mAuto & mLeasing

Odkryj, jak połączenie danych, AI i kreatywności pozwoliło nam zoptymalizować kampanie dla mAuto i mLeasing. Zobacz, jak skutecznie zwiększyliśmy efektywność i obniżyliśmy koszty reklam!

Spis treści
  1. Kreacje AI
  2. Strategia

Kreacje AI

W Cube Group podejmujemy się zadań, które wymagają połączenia nowoczesnych technologii, danych oraz kreatywnego podejścia. Współpracując z mAuto oraz mLeasing, skupiliśmy się na usprawnieniu kampanii reklamowych oraz opracowaniu efektywnych i skalowalnych kreacji.

Strategia

01

Reklamy dynamiczne sterowane danymi

Wykorzystaliśmy feed produktowy, dzięki któremu reklamy były generowane w czasie rzeczywistym i precyzyjnie dostosowywały ofertę do odbiorcy. Pozwoliło to odejść od uniwersalnych, standardowych banerów na rzecz spersonalizowanych komunikatów.

02

Automatyzacja kreacji video z wykorzystaniem AI

Przyspieszyliśmy proces tworzenia atrakcyjnych materiałów wideo, wykorzystując sztuczną inteligencję do generowania treści na podstawie zdjęć. To rozwiązanie umożliwiło szybkie testowanie licznych wariantów i skuteczne skalowanie bez nadmiernego zwiększania kosztów produkcji.

Kreacje

Nasze realizacje to świetny przykład, jak inteligentne wykorzystanie technologii, automatyzacji oraz podejścia data-driven przekłada się na realne oszczędności i znaczną poprawę efektywności kampanii reklamowych na szeroką skalę.

Co mówią o nas doświadczenia naszych Klientów

mLeasing

„Współpraca z Cube Group otworzyła przed nami nowe możliwości – dzięki automatyzacji i kreacjom tworzonym na bazie danych, nie tylko skróciliśmy czas produkcji materiałów reklamowych z dni do zaledwie kilku godzin, ale też realnie obniżyliśmy koszty działań marketingowych. Największą wartością jest jednak możliwość szybkiego testowania różnych wariantów kreacji i natychmiastowe reagowanie na zmieniające się potrzeby naszych klientów oraz dostępność oferty naszych samochodów. To połączenie technologii i kreatywności naprawdę przekłada się na wymierne efekty biznesowe.”

Anna Mańkowska-Bogdaniuk

Anna Mańkowska-Bogdaniuk

Ekspertka ds. rozwoju e‑commerce