając się jednocześnie ważnym kontrybutorem wzrostu naszego biznesu.”

Krzysztof Dębski

Krzysztof Dębski

Chief Marketing Officer