Strona Główna > Usługi > Content marketing

Content marketing

Content Marketing to nie tylko tworzenie treści. To przede wszystkim kanał efektywnej sprzedaży, która bazuje na rozwijaniu świadomości i lojalizowaniu klientów.

Content, który sprzedaje – strategia, treść, konwersja!

Potrzebujesz artykułów, wideo, infografiki, a może ebooka? Znajdziesz tu szerokie spektrum formatów usług.

Wyjściową naszych działań jest strategia. Tworzymy ją w oparciu o badanie rynku, potencjału tematycznego, trendów oraz potrzeb biznesowych. Na bazie treści budujemy lejek zakupowy, który prowadzi użytkownika do konwersji. Najważniejsza dla nas jest sprzedaż. Z nami możesz monetyzować treści i planować skuteczny wzrost z inwestycji.

Prowadzimy kampanie, które:

  • budują silną markę,
  • są lunchem produktu,
  • lojalizują klientów,
  • sprzedają.

Wyciskamy treści jak cytrynę – maksimum efektów!

Płacisz raz, a uzyskujesz komunikaty do wielu kanałów: mailingu, social mediów, reklamy płatnej, ebooków itd.

Badając zachowania użytkowników na stronie, typujemy, co najbardziej ich interesuje, jaka tematyka, jakie formaty treści, jakie produkty. Na podstawie najczęstszych zachowań budujemy automatyczny system poleceń treści, które konwertują lepiej niż pozostałe. W ten sposób optymalizujemy ścieżkę zakupową i zwiększamy szanse na zakup.

Nasza oferta obejmuje między innymi:

  • copywriting,
  • mapy i strategie contentowe,
  • pillar content,
  • content seeding,
  • kampanie content marketingowe,
  • audyty contentowe,
  • szkolenia z content marketingu.

Co nas wyróżnia?

Content marketing jako kanał sprzedaży

Strategiczne podejście oparte na analizie

Szeroka gama formatów i usług

Kampanie nastawione na efekty

Kompleksowa obsługa i edukacja

Zaufali nam liderzy rynku,
dołącz do nich

Historie sukcesu oczami naszych Partnerów

Media Markt

„Eksperci z Cube Group przykładają ogromną wagę do zrozumienia naszych potrzeb, starannie je analizując i poszukując dla nas optymalnych rozwiązań. Jesteśmy usatysfakcjonowani efektami sprzedażowymi, jakie udało nam się uzyskać dzięki działaniom agencji Cube Group.”

Dariusz Juszkiewicz

MediaPlanning and Digital Marketing Manager

Provident

„Indywidualne podejście do Klienta, strategiczne opracowanie planu działania, transparentność wszystkich działań i wymierne efekty to tylko niektóre z czynników potwierdzających profesjonalizm specjalistów z Cube Group.”

Bartosz Chojecki

Bartosz Chojecki

Digital Acquisition Manager 

Credit Agricole

„Cube Group to doświadczony Partner w prowadzeniu działań marketingu online. Na podstawie naszego wieloletniego doświadczenia możemy potwierdzić skuteczność realizowanych działań.”

Anna Płachta

Anna Płachta

Dyrektor Departamentu Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej i Digital

Restaumatic

„Cube Group okazał się znakomitym Partnerem. Dzięki świetnie wypracowanej strategii contentowej i konsekwentnym działaniom on-site, udało się zapewnić wyraźne wzrosty M2M we wszystkich interesujących nas parametrach.”

Filip Pietrek

Filip Pietrek

Marketing Director 

Orkla Care

„W Orkla Care nie pracujemy z agencjami, lecz z Partnerami i takim Partnerem jest Cube Group. Pięcioletnia współpraca zaowocowała niebotycznymi wynikami marce Moller’s i Colon.”

Krzysztof Bućko

Digital Manager

Triverna

„Cieszę się, że podjęliśmy rękawicę i dzielnie walczymy na dość zatłoczonym rynku travel. Dzięki skrupulatnemu podejściu Cube Group nasz blog osiąga dziś jedne z najlepszych wskaźników jakościowych w całej kategorii, stając się jednocześnie ważnym kontrybutorem wzrostu naszego biznesu.”

Krzysztof Dębski

Krzysztof Dębski

Chief Marketing Officer