Strona Główna > Usługi > Content marketing > Audyt social media

Audyt social media

Audyt działań w social mediach to kompas, który wskaże Ci drogę do lepszego poznania odbiorców, dopasowania do nich komunikacji i zbudowania skutecznej strategii działań.

Zmaksymalizuj potencjał marki w social mediach

Audyt obejmuje analizę działań organicznych na platformach społecznościowych, takich jak Instagram i Facebook.

Na czym polega audyt w social mediach?

  • Stanowi bazę wyjściową do wprowadzenia lub aktualizacji strategii zwiększającej skuteczność marki w social mediach.
  • Pomaga zweryfikować kierunek i efektywność aktualnych działań.

Założeniem audytu jest przede wszystkim sprawdzenie, czy marka w odpowiedni sposób komunikuje się do swojej grupy docelowej i z publikowaną treścią dociera do potrzeb swoich odbiorców, budując zaangażowanie oraz lojalność wokół brandu.

Social media to przestrzeń do budowania więzi i zaangażowania.

Te z kolei wpływają na zaufanie i sympatię odbiorców. Finalnie? Konsumenci chętniej kupują od brandów, którym ufają i które lubią.

Przeanalizujmy, czy aktualna strategia social media wspiera Twoją markę w osiąganiu określonych celów biznesowych. 

Co składa się na audyt? 

01

Analiza wszystkich obszarów organicznych

Od zawartości contentu, przez jego język, po aspekty wizualne, spójność komunikacji z archetypem i celami marki oraz zadbanie o detale, jak BIO, avatar, feed czy hashtagi.

Analizujemy profil kompleksowo. Korzystamy z narzędzi. W ofercie otrzymasz proces rozpisany krok po kroku.

02

Rekomendacje zmian

Po audycie będziesz wiedzieć, które obszary i w jakim zakresie wymagają zmian. Otrzymasz dokładne propozycje tego, co warto wdrożyć — żadnych ogólników, same konkrety.

03

Dodatkowo

Nakreślimy archetyp Twojej marki, tone of voice, wskażemy dodatkowe rozwiązania, które mogą znacznie poprawić efektywność działań marki w social mediach.

Jeśli zauważymy, że jest potencjał na współpracę z influencerami — zarekomendujemy przykładowe osoby warte uwagi — na bazie profilu Twojej marki oraz grupy docelowej, a także analizy wskaźników influencerów czy twórców internetowych. 

Po audycie wiesz:

  • które obszary strategii mają kluczowe i krytyczne znaczenie oraz z czego to wynika,
  • co warto zaktualizować w strategii, aby maksymalnie wykorzystać potencjał social mediów i dotrzeć do właściwych odbiorców,
  • jakie dodatkowe możliwości warto rozważyć, aby wspierać rozpoznawalność i wizerunek brandu,
  • co zrobić, aby zbudować i wzmocnić zaangażowanie ze strony odbiorców,
  • jak świadomie prowadzić social selling, aby nie odstraszyć odbiorców,
  • jakie zmiany wdrożyć, aby zachować spójność komunikacji.

Social media to potężne narzędzie tylko wtedy, gdy stoją za nim świadome decyzje i przemyślane działania. Działaj skutecznie.

Co nas wyróżnia?

Content marketing jako kanał sprzedaży

Strategiczne podejście oparte na analizie

Szeroka gama formatów i usług

Kampanie nastawione na efekty

Kompleksowa obsługa i edukacja

Zaufali nam liderzy rynku,
dołącz do nich

Historie sukcesu oczami naszych Partnerów

Media Markt

„Eksperci z Cube Group przykładają ogromną wagę do zrozumienia naszych potrzeb, starannie je analizując i poszukując dla nas optymalnych rozwiązań. Jesteśmy usatysfakcjonowani efektami sprzedażowymi, jakie udało nam się uzyskać dzięki działaniom agencji Cube Group.”

Dariusz Juszkiewicz

MediaPlanning and Digital Marketing Manager

Provident

„Indywidualne podejście do Klienta, strategiczne opracowanie planu działania, transparentność wszystkich działań i wymierne efekty to tylko niektóre z czynników potwierdzających profesjonalizm specjalistów z Cube Group.”

Bartosz Chojecki

Bartosz Chojecki

Digital Acquisition Manager 

Credit Agricole

„Cube Group to doświadczony Partner w prowadzeniu działań marketingu online. Na podstawie naszego wieloletniego doświadczenia możemy potwierdzić skuteczność realizowanych działań.”

Anna Płachta

Anna Płachta

Dyrektor Departamentu Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej i Digital

Restaumatic

„Cube Group okazał się znakomitym Partnerem. Dzięki świetnie wypracowanej strategii contentowej i konsekwentnym działaniom on-site, udało się zapewnić wyraźne wzrosty M2M we wszystkich interesujących nas parametrach.”

Filip Pietrek

Filip Pietrek

Marketing Director 

Orkla Care

„W Orkla Care nie pracujemy z agencjami, lecz z Partnerami i takim Partnerem jest Cube Group. Pięcioletnia współpraca zaowocowała niebotycznymi wynikami marce Moller’s i Colon.”

Krzysztof Bućko

Digital Manager

Triverna

„Cieszę się, że podjęliśmy rękawicę i dzielnie walczymy na dość zatłoczonym rynku travel. Dzięki skrupulatnemu podejściu Cube Group nasz blog osiąga dziś jedne z najlepszych wskaźników jakościowych w całej kategorii, stając się jednocześnie ważnym kontrybutorem wzrostu naszego biznesu.”

Krzysztof Dębski

Krzysztof Dębski

Chief Marketing Officer