Mӧller’s

Odkryj, w jaki sposób nasze podejście do strategii treści, skoncentrowane na dostarczaniu wartościowych i wysokiej jakości materiałów, wpłynęło na poprawę widoczności.

Wyzwania

Mocna konkurencja z większym budżetem

Mimo że nasz budżet na działania on-site nie dorównywał rozmiarami do gigantów branży, takich jak poradnikzdrowie.pl (ponad 90 000 stron), portal.abczdrowie.pl (ponad 105 000 stron), medonet.pl (ponad 55 000 stron), z sukcesem rozszerzyliśmy zasięg markę i osiągnęliśmy pozycję lidera w swojej kategorii, skutecznie konkurując na tym dynamicznym rynku.

Cel: Zyskanie widoczności i zainteresowania brandem:

  • wzrost ruchu organicznego,
  • zwiększenie liczby słów kluczowych w TOP10,
  • zwiększenie zaangażowania na stronie poprzez utrzymanie uwagi użytkownika na stronie internetowej,
  • budowa świadomości i eksperckiego wizerunku marki.

Opisz nam swoje wyzwanie,
i porozmawiajmy.

Strategia

Wysokiej jakości treści, które przynoszą wartość dla użytkowników w naszej grupie docelowej.

Bazując na analizie konkurencji pod wybranymi frazami i naszym szerokim doświadczeniu w branży, zdecydowaliśmy, że w kategorii YMYL (Your Money or Your Life) najlepszym sposobem na wydawanie pieniędzy jest tworzenie wysokiej jakości treści w celu zwiększenia autorytetu tematycznego i czynników EAT.

Narzędzia

Ahrefs

Google Search Console

Semstorm

Link Building

Google Analytics

On-site SEO

Działanie

W celu realizacji strategii podjęliśmy następujące działania:

  • Strategia contentowa w oparciu o złożoność tematów oraz ich potencjał.
  • Stworzenie wysokiej jakości treści, które pozwalają odpowiedzieć możliwie szeroko na pytania użytkowników. 
  • Wzmocnienie autorytetu domeny poprzez pozyskiwanie solidnej jakości linków.
  • Konsultacje merytoryczne z lekarzami i dietetykami.
  • Budżet wykorzystaliśmy w następujący sposób:
    • strategie contentowe i research: 20%,
    • nowe treści napisane przez specjalistów oraz treści poradnikowe: 30%,
    • link building: 35%,
    • konsulting: 15%.
Info

W ramach odświeżenia wizerunku marki jednym z uzupełniających działań było tworzenie treści eksperckich, ale skierowanych bezpośrednio do użytkowników.

Rezultaty

strzalka_w_gore97%

wzrost liczby fraz w TOP3*

strzalka_w_gore121%

wzrost liczby fraz w TOP10*

strzalka_w_gore
222%

wzrostu wejść na stronę z wyników organicznych w Google.*

* porównanie 11.2023 vs 11.2022

Co mówią o nas doświadczenia naszych Klientów

Orkla Care

„Do wysokich umiejętności w pozycjonowaniu i profilowaniu firm przyznaje się dziś wiele agencji. Praktyka pokazuje, że efekty niekoniecznie z tym współgrają. Jednak eksperci Cube Group w trakcie kilkuletniej współpracy oprócz umiejętności, zagwarantowali również sprawczość. Postępy były widoczne na każdym etapie, co pozwoliło nam czuć się bezpiecznie i w obopólnym zaufaniu budować obecność naszej marki w sieci.”

Krzysztof Bucko

Krzysztof Bućko

Digital Manager