Audyt UX

Zoptymalizuj z nami doświadczenie użytkowników! Pokażemy Ci, jak ulepszyć funkcjonalność strony i zwiększyć satysfakcję odwiedzających.

Popraw doświadczenia użytkowników i zwiększ konwersję dzięki audytowi UX!

Audyt UX to dogłębna analiza tego, jak użytkownicy korzystają z Twojej strony internetowej. Nasz cel? Zidentyfikowanie barier i wyzwań, które mogą negatywnie wpływać na ich doświadczenia oraz dostarczenie rozwiązań, które zwiększą satysfakcję odwiedzających i poprawią wyniki biznesowe.

Podczas audytu UX koncentrujemy się na następujących aspektach:

  • Użyteczność strony – analizujemy, czy nawigacja jest intuicyjna, a użytkownicy łatwo odnajdują najważniejsze informacje.
  • Funkcjonalność – badamy, czy strona działa bez problemów, a procesy są proste i wygodne.
  • Zachowanie użytkowników – śledzimy, gdzie odwiedzający napotykają trudności, co zniechęca ich do dalszych działań i jakie obszary strony budzą największe zainteresowanie.

Popraw doświadczenia użytkowników i zwiększ konwersję dzięki audytowi UX!

Znajdź i wyeliminuj bariery na Twojej stronie – skuteczny audyt UX.

Dzięki naszym rekomendacjom strona staje się bardziej przyjazna, a użytkownicy chętniej wracają i dokonują zakupów. Przeprowadzając audyt UX, analizujemy nie tylko błędy, ale także niewykorzystane możliwości. Identyfikujemy obszary, które można zoptymalizować, aby poprawić ścieżkę użytkownika i zwiększyć konwersję. Dzięki temu Twoja strona nie tylko eliminuje problemy, ale także zyskuje przewagę konkurencyjną.

W naszej analizie wykorzystujemy zarówno dane ilościowe, jak i jakościowe – od analizy heurystycznej, po badania użytkowników. To pozwala nam wykryć przeszkody i zrozumieć motywacje oraz potrzeby odwiedzających. Dzięki temu dostarczamy rekomendacje dostosowane do realnych oczekiwań Twojej grupy docelowej.

Dobrze przeprowadzony audyt UX to inwestycja, która zwraca się w postaci lepszego doświadczenia użytkowników i wyższej konwersji. Optymalizacja interfejsu, poprawa komunikacji wizualnej i uproszczenie procesów zakupowych sprawiają, że użytkownicy spędzają więcej czasu na stronie i częściej podejmują oczekiwane działania.

Co nas wyróżnia?

ikona ze spotkania

Holistyczne podejście

wykres

Dane zamiast domysłów 

biret

Ekspercka wiedza 

Współpraca i doradztwo 

lan

Nowoczesne narzędzia 

Zaufali nam liderzy rynku,
dołącz do nich

Historie sukcesu oczami naszych Partnerów

Media Markt

„Eksperci z Cube Group przykładają ogromną wagę do zrozumienia naszych potrzeb, starannie je analizując i poszukując dla nas optymalnych rozwiązań. Jesteśmy usatysfakcjonowani efektami sprzedażowymi, jakie udało nam się uzyskać dzięki działaniom agencji Cube Group.”

Dariusz Juszkiewicz

MediaPlanning and Digital Marketing Manager

Provident

„Indywidualne podejście do Klienta, strategiczne opracowanie planu działania, transparentność wszystkich działań i wymierne efekty to tylko niektóre z czynników potwierdzających profesjonalizm specjalistów z Cube Group.”

Bartosz Chojecki

Bartosz Chojecki

Digital Acquisition Manager 

Credit Agricole

„Cube Group to doświadczony Partner w prowadzeniu działań marketingu online. Na podstawie naszego wieloletniego doświadczenia możemy potwierdzić skuteczność realizowanych działań.”

Anna Płachta

Anna Płachta

Dyrektor Departamentu Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej i Digital

Restaumatic

„Cube Group okazał się znakomitym Partnerem. Dzięki świetnie wypracowanej strategii contentowej i konsekwentnym działaniom on-site, udało się zapewnić wyraźne wzrosty M2M we wszystkich interesujących nas parametrach.”

Filip Pietrek

Filip Pietrek

Marketing Director 

Orkla Care

„W Orkla Care nie pracujemy z agencjami, lecz z Partnerami i takim Partnerem jest Cube Group. Pięcioletnia współpraca zaowocowała niebotycznymi wynikami marce Moller’s i Colon.”

Krzysztof Bućko

Digital Manager

Triverna

„Cieszę się, że podjęliśmy rękawicę i dzielnie walczymy na dość zatłoczonym rynku travel. Dzięki skrupulatnemu podejściu Cube Group nasz blog osiąga dziś jedne z najlepszych wskaźników jakościowych w całej kategorii, stając się jednocześnie ważnym kontrybutorem wzrostu naszego biznesu.”

Krzysztof Dębski

Krzysztof Dębski

Chief Marketing Officer