Strona Główna > Usługi > Dane i analityka > Modelowanie atrybucji

Modelowanie atrybucji

Dzięki modelowaniu można lepiej zrozumieć kompleksowe ścieżki zakupowe, co przekłada się na skuteczniejsze zarządzanie budżetami i wyższy ROI.

Zoptymalizuj swoje kampanie, lepiej rozumiejąc ścieżki klientów.

Modelowanie atrybucji w Cube Group opiera się na zaawansowanych technikach, takich jak łańcuchy Markova, które pozwalają dokładnie śledzić, które kanały marketingowe przynoszą największe korzyści.

Dzięki temu nasi klienci mogą lepiej rozumieć, które działania marketingowe prowadzą do konwersji oraz jak optymalnie alokować budżet reklamowy. Nasze modele atrybucji wspierają precyzyjną analizę ścieżki zakupowej klientów i identyfikację kluczowych punktów kontaktu z marką, co umożliwia bardziej trafne targetowanie i poprawę efektywności kampanii.

Co nas wyróżnia?

narzędzia graficzne

Zaawansowane techniki modelowania atrybucji

data

Dokładna analiza ścieżek klientów

waluta

Optymalizacja alokacji budżetu reklamowego

polaczenie danych

Modele oparte na łańcuchach Markova

Zaufali nam liderzy rynku,
dołącz do nich

Historie sukcesu oczami naszych Partnerów

Media Markt

„Eksperci z Cube Group przykładają ogromną wagę do zrozumienia naszych potrzeb, starannie je analizując i poszukując dla nas optymalnych rozwiązań. Jesteśmy usatysfakcjonowani efektami sprzedażowymi, jakie udało nam się uzyskać dzięki działaniom agencji Cube Group.”

Dariusz Juszkiewicz

MediaPlanning and Digital Marketing Manager

Provident

„Indywidualne podejście do Klienta, strategiczne opracowanie planu działania, transparentność wszystkich działań i wymierne efekty to tylko niektóre z czynników potwierdzających profesjonalizm specjalistów z Cube Group.”

Bartosz Chojecki

Bartosz Chojecki

Digital Acquisition Manager 

Credit Agricole

„Cube Group to doświadczony Partner w prowadzeniu działań marketingu online. Na podstawie naszego wieloletniego doświadczenia możemy potwierdzić skuteczność realizowanych działań.”

Anna Płachta

Anna Płachta

Dyrektor Departamentu Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej i Digital

Restaumatic

„Cube Group okazał się znakomitym Partnerem. Dzięki świetnie wypracowanej strategii contentowej i konsekwentnym działaniom on-site, udało się zapewnić wyraźne wzrosty M2M we wszystkich interesujących nas parametrach.”

Filip Pietrek

Filip Pietrek

Marketing Director 

Orkla Care

„W Orkla Care nie pracujemy z agencjami, lecz z Partnerami i takim Partnerem jest Cube Group. Pięcioletnia współpraca zaowocowała niebotycznymi wynikami marce Moller’s i Colon.”

Krzysztof Bućko

Digital Manager

Triverna

„Cieszę się, że podjęliśmy rękawicę i dzielnie walczymy na dość zatłoczonym rynku travel. Dzięki skrupulatnemu podejściu Cube Group nasz blog osiąga dziś jedne z najlepszych wskaźników jakościowych w całej kategorii, stając się jednocześnie ważnym kontrybutorem wzrostu naszego biznesu.”

Krzysztof Dębski

Krzysztof Dębski

Chief Marketing Officer