-
Sieć reklamowa a sieć wyszukiwania: który kanał wybrać?
Sieć wyszukiwania i sieć reklamowa to dwa główne miejsca wyświetlania reklam w systemie Google Ads. Na czym polegają różnice między nimi? Gdzie najlepiej się reklamować, a może pytanie powinno brzmieć: od czego zacząć? Jak rozłożyć wydatki pomiędzy te dwa rodzaje działań? Na początku pytań jest wiele, każda z sieci ma swoje zalety, ale też inne […]
-
Jak stworzyć skuteczny plan kampanii reklamowej? Przewodnik krok po kroku
Czym jest kampania reklamowa? Kampania reklamowa to szereg zaplanowanych działań w kierunku osiągnięcia celów marketingowych firmy, których zadaniem jest dotarcie do określonej grupy docelowej i wpłynięcie na jej reakcję. Marketerzy prześcigają się w wymyślaniu komunikatów reklamowych, kreacji graficznych, czy coraz bardziej nietypowych sposobów promocji, ponieważ obok zdobycia uwagi potencjalnego klienta, wyzwaniem każdej kampanii jest wyróżnienie […]
-
Kampanie DSA: dynamiczne reklamy w wyszukiwarce Google
Dynamiczna reklama w wyszukiwarce w skrócie DSA jest formatem reklamowym, który w łatwy sposób pozwala dotrzeć do użytkowników. Zobacz, jak kampanie DSA mogą wspomóc Twój biznes!
-
Konwersje Google Ads: czym są i jak je skutecznie śledzić?
Najważniejszym wskaźnikiem skuteczności kampanii są konwersje. Z artykułu dowiesz się, jak poprawnie skonfigurować konwersje i dlaczego jest to takie istotne dla skuteczności Twojej promocji.
-
Skuteczność reklamy Google Ads: jakie wskaźniki skuteczności reklamy monitorować?
Panel Google Ads oferuje marketerom szeroki zakres metryk niezbędnych do codziennego monitorowania statystyk oraz wyników prowadzonych działań reklamowych. Waga poszczególnych metryk może być różna w zależności od typów kampanii Google Ads, jakie prowadzimy oraz od celów marketingowych. Skupmy się jednak na najbardziej uniwersalnych i istotnych z nich. Są to Google Ads KPI, które przedstawiają nam […]
-
GTM Server-Side: nowy standard śledzenia i zbierania danych
GTM Server-Side to następny krok we wdrażaniu tagów na stronie przy użyciu Google Tag Manager. Przedstawimy Ci, czym server-side różni się od client-side, jakie są „za i przeciw” oraz jak go wdrożyć.