Wykorzystaj potencjał zasięgowych serwisów i zadbaj długofalowo o wizerunek marki
Dobrze zaplanowana kampania mediowa to narzędzie, która pozwala dotrzeć z przekazem marki do znacznie szerszej grupy odbiorców. Wykorzystujemy renomę i zasięgi dużych, znanych wydawców.
W kampanii mediowej stawiamy na synergię działań z kilku obszarów: content, creative, SEO. Analizujemy trendy, szukamy linii dotarcia pomiędzy celem Twojej kampanii a grupą odbiorców.
Każdy wydawca analizowany jest pod kątem kluczowych wskaźników, tak, aby mieć pewność, że:
- treść brandowa trafi na rzetelną stronę o dobrych parametrach technicznych,
- zrealizujemy możliwie największy ruch,
- przy okazji zyskamy benefit w postaci linkowania do strony brandowej z silnego i wiarygodnego źródła.
Nie robimy kampanii zgodnie z szablonem
Nie robimy kampanii zgodnie z szablonem — każdą z nich traktujemy indywidualnie, z nastawieniem na partnerską współpracę. Co to oznacza?
- Na początku spotykamy się i rozmawiamy o tym, jaki produkt/usługę chcesz promować i dlaczego. Poznajemy Twoje motywacje, aby jak najlepiej zaplanować działania. To również czas na to, aby wstępnie wymienić się uwagami i spostrzeżeniami.
- Opracowujemy dla Ciebie ofertę kampanii:
- wybieramy wydawców i wyjaśniamy, dlaczego właśnie ich chcemy zaangażować,
- dostajesz informację o kluczowych wskaźnikach danego wydawcy,
- otrzymujesz propozycję tematów, z wyjaśnieniem, dlaczego proponujemy publikację tych konkretnych tematów (każdy z nich dobieramy na bazie szczegółowej analizy),
- dbamy, aby artykuły były maksymalnie dopracowane pod każdym kątem, dlatego oprócz tematów, dostajesz propozycję działań dodatkowych, które pomogą zwiększyć atrakcyjność artykułu i wzmocnić pozytywny wizerunek marki (np. infografiki, współpraca z ekspertem).
- Rozmawiamy na temat oferty, dopracowujemy ostatnie szczegóły. Następnie ustalamy harmonogram prac i przechodzimy do działania. Cały czas jesteśmy w kontakcie i informujemy Cię o postępach. Po zakończonej kampanii analizujemy wyniki.
Kampania mediowa to dobry wybór, kiedy chcesz promować konkretny produkt, usługę, lub zadbać o wizerunek marki i zależy Ci na dotarciu do szerszego grona odbiorców, pozostających w Twojej grupie docelowej.
W działania wplatamy elementy SEO i Creative
Dlatego treści oprócz szybkiego i dużego, ale krótkoterminowego zasięgu, pracują na siebie jeszcze długo po zakończeniu kampanii.
Wynika to z holistycznego działania — dogłębnej analizy marki i jej grupy docelowej, świadomego doboru wydawców oraz strategicznego planowania treści wzbogaconych dodatkowymi elementami: infografiki, analizy rynkowe, materiały wideo, wysokiej jakości zdjęcia.
Dzięki temu artykuły publikowane w ramach kampanii są bardziej atrakcyjne dla odbiorcy oraz wzmacniają wiarygodność i pozytywny wizerunek brandu. Korzystnie wpływają na autorytet witryny linkowanej, czyli strony marki, poprzez pozyskanie silnego linka.
Kampanię mediową możesz wykorzystać również do wsparcia działań prowadzonych w innych kanałach (np. kampania telewizyjna), aby zwiększyć ich efektywność.
Co możemy zaoferować?
Co nas wyróżnia?

Współpraca z renomowanymi i zasięgowymi portalami

Gwarancja ruchu

Pełny raport efektywnościowy

Kampania z impactem SEO

Materiały bogate w treści wizualne