
Zmaksymalizuj potencjał marki w social mediach
Audyt obejmuje analizę działań organicznych na platformach społecznościowych, takich jak Instagram i Facebook.
Na czym polega audyt w social mediach?
- Stanowi bazę wyjściową do wprowadzenia lub aktualizacji strategii zwiększającej skuteczność marki w social mediach.
- Pomaga zweryfikować kierunek i efektywność aktualnych działań.
Założeniem audytu jest przede wszystkim sprawdzenie, czy marka w odpowiedni sposób komunikuje się do swojej grupy docelowej i z publikowaną treścią dociera do potrzeb swoich odbiorców, budując zaangażowanie oraz lojalność wokół brandu.

Tradycyjne SEO to za mało.
Social media to przestrzeń do budowania więzi i zaangażowania.
Te z kolei wpływają na zaufanie i sympatię odbiorców. Finalnie? Konsumenci chętniej kupują od brandów, którym ufają i które lubią.
Przeanalizujmy, czy aktualna strategia social media wspiera Twoją markę w osiąganiu określonych celów biznesowych.
Co składa się na audyt?

Po audycie wiesz:
- które obszary strategii mają kluczowe i krytyczne znaczenie oraz z czego to wynika,
- co warto zaktualizować w strategii, aby maksymalnie wykorzystać potencjał social mediów i dotrzeć do właściwych odbiorców,
- jakie dodatkowe możliwości warto rozważyć, aby wspierać rozpoznawalność i wizerunek brandu,
- co zrobić, aby zbudować i wzmocnić zaangażowanie ze strony odbiorców,
- jak świadomie prowadzić social selling, aby nie odstraszyć odbiorców,
- jakie zmiany wdrożyć, aby zachować spójność komunikacji.
Social media to potężne narzędzie tylko wtedy, gdy stoją za nim świadome decyzje i przemyślane działania. Działaj skutecznie.
Co możemy zaoferować?
Zaufali nam liderzy rynku,
dołącz do nich























