Budowanie bazy mailingowej swoich obecnych i potencjalnych klientów to działanie strategiczne dla Twojej firmy. To nie tylko konfiguracja techniczna narzędzi, a dopasowanie kanałów pozyskiwania danych i sposobów kontaktu z Twoją grupą docelową do strategii marketingowej i dobranie tematów na newslettery i komunikację przez e mail marketing.
Jak działamy, by e-mail marketing przynosił Ci zyski?
W naszych działaniach wykorzystujemy frameworki
– to rozpisanie w punktach pracy, jaką mamy do wykonania, żeby osiągnąć Twój cel. Framework pozwala nam zadbać o Twój biznes. E-mail marketing i mailing reklamowy może Cię wesprzeć na każdym z etapów budowy skutecznego planu marketingowego.
Analityka
Fundament efektywnych działań marketingowych – wdrożenie techologii i zbieranie danych
Retencja
Działania nakierowane
na wzrost powracalności
użytkowników
Aktywacja
Działania nakierowane
na wzrost zaangażowania
i konwersji
Przychody
Optymalizacja
pod kątem
przychodów
Akwizycja
Działania ukierunkowane
na pozyskanie nowych
użytkowników
Zobacz jak możemy zbudować strategię dla Twojego biznesu
Co dla Ciebie zrobimy?
Kampanie mailingowe
Przeprowadzimy skuteczne kampanie e-mail marketingowe w oparciu o Twoje bazy lub bazy własne. Prowadzimy zarówno kampanie długoterminowe, jak i krótkookresowe wysyłki sprzedażowe. Może to być mailing do firm, mailingi reklamowe b2c, kampania mailowa wizerunkowa.
Audyt
Przeprowadzimy audyt Twojej dotychczasowej działalności i zaproponujemy szkolenia dla Twojego zespołu, by współpraca przynosiła jak najwięcej korzyści! Pomożemy Ci wprowadzić do Twoich działań najpopularniejsze i najbardziej efektywne narzędzia.
Dedykowany CRM
Zbudujemy razem z Tobą dedykowany CRM, czyli Customer Relationship Management, który jest w świadomości marketerów kojarzony stricte z technologią, a nie samymi procesami wchodzącymi w zarządzanie relacjami z klientami. CRM popularnie rozumiany jest jako system informatyczny, który automatyzuje i wspomaga procesy na styku klient-organizacja, a także skuteczny email marketing.
Wykorzystanie technologii
Na rynku dostępnych jest wiele lepszych i gorszych technologii CRM, na które decydują się klienci z sektora eCommerce. Różnią się one ceną, funkcjonalnością czy poziomem trudności obsługi. Podczas współpracy z naszymi klientami z tego sektora zauważyliśmy jeden wspólny faktor niezależny od wykorzystywanej technologii – brak czasu, zasobów ludzkich lub kompetencji wewnętrznych na umiejętne wykorzystanie tych technologii.
Generowanie sprzedaży
Możemy też razem z Tobą generować sprzedaż z nieaktywnych rekordów CRM. Nasz system CMS, czyli Customer Matching Solution, powstał na bazie autentycznej potrzeby naszego klienta, który miał możliwość kontaktu z zaledwie 20% swoich klientów. W bezpiecznym środowisku, zgodnie z normami ISO, łączymy dane z naszych legalnych baz ze zgodami marketingowymi i zanonimizowanymi danymi od klienta. Dzięki temu docieramy skutecznie do osób, z którymi nie masz kontaktu.
Skuteczne kreacje
Twoje wiadomości muszą też dobrze wyglądać, aby były skuteczne. Nasz dział Creative to specjaliści od performance design, czyli projektowania pod kątem zmaksymalizowania konwersji i zysku klienta. Projekty oparte o wieloletnie doświadczenie w e-marketingu połączone z doskonałą znajomością najnowszych trendów i skrupulatnym testowaniem kolejnych rozwiązań pozwalają nam tworzyć kreacje równie piękne, co skuteczne. Dodatkowo w tworzeniu odpowiednich tekstów może wesprzeć Cię nasz dział Content, który przygotowuje dedykowane treści do mailingu reklamowego dla klientów.
Jak działamy budując
skuteczny e-mail marketing?
Treści na miarę czasów. Właściciele biznesów przenoszą się masowo do sieci ze względu na ograniczenia w sprzedaży stacjonarnej.
Zaangażowanie
Wykorzystujemy pillar content. Treści są wyczerpujące, bogate
w inne formaty – wideo, infografiki, zdjęcia
Wydłużenie
czasu
Dzięki temu wydłużamy czas użytkownika na stronie, zwiększamy liczbę sesji, głębokość wizyt, zmniejszamy bounce rate.
Linkowanie
wewnętrzne
Strategia z zaplanowaniem połączeń między artykułami i produktami. Odpowiednie wyróżnienie linków: zdjęcia, CTA.
Lejki
zakupowe
Precyzyjnie stworzone,
zautomatyzowane,
dzięki wsparciu
działu technologii.
Przełożenie
na sprzedaż
Raportowanie efektywności. Dowiesz się, gdzie content marketing bierze udział na ścieżce jako argument dla poparcia efektywności.
Jeśli chcesz zmienić strategię marketingową i wykorzystać swoje bazy mailingowe lub skorzystać z naszych, potrzebujesz szybko i bez angażowania zespołów po swojej stronie zbudować sprzedaż online jednym z najbardziej skutecznych kanałów lub szukasz sposobu na optymalizację wydatków marketingowych i zwiększanie sprzedaży, to mamy dla Ciebie rozwiązania!
case studies