Provident

Dobra analiza ścieżki klientów i strategia oparta o wykorzystanie danych pomaga zoptymalizować budżet i zwiększyć wyniki sprzedażowe.

Wyzwania

Jak osiągnąć wzrost przyznania pożyczek?

Wyzwaniem przy realizacji kampanii był silnie konkurencyjny segment pozabankowych instytucji finansowych i restrykcyjne uwarunkowania prawne, ograniczające również emisję reklam w wyszukiwarce. Wspólnie z klientem przygotowaliśmy długofalową strategię opartą na danych, automatyzacji i Machine Learning.

Opisz nam swoje wyzwanie,
i porozmawiajmy.

Strategia

Kluczowym elementem kampanii była automatyzacja działań, która pozwoliła zoptymalizować budżet reklamowy i wybrać efektywne kanały.

Przeprowadziliśmy dokładne analizy i na ich podstawie zmieniliśmy model atrybucji last-click na model atrybucji oparty na danych – Data-Driven, co znacząco wpłynęło na prawidłowe przypisanie danych konwersji kampanii.

Realizacja założonych celów wymagała zastosowania długofalowej koncepcji zmian opierających się na głębokiej analizie danych z uwzględnieniem sezonowości, różnorodnej ścieżki konwersji użytkownika, a także jego wielu punktów styku z reklamą.

Narzędzia

Search Ads 360

Atrybucja

Machine learning

Data-Driven

Click-To-Call

Działanie

W pierwszej fazie zbadaliśmy skuteczność i opłacalność poszczególnych kampanii, a następnie stworzyliśmy dedykowane strategie ustalania stawek dla słów kluczowych, urządzeń i lokalizacji w zależności od segmentów kampanii. Strategie ustalania stawek zostały oparte na docelowym CPA.

Pozyskiwanie potencjalnych klientów oparliśmy o zaawansowane strategie Search Ads360. Wykorzystaliśmy model atrybucji Data-Driven, aby obliczyć rzeczywisty wkład każdego kliknięcia reklamy w wyszukiwarce na ścieżce sprzedażowej. Porównując ścieżki klientów dokonujących konwersji z tymi, którzy tego nie robią, określiliśmy co naprawdę ma znaczenie przy podejmowaniu decyzji przez użytkowników.

Info

Zidentyfikowaliśmy konwertujące i niekonwertujące ścieżki użytkownika, a następnie zautomatyzowaliśmy działania do zarządzania kosztem CPA i kontrolę wydawanego budżetu w zależności od potencjału. Dzięki temu przy zoptymalizowanym budżecie wygenerowaliśmy wzrost liczby klientów.

Rezultaty

strzalka_w_gore101%

wzrost liczby ofert

60%

kosztu pozyskania oferty CPA

Zwiększenie

kaloryczności pozyskanych ofert = wyraźny wzrost liczby podpisanych umów z nowymi klientami w porównaniu analogicznym okresem poprzedniego roku.

Co mówią o nas doświadczenia naszych Klientów

Provident

„W ciągu zaledwie pół roku uzyskaliśmy prawie dwa razy więcej ofert niż pierwotnie oczekiwaliśmy. To było możliwe tylko dzięki zintegrowanej, długoterminowej i opartej na danych strategii. Agencja Cube Group wielokrotnie przekraczała nawet najbardziej ambitne cele, skutecznie działając w tak trudnej branży jak promocja produktów finansowych.”

Bartosz Chojecki

Bartosz Chojecki

Digital Acquisition Manager – Lead