Strona Główna > Usługi > Marketing Automation

Marketing Automation

Poprawa doświadczeń klientów, optymalizacja czasu pracy i bardziej skuteczne podejmowanie decyzji to kluczowe korzyści z Marketing Automation, które możesz zyskać w swoim biznesie.

Automatyzacja Marketingu kluczem do wzrostu sprzedaży

Efektywne prowadzenie firmy jest niemożliwe bez zrozumienia potrzeb współczesnych odbiorców. By odkryć ich oczekiwania i jak najlepiej się do nich dopasować, niezbędne są innowacyjne technologie.

Dlatego tworzymy rozwiązania, które nie tylko wspierają e‑commerce, ale także wykorzystują potencjał Twojej strony internetowej, bazy danych i budżetu marketingowego. Dzięki zaawansowanym narzędziom automatyzacji marketingu optymalizujemy ścieżki zakupowe, zwiększamy wartość zamówień i poprawiamy retencję klientów, co bezpośrednio przekłada się na wyniki sprzedażowe.

Audyt obecnej sytuacji

Przeprowadzamy audyt bazy danych, technologii i strategii komunikacji, identyfikując Twoje kluczowe potrzeby biznesowe. Opracowujemy raport z rekomendacjami technologicznymi i scenariuszami automatyzacji marketingu.

Wdrożenie nowych rozwiązań

Wdrażamy nowe mechanizmy, tworząc kalendarz marketingowy, projektując szablony wiadomości i konfigurując narzędzia CRM & MA. Segmentujemy bazę odbiorców i implementujemy ścieżki automatyzacji dostosowane do Twoich celów.

Obsługa

Zarządzamy bazą danych, monitorujemy skuteczność komunikacji i działanie automatyzacji marketingu. Regularnie wraz z Tobą analizujemy wyniki sprzedażowe i dostarczamy raporty, by stale usprawniać strategię i zwiększać efektywność działań.

Twoje dane, nasza strategia – MA dopasowane do unikalnych potrzeb

Jednym z największych wyzwań w zakresie wdrażania Marketing Automation jest posiadanie odpowiedniej wiedzy i doświadczenia.

Właśnie dlatego stworzyliśmy zespół ekspertów, który wspiera firmy na każdym etapie ich transformacji w kierunku zautomatyzowanego i skutecznego marketingu.

Nasze podejście opiera się na szczegółowej analizie danych, personalizacji działań i ciągłym doskonaleniu strategii, aby Twoja marka mogła w pełni wykorzystać możliwości, jakie daje automatyzacja. 

Koncentrujemy się na budowaniu trwałych relacji z Twoimi Klientami, by zwiększyć ich zaangażowanie i lojalność. Wykorzystujemy narzędzia, które umożliwiają dynamiczną personalizację oraz segmentację w czasie rzeczywistym. Tworzymy zaawansowane scenariusze dopasowane do ich unikalnych potrzeb, które wspierają każdy krok na ścieżce zakupowej – od pierwszego kontaktu, po kolejne odwiedziny. Dzięki temu Twoja komunikacja z odbiorcami staje się bardziej spersonalizowana i skuteczna. A to przekłada się na wzrost konwersji oraz efektywności działań marketingowych.

Dodatkowo monitorujemy skuteczność wprowadzonych rozwiązań oraz dostarczamy raporty, które ułatwiają Ci podejmowanie decyzji strategicznych. Naszym celem jest nieustanne doskonalenie kampanii i scenariuszy automatyzacji na podstawie danych, co pozwala stale podnosić jakość działań marketingowych i osiągać jeszcze lepsze wyniki sprzedażowe.

Co nas wyróżnia?

Zaawansowane działania oparte na precyzyjnej analizie danych

Zespół ekspertów wspierający Cię na każdym etapie współpracy

Wspólne konstruowanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb Twojego biznesu

Integracja nowoczesnych technologii dla maksymalizacji efektów Twoich działań marketingowych

Pełna transparentność i bliska współpraca z Klientem

Zaufali nam liderzy rynku,
dołącz do nich

Historie sukcesu oczami naszych Partnerów

Media Markt

„Eksperci z Cube Group przykładają ogromną wagę do zrozumienia naszych potrzeb, starannie je analizując i poszukując dla nas optymalnych rozwiązań. Jesteśmy usatysfakcjonowani efektami sprzedażowymi, jakie udało nam się uzyskać dzięki działaniom agencji Cube Group.”

Dariusz Juszkiewicz

MediaPlanning and Digital Marketing Manager

Provident

„Indywidualne podejście do Klienta, strategiczne opracowanie planu działania, transparentność wszystkich działań i wymierne efekty to tylko niektóre z czynników potwierdzających profesjonalizm specjalistów z Cube Group.”

Bartosz Chojecki

Bartosz Chojecki

Digital Acquisition Manager 

Credit Agricole

„Cube Group to doświadczony Partner w prowadzeniu działań marketingu online. Na podstawie naszego wieloletniego doświadczenia możemy potwierdzić skuteczność realizowanych działań.”

Anna Płachta

Anna Płachta

Dyrektor Departamentu Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej i Digital

Restaumatic

„Cube Group okazał się znakomitym Partnerem. Dzięki świetnie wypracowanej strategii contentowej i konsekwentnym działaniom on-site, udało się zapewnić wyraźne wzrosty M2M we wszystkich interesujących nas parametrach.”

Filip Pietrek

Filip Pietrek

Marketing Director 

Orkla Care

„W Orkla Care nie pracujemy z agencjami, lecz z Partnerami i takim Partnerem jest Cube Group. Pięcioletnia współpraca zaowocowała niebotycznymi wynikami marce Moller’s i Colon.”

Krzysztof Bućko

Digital Manager

Triverna

„Cieszę się, że podjęliśmy rękawicę i dzielnie walczymy na dość zatłoczonym rynku travel. Dzięki skrupulatnemu podejściu Cube Group nasz blog osiąga dziś jedne z najlepszych wskaźników jakościowych w całej kategorii, stając się jednocześnie ważnym kontrybutorem wzrostu naszego biznesu.”

Krzysztof Dębski

Krzysztof Dębski

Chief Marketing Officer