Strona Główna > Usługi > SEO > Audyty SEO

Audyty SEO

Audyt to kluczowy krok w skutecznej strategii SEO, który pozwala na dokładne zrozumienie mocnych i słabych stron Twojej obecności w internecie.

Audyt SEO szyty na miarę

Jakie korzyści przyniesie Ci holistyczny audyt SEO?

Dzięki szczegółowej analizie pomożemy Ci zoptymalizować stronę internetową w sposób, który zwiększy jej widoczność w wyszukiwarkach, rozpoznawalność marki, przyciągnie nowych użytkowników i poprawia zyski. Nasz audyt to nie tylko zbiór rekomendacji. To konkretne działania, które prowadzą do poprawy wyników w wyszukiwarkach, a tym samym wzrostu zysku oraz rozpoznawalności marki.

Jak działamy? – Audyt SEO krok po kroku

01

Poznajemy Twoje cele

Zanim przystąpimy do przeprowadzania audytu, kluczowe jest, abyśmy dokładnie zrozumieli Twoje cele biznesowe. Holistyczny audyt SEO to nie tylko analiza strony, ale przede wszystkim proces, który ma na celu dostosowanie działań do Twoich specyficznych potrzeb i oczekiwań. 

02

Analizujemy Twoją witrynę

Aby skutecznie poprawić pozycję Twojej strony, musimy zacząć od gruntownej analizy jej obecnego stanu. Audyt SEO to szczegółowy proces, który pozwala zidentyfikować wszystkie czynniki wpływające na widoczność witryny. 

03

Tworzymy rekomendacje w oparciu o dane

Po dokładnej analizie Twojej strony i jej otoczenia przechodzimy do kluczowego etapu audytu – opracowania rekomendacji, które będą miały realny wpływ na poprawę wyników. Nasze działania są oparte na twardych danych, które pozwalają wyciągnąć trafne wnioski i zaproponować efektywne rozwiązania. Rekomendacje, które stworzymy, będą w pełni dopasowane do Twoich celów biznesowych, a ich wdrożenie pomoże Ci osiągnąć konkretne rezultaty.

Kiedy warto zdecydować się na audyt SEO?

Kiedy zauważasz spadek ruchu na stronie

Jeśli zauważyłeś spadek liczby odwiedzin na swojej stronie, audyt SEO może pomóc zidentyfikować przyczyny. Może to być wynik zmian w algorytmach wyszukiwarek, błędów technicznych lub problemów z jakością treści. Audyt pozwoli wykryć problemy, które negatywnie wpływają na widoczność strony w wyszukiwarkach i umożliwi podjęcie odpowiednich działań naprawczych.

Przy wprowadzaniu zmian na stronie

Przeprowadzając zmiany na stronie, takie jak redesign, dodanie nowych funkcji czy migrację strony, warto wykonać audyt. Dzięki temu upewnisz się, że wszystkie zmiany są zgodne z najlepszymi praktykami i nie wpłyną negatywnie na twoją widoczność.

Jeśli Twoja strona nie generuje oczekiwanych zysków

Audyt SEO może pomóc nie tylko w poprawie widoczności strony, ale także w optymalizacji pod kątem konwersji. Jeśli mimo wysokiego ruchu na stronie nie widzisz wzrostu sprzedaży lub zapytań, audyt wskaże, które elementy strony wymagają poprawy, aby dalej zwiększać Twój zysk.

Gdy Twoja konkurencja radzi sobie lepiej

Jeśli zauważasz, że Twoja konkurencja osiąga lepsze wyniki w wyszukiwarkach, warto przeprowadzić audyt SEO, aby zrozumieć, jakie strategie są skuteczne w ich przypadku. Audyt pozwoli Ci zidentyfikować mocne strony konkurencji i zastosować je w swojej strategii, co pozwoli Ci utrzymać pozycję lidera i zwiększać zysk.

Co nas wyróżnia?

wymiana

Indywidualne podejście do klienta

Holistyczna analiza SEO

Rekomendacje oparte na twardych danych

ręka

Realne działania, a nie tylko raport

uścisk ręki

Wsparcie w różnych sytuacjach biznesowych

Zaufali nam liderzy rynku,
dołącz do nich

Historie sukcesu oczami naszych Partnerów

Media Markt

„Eksperci z Cube Group przykładają ogromną wagę do zrozumienia naszych potrzeb, starannie je analizując i poszukując dla nas optymalnych rozwiązań. Jesteśmy usatysfakcjonowani efektami sprzedażowymi, jakie udało nam się uzyskać dzięki działaniom agencji Cube Group.”

Dariusz Juszkiewicz

MediaPlanning and Digital Marketing Manager

Provident

„Indywidualne podejście do Klienta, strategiczne opracowanie planu działania, transparentność wszystkich działań i wymierne efekty to tylko niektóre z czynników potwierdzających profesjonalizm specjalistów z Cube Group.”

Bartosz Chojecki

Bartosz Chojecki

Digital Acquisition Manager 

Credit Agricole

„Cube Group to doświadczony Partner w prowadzeniu działań marketingu online. Na podstawie naszego wieloletniego doświadczenia możemy potwierdzić skuteczność realizowanych działań.”

Anna Płachta

Anna Płachta

Dyrektor Departamentu Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej i Digital

Restaumatic

„Cube Group okazał się znakomitym Partnerem. Dzięki świetnie wypracowanej strategii contentowej i konsekwentnym działaniom on-site, udało się zapewnić wyraźne wzrosty M2M we wszystkich interesujących nas parametrach.”

Filip Pietrek

Filip Pietrek

Marketing Director 

Orkla Care

„W Orkla Care nie pracujemy z agencjami, lecz z Partnerami i takim Partnerem jest Cube Group. Pięcioletnia współpraca zaowocowała niebotycznymi wynikami marce Moller’s i Colon.”

Krzysztof Bućko

Digital Manager

Triverna

„Cieszę się, że podjęliśmy rękawicę i dzielnie walczymy na dość zatłoczonym rynku travel. Dzięki skrupulatnemu podejściu Cube Group nasz blog osiąga dziś jedne z najlepszych wskaźników jakościowych w całej kategorii, stając się jednocześnie ważnym kontrybutorem wzrostu naszego biznesu.”

Krzysztof Dębski

Krzysztof Dębski

Chief Marketing Officer