Czy potrafisz opowiedzieć, jaka jest Twoja marka?
Co jest wyjątkowego w tym, co oferujesz swoim klientom?
Jakie miejsce zajmuje Twoja marka w życiu jej odbiorców? Czy wiesz, dlaczego klienci wybierają właśnie Twój produkt? Jak klienci Twojej marki czują się dzięki niej?
Odpowiedzi na te i na wiele więcej pytań zapewnia pozycjonowanie marki.
Nasza usługa pozycjonowania marki polega na budowaniu pożądania wobec marki – w różnych kategoriach, kanałach, wśród różnorodnych odbiorców.
Wspólnie określimy:
Jakie mamy aspiracje? | Jaki jest cel marki? Co firma uważa za wygraną? |
Jakie są nasze pola gry? | Gdzie będziemy rywalizować geograficznie, w jakich kategoriach, segmentach, kanałach, jakimi produktami/usługami? |
Jak wygramy? | Jakie jest nasze Value Proposition? Gdzie są nasze przewagi? |
Wierzymy w transparentne procesy, dzięki którym zobaczysz postęp prac.
Punkt wyjścia to rozmowa z Tobą i ustalenie, jakie elementy strategii marki zostały już określone.
- Brief, w którym ustalimy punkt wyjścia – aspiracje marki i jej cele; dowiemy się, co uznaje za wygraną, poznamy wszystkie elementy strategii marki, które zostały już określone.
- Spotkanie warsztatowe – wspólnie z naszym strategiem Ty i Twój zespół przejdziecie przez ćwiczenia, pozwalające nam zdefiniować markę na bazie Waszej wiedzy i doświadczeń
- Research i analizy:
- przeprowadzimy analizy rynku i konkurencji: weźmiemy pod uwagę najbliższą konkurencję oraz liderów, również w obszarach niszowych, takich, których strategia jest unikatowa;
- przeanalizujemy trendy w poszczególnych kategoriach;
- sprawdzimy, jakie są Points of Parity (POP) i Points of Differentiation (POD) marek konkurencyjnych w kategorii;
- zidentyfikujemy kluczowe pola do gry: rynki; kategorie produktowe; segmenty i kanały dotarcia do Klientów;
- zmapujemy ścieżki: opiszemy procesy decyzyjne, potrzeby i cele klientów, na które powinniśmy odpowiadać; zbadamy też, jakie funkcje powinna pełnić marka w ich życiu;
- strategia marki – podczas spotkania przekażemy Ci playbook, który przeprowadzi Cię przez wszystkie elementy strategii marki i pomoże w ich wdrożeniu w ramach Twojej firmy.
Na warsztatach wspólnie przejdziemy przez strategię pozycjonowania marki skrojoną przez ekspertów digital marketingu i brandingu.
Co możemy zaoferować?
Co nas wyróżnia?

Strategiczne podejście do budowania potrzeby obecności marki

Transparentne procesy i stała komunikacja

Holistyczna analiza konkurencji i rynku

Dogłębna analiza zachowań klientów i ich decyzji zakupowych

Praktyczny i wdrażalny playbook strategii marki