Strona Główna > Usługi > Strategia > Strategia marki

Strategia marki

Nasza usługa pozycjonowania marki polega na budowaniu pożądania wobec marki – w różnych kategoriach, kanałach, wśród różnorodnych odbiorców.

Czy potrafisz opowiedzieć, jaka jest Twoja marka?

Co jest wyjątkowego w tym, co oferujesz swoim klientom?

Jakie miejsce zajmuje Twoja marka w życiu jej odbiorców? Czy wiesz, dlaczego klienci wybierają właśnie Twój produkt? Jak klienci Twojej marki czują się dzięki niej?

Odpowiedzi na te i na wiele więcej pytań zapewnia pozycjonowanie marki.

Nasza usługa pozycjonowania marki polega na budowaniu pożądania wobec marki – w różnych kategoriach, kanałach, wśród różnorodnych odbiorców.

Wspólnie określimy:

Jakie mamy aspiracje?Jaki jest cel marki? Co firma uważa za wygraną?
Jakie są nasze pola gry?Gdzie będziemy rywalizować geograficznie, w jakich kategoriach, segmentach, kanałach, jakimi produktami/usługami?
Jak wygramy?Jakie jest nasze Value Proposition? Gdzie są nasze przewagi?

Wierzymy w transparentne procesy, dzięki którym zobaczysz postęp prac. 

Punkt wyjścia to rozmowa z Tobą i ustalenie, jakie elementy strategii marki zostały już określone.

  • Brief, w którym ustalimy punkt wyjścia – aspiracje marki i jej cele; dowiemy się, co uznaje za wygraną, poznamy wszystkie elementy strategii marki, które zostały już określone.
  • Spotkanie warsztatowe – wspólnie z naszym strategiem Ty i Twój zespół przejdziecie przez ćwiczenia, pozwalające nam zdefiniować markę na bazie Waszej wiedzy i doświadczeń 
  • Research i analizy:
    • przeprowadzimy analizy rynku i konkurencji: weźmiemy pod uwagę najbliższą konkurencję oraz liderów, również w obszarach niszowych, takich, których strategia jest unikatowa;
    • przeanalizujemy trendy w poszczególnych kategoriach; 
    • sprawdzimy, jakie są Points of Parity (POP) i Points of Differentiation (POD) marek konkurencyjnych w kategorii; 
    • zidentyfikujemy kluczowe pola do gry: rynki; kategorie produktowe; segmenty i kanały dotarcia do Klientów;
    • zmapujemy ścieżki: opiszemy procesy decyzyjne, potrzeby i cele klientów, na które powinniśmy odpowiadać; zbadamy też, jakie funkcje powinna pełnić marka w ich życiu;
  • strategia marki – podczas spotkania przekażemy Ci playbook, który przeprowadzi Cię przez wszystkie elementy strategii marki i pomoże w ich wdrożeniu w ramach Twojej firmy.

Na warsztatach wspólnie przejdziemy przez strategię pozycjonowania marki skrojoną przez ekspertów digital marketingu i brandingu.

Co możemy zaoferować?

Co nas wyróżnia?

Strategiczne podejście do budowania potrzeby obecności marki

Transparentne procesy i stała komunikacja

Holistyczna analiza konkurencji i rynku

Dogłębna analiza zachowań klientów i ich decyzji zakupowych

drzewko połączeń

Praktyczny i wdrażalny playbook strategii marki

Zaufali nam liderzy rynku,
dołącz do nich

Historie sukcesu oczami naszych Partnerów

Media Markt

„Eksperci z Cube Group przykładają ogromną wagę do zrozumienia naszych potrzeb, starannie je analizując i poszukując dla nas optymalnych rozwiązań. Jesteśmy usatysfakcjonowani efektami sprzedażowymi, jakie udało nam się uzyskać dzięki działaniom agencji Cube Group.”

Dariusz Juszkiewicz

MediaPlanning and Digital Marketing Manager

Provident

„Indywidualne podejście do Klienta, strategiczne opracowanie planu działania, transparentność wszystkich działań i wymierne efekty to tylko niektóre z czynników potwierdzających profesjonalizm specjalistów z Cube Group.”

Bartosz Chojecki

Bartosz Chojecki

Digital Acquisition Manager 

Credit Agricole

„Cube Group to doświadczony Partner w prowadzeniu działań marketingu online. Na podstawie naszego wieloletniego doświadczenia możemy potwierdzić skuteczność realizowanych działań.”

Anna Płachta

Anna Płachta

Dyrektor Departamentu Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej i Digital

Restaumatic

„Cube Group okazał się znakomitym Partnerem. Dzięki świetnie wypracowanej strategii contentowej i konsekwentnym działaniom on-site, udało się zapewnić wyraźne wzrosty M2M we wszystkich interesujących nas parametrach.”

Filip Pietrek

Filip Pietrek

Marketing Director 

Orkla Care

„W Orkla Care nie pracujemy z agencjami, lecz z Partnerami i takim Partnerem jest Cube Group. Pięcioletnia współpraca zaowocowała niebotycznymi wynikami marce Moller’s i Colon.”

Krzysztof Bućko

Digital Manager

Triverna

„Cieszę się, że podjęliśmy rękawicę i dzielnie walczymy na dość zatłoczonym rynku travel. Dzięki skrupulatnemu podejściu Cube Group nasz blog osiąga dziś jedne z najlepszych wskaźników jakościowych w całej kategorii, stając się jednocześnie ważnym kontrybutorem wzrostu naszego biznesu.”

Krzysztof Dębski

Krzysztof Dębski

Chief Marketing Officer