Wyzwania
Mocna konkurencja z większym budżetem
Mimo że nasz budżet na działania on-site nie dorównywał rozmiarami do gigantów branży, takich jak poradnikzdrowie.pl (ponad 90 000 stron), portal.abczdrowie.pl (ponad 105 000 stron), medonet.pl (ponad 55 000 stron), z sukcesem rozszerzyliśmy zasięg markę i osiągnęliśmy pozycję lidera w swojej kategorii, skutecznie konkurując na tym dynamicznym rynku.
Cel: Zyskanie widoczności i zainteresowania brandem:
- wzrost ruchu organicznego,
- zwiększenie liczby słów kluczowych w TOP10,
- zwiększenie zaangażowania na stronie poprzez utrzymanie uwagi użytkownika na stronie internetowej,
- budowa świadomości i eksperckiego wizerunku marki.
Opisz nam swoje wyzwanie,
i porozmawiajmy.
Strategia
Wysokiej jakości treści, które przynoszą wartość dla użytkowników w naszej grupie docelowej.
Bazując na analizie konkurencji pod wybranymi frazami i naszym szerokim doświadczeniu w branży, zdecydowaliśmy, że w kategorii YMYL (Your Money or Your Life) najlepszym sposobem na wydawanie pieniędzy jest tworzenie wysokiej jakości treści w celu zwiększenia autorytetu tematycznego i czynników EAT.
Narzędzia
Ahrefs
Google Search Console
Semstorm
Link Building
Google Analytics
On-site SEO
Działanie
W celu realizacji strategii podjęliśmy następujące działania:
- Strategia contentowa w oparciu o złożoność tematów oraz ich potencjał.
- Stworzenie wysokiej jakości treści, które pozwalają odpowiedzieć możliwie szeroko na pytania użytkowników.
- Wzmocnienie autorytetu domeny poprzez pozyskiwanie solidnej jakości linków.
- Konsultacje merytoryczne z lekarzami i dietetykami.
- Budżet wykorzystaliśmy w następujący sposób:
- strategie contentowe i research: 20%,
- nowe treści napisane przez specjalistów oraz treści poradnikowe: 30%,
- link building: 35%,
- konsulting: 15%.

W ramach odświeżenia wizerunku marki jednym z uzupełniających działań było tworzenie treści eksperckich, ale skierowanych bezpośrednio do użytkowników.
Rezultaty
97%
wzrost liczby fraz w TOP3*
wzrost liczby fraz w TOP10*
wzrostu wejść na stronę z wyników organicznych w Google.*
* porównanie 11.2023 vs 11.2022