Strona Główna > Blog > Kariera > Poznaj nasze działy i możliwości rozwoju

Poznaj nasze działy i możliwości rozwoju

Spotkanie biznesoweSpotkanie biznesowe

Zastanawiasz się, w jakich obszarach digital marketingu możesz się rozwijać w Cube Group? Realizujemy inhouse najważniejsze działania digital (Strategia, Performance, SEM, Paid Social, SEO, Content, Analityka itd.). Na pokładzie mamy prawie 85 ekspertów współpracujących ze sobą w teamach klienckich. Poniżej nasi managerowie działów opowiadają o poszczególnych teamach i ich roli. Dowiedz się więcej!

Dział Client Service

Zajmujemy się kontaktem z TOP klientami firmy, tworząc, realizując, analizując i optymalizując działania digital dla nich. Dbamy przy tym o to, by kampanie marketingowe naszych klientów były nie tylko skuteczne, ale także w zgodzie pod kątem najnowszych trendów i technologii w branży. Nadzorujemy pracę ekspertów od poszczególnych kanałów i raportujemy wyniki wszystkich działań. 

Ponieważ jesteśmy na pierwszej linii kontaktu z klientami, to wymaga od nas głębokiej i stale aktualizowanej wiedzy o digital marketingu, budowania relacji, świetnej komunikacji i umiejętności negocjacji. Mocno stawiamy na rozwój i szukamy nowych, efektywnych sposobów realizacji celów – każdy projekt to dla nas szansa na naukę i testy. Współpracujemy z liderami największych marek, wpływając tak naprawdę na kształt digital marketingu w Polsce.

Dział Strategy

Jesteśmy strategami i doradcami dla naszych wewnętrznych zespołów oraz dla wieloletnich klientów firmy. Realizujemy także strategie na potrzeby przetargów New Business. Nasza rola obejmuje także doradztwo – prowadzimy szkolenia lub warsztaty dla zespołów klientów i wspieramy ich teamy w skutecznym wdrażaniu opracowanych strategii.

Nasza praca to możliwość codziennego kontaktu z ekspertami z różnych dziedzin digital marketingu, analityki, technologii i sprzedaży, co pozwala na ciągły rozwój i zdobywanie unikalnej wiedzy. Struktura działu sprzyja otwartości i kreatywności – stwarzamy przestrzeń do wymiany pomysłów i organizujemy regularne burze mózgów. A o tym, że robimy to efektywnie, świadczą liczne, polskie i zagraniczne nagrody branżowe (m.in. Mixx Awards czy Golden Arrow).

Dział Sales

Odpowiadamy za realizację kompleksowych przetargów i konkursów ofert. Budujemy długoterminowe relacje z osobami odpowiadającymi za sukcesy topowych marek na rynku digital. 

W zespole masz możliwość zdobycia kompleksowej wiedzy z obszaru sprzedaży, ale także rozwoju w obszarze digital marketingu. Nie sprzedajemy gruszek na wierzbie: budując i stale aktualizując digitalową wiedzę jako sprzedawcy, trafniej odpowiadamy na ich faktyczne potrzeby i lepiej dbamy o ich biznesy. Nasze know-how sprzedażowe to mądre i skuteczne procesy; praca na wyzwaniach Klienta i budowanie kompleksowych rozwiązań.

Dział SEM

Jesteśmy ekspertami od kampanii Google Ads – od planowania strategii, przez ich realizację, aż po dogłębną analizę wyników. Co nas wyróżnia? Jesteśmy zespołem nastawionym na performance – nasze kampanie są nie tylko kreatywne, ale przede wszystkim skuteczne (realizujemy takie cele jak m.in. wzrost sprzedaży, zwiększenie widoczności czy generowanie leadów). Korzystamy przy tym z autorskich narzędzi i frameworków, które maksymalizują efekty działań.

Jako Google Premier Partner współpracujemy blisko z Google, co daje nam dostęp do najnowszych rozwiązań, zanim pojawią się one na rynku, do szczegółowych statystyk, zamkniętych webinariów, szkoleń online.

Dział Paid Social

Projektujemy i optymalizujemy kampanie paid social na takich platformach jak Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn czy Pinterest. Wspieramy przy tym każdy etap lejka sprzedażowego – od budowania świadomości marki, przez zwiększanie zaangażowania, aż po finalizację sprzedaży.

Dzięki zaawansowanym narzędziom targetowania i analizie danych docieramy do precyzyjnie określonych grup odbiorców, dostosowując treści i komunikaty do ich potrzeb i oczekiwań. Łączymy kreatywność z podejściem opartym na danych, co pozwala na osiąganie wymiernych efektów biznesowych i maksymalizację zwrotu z inwestycji.

Nasze działania opierają się na zrozumieniu specyfiki grup odbiorców i dostarczaniu przekazu, który przyciąga uwagę oraz buduje trwałe relacje z klientami.

Dział Performance

Mamy w zespole unikalny miks wiedzy w dziedzinach afiliacji, e‑mail marketingu, reklamy display i video oraz technologii CRM i Marketing Automation (MA). Dzięki doświadczeniu w obsłudze zaawansowanych narzędzi technologicznych i umiejętności analizowania danych, tworzymy kampanie precyzyjnie dostosowane do celów naszych klientów.

Kreatywne podejście w połączeniu z ekspercką znajomością nowoczesnych kanałów marketingowych pozwala nam projektować rozwiązania, które skutecznie zwiększają zasięgi, konwersje i zaangażowanie odbiorców. Skupiamy się na osiąganiu mierzalnych wyników, jednocześnie dostarczając personalizowane strategie, które pomagają naszym klientom wyróżniać się w dynamicznym środowisku cyfrowym.

Dział Programmatic

Realizujemy zaawansowane kampanie programmatic, które łączą precyzję targetowania z danymi opartymi na ML i AI. 

Nasz dział wyróżnia się wyjątkowym zacięciem performance’owym oraz głęboką synergią między platformami reklamowymi i danymi. Współpracujemy z liderami branż, takich jak finanse, e‑commerce czy telekomunikacja osiągając spektakularne wyniki. 

Praca u nas to dostęp do najnowszych technologii, autorskich narzędzi optymalizacyjnych oraz dedykowanych strategii kampanii. To również dostęp do doświadczonych specjalistów, praca na platformach, takich jak Google Display & Video 360 czy Adform i ciągły rozwój kompetencji w dynamicznie rozwijającej się dziedzinie marketingu digital.

Dział Content

Na przykładach z wielu branż pokazaliśmy, że content marketing jest skutecznym narzędziem sprzedaży. To efektywna i ciągle optymalizowana strategia, miks formatów, redystrybucja i dobre, merytoryczne teksty dopasowane do potrzeb buyer person – to jest to, co robimy najlepiej.

Pracujemy na strategiach klastrowych, aby nasz content był użyteczny. Wielopoziomowa strategia to też dla nas baza do zbudowania ścieżki zakupowej. Dzięki wiedzy o użytkowniku, przekonujemy go do zakupu. Konwersje mierzymy w raportach ze stałym dostępem do wyników jakości, bez konieczności przeszukiwania Google Analytics 4.

Korzystamy z wielu formatów: artykuły, infografiki, wideo, raporty, ebooki, treści mailingów czy landing pages. Współpracujemy mocno ze specjalistami z innych kanałów (np. SEO), aby jeszcze efektywniej zamieniać treści na realny przychód dla klienta.

Dział SEO

Opracowujemy strategie, które zwiększają ruch organiczny na stronach i aplikacjach internetowych, łącząc skalowalne działania SEO z optymalizacją treści i zaawansowanym link buildingiem, który wspiera nie tylko SEO, ale także digital PR. 

Dzięki autorskim narzędziom i sprawdzonym procesom współpracy, które dopasowujemy do specyfiki różnych branż, osiągamy wyjątkowe wyniki. Nasze podejście zostało wielokrotnie docenione nagrodami krajowymi i międzynarodowymi. 

Wysokie seniority w zespole, kultura współpracy i otwartość na innowacje sprawiają, że mamy realny wpływ na rozwój projektów oraz jesteśmy w stanie wdrażać kreatywne rozwiązania.

Dział Analytics

Jesteśmy zespołem pasjonatów danych, którzy nie boją się wyzwań i nowoczesnych technologii. Pracujemy bezpośrednio z klientami, wykonujemy analizy biznesowe i doradzamy w kwestiach rozwoju oraz optymalizacji budżetów w kanałach mediowych. Wdrażamy systemy analityczne dla klientów i budujemy hurtownie danych na stacku Google Cloud Platform. Korzystamy z BigQuery do zaawansowanych analiz, łącząc dane z różnych źródeł – od mediów po CRM klientów.

Wspieramy także naszych wewnętrznych, agencyjnych ekspertów od poszczególnych kanałów, dostarczając im konkretne wnioski i rekomendacje. Dynamiczne środowisko, praca z najnowszymi technologiami, realny wpływ na strategie biznesowe i bycie częścią interdyscyplinarnego teamu Technologicznego (Traffic, Data Engineering, Development)  – to najważniejsze cechy naszego teamu!

Zainteresowała Cię praca w którymś z naszych zespołów? Sprawdź aktualne rekrutacje!

Opisz nam swoje wyzwanie,
i porozmawiajmy.