Skip links

Możemy w ten sposób docierać do odbiorców za pomocą: banerów statycznych i dynamicznych, formatów natywnych oraz reklamy audio, reklamy video i reklamy natywnej. Reklama natywna dostosowuje swój format i wygląd do strony, na której się wyświetla, co poprawia wrażenia użytkowników.

Kampanie Programmatic to
połączenie analityki, danych
i materiałów marketingowych

W naszych działaniach wykorzystujemy frameworki

– to rozpisanie w punktach pracy, jaką mamy do wykonania, żeby osiągnąć Twój cel. Framework pozwala nam zadbać o Twój biznes. Programmatic możesz wykorzystać na każdym etapie Twojego lejka marketingowego.

Analityka

Analityka

Fundament efektywnych działań marketingowych – wdrożenie techologii i zbieranie danych

Retencja

Retencja

Działania nakierowane
na wzrost powracalności
użytkowników

Aktywacja

Aktywacja

Działania nakierowane
na wzrost zaangażowania
i konwersji

Przychody

Przychody

Optymalizacja
pod kątem
przychodów

Akwizycja

Działania ukierunkowane
na pozyskanie nowych
użytkowników

Zobacz jak możemy zbudować strategię dla Twojego biznesu

Co dla Ciebie zrobimy?

Kampanie Programmatic są sposobem na budowanie widoczności i rozpoznawalności marki. W Cube Group posiadamy bardzo duże know-how z zakresu stosowania algorytmów machine learning.

Dzięki temu wprowadzamy synergię między lejkiem sprzedażowym, algorytmami ML oraz kreacjami i komunikacją. Jeśli potrzebujesz kompleksowych działań, to dobrze trafiłeś.

Programmatic możesz wprowadzić w swoich działaniach na każdym etapie ścieżki zakupowej Twojego klienta. Wystarczy tylko odpowiednio dostosować treść i formę komunikacji, by osiągać zamierzone efekty. W naszych działaniach programatyczych wykorzystujemy frameworki – to rozpisanie w punktach pracy, jaką mamy do wykonania, żeby osiągnąć Twój cel. Framework pozwala nam zadbać o Twój biznes. Analityka i wprowadzenie nowych technologii to pierwszy krok w budowie skutecznego planu marketingowego.

Skuteczność reklamy Programmatic
to przede wszystkim wykorzystanie danych

Wiedza o konsumentach jest podstawą efektywnych działań marketingowych. Dlatego prowadzimy dokładną analizę dotychczasowych klientów oraz ich segmentację w celu dopasowania komunikacji do ich preferencji i możliwości zakupowych.

Customer Data Platform

Dzięki Programmatic możemy zbudować dla Ciebie dedykowane Customer Data Platform, w którym będziemy zbierać informacje z wielu źródeł i budować dynamiczne profile użytkowników, umożliwiając lepszą personalizację komunikacji, a co za tym idzie zwiększać jej skuteczność.

Marketing Automation

Ruch sprowadzony przez Programmatic można dalej tanio angażować dzięki odpowiednio zorganizowanym procesom Marketing Automation.
Pamiętaj również, że estetyczne kreacje przyciągają wzrok i zachęcają do kliknięcia. Współpracując z nami możemy oddać w Twoje ręce również nasz kreatywny zespół grafików i copywriterów, którzy gwarantują nie tylko dobrze napisane treści, ale również nowoczesny wygląd Twojej marki.

Programmatic jest dla Ciebie, jeśli:

Prowadzisz stałe działania marketingowe

i szukasz nowych klientów, wybierając jednocześnie tych najbardziej wartościowych.

Prowadzisz działania performance’owe

nastawione na sprzedaż/lead’y i inne konwersje. Tu szczególnie działania programmatic powinny być stosowane w sposób ciągły i długofalowy. Przy takim działaniu algorytmy Machine Learning działają dużo lepiej.

Promujesz własne aplikacje mobilne

i zwiększasz liczbę instalacji lub aktywizujesz użytkowników, którzy posiadają już daną aplikację. Programmatic (obok Facebooka) posiada ogromny potencjał, większy niż np. Search, w aktywizacji użytkowników już posiadających daną aplikację.

Skalujesz biznes

i szukasz kreatywnych rozwiązań, które łączą technologię z kreacją. Nie boisz się ambitnych projektów, które w ramach spójnej strategii wprowadzają przemyślane rozwiązania taktyczne łączące nowe rozwiązania technologiczne z niestandardowymi kreacjami, często przypominającymi reach media.

Walczysz z silną konkurencją

i chcesz uzyskać przewagę.

Planujesz krótkookresowo

ale intensywnie, promować markę/produkt/usługę, i chcesz zwiększyć zasięg kampanii, by dotrzeć do świadomości użytkowników.

Prospecting

Konsumenci nie będą kupować produktów marki, o której nigdy nie słyszeli. Dlatego reklamy zwiększające świadomość są kluczowym elementem każdej strategii płatnych reklam display. Celem kampanii prospectingowych jest dotarcie do nowych klientów i zapoznanie ich z marką. Zazwyczaj stosuje się tu przykuwające uwagę banery lub formaty wideo. W tego rodzaju kampaniach najbardziej zależy nam na tym, aby przyciągnąć wzrok użytkownika i zachęcić go do kliknięcia. Efektywność kampanii prospectingowych oceniamy według takich wskaźników jak: zasięg, viewability, częstotliwość, wyświetlania/obejrzenia. Działania prospectingowe w Programmatic często rozpoczynają ścieżkę konwersji, która kończy się w wyszukiwarce, warto więc połączyć działania z kampaniami w Google Ads i Paid Social.

Remarketing

Kiedy użytkownik zna już Twoją markę, możesz pójść krok dalej i emitować reklamy zwiększające jego zaangażowanie i generujące konwersję. Statystycznie większość odwiedzających (96%) opuści stronę bez dokonania zakupu. Nie oznacza to jednak, że powinniśmy zaprzestać komunikacji z nimi. Dzięki kampaniom remarketingowym możesz utrzymać kontakt z niezdecydowanym konsumentem, przypominać im o produktach, które przeglądali, zachęcać do finalizacji transakcji po porzuceniu koszyka czy oferować dedykowane zniżki. Strategie remarketingowe budujemy w oparciu o zachowania użytkowników i ich intencje zakupowe, aby doprowadzić do konwersji. Komunikację opieramy na spersonalizowanych komunikatach do zidentyfikowanych segmentów użytkowników. Testujemy różne scenariusze list remarketingowych, kreacji i komunikatów. Przykładowe listy na jakich możesz działać, to: osoby, które podjęły działania na Twojej stronie, osoby, które oglądały reklamy, osoby, które klikały w reklamy, osoby, które porzuciły formularz czy też obecni, mało aktywni klienci.

Dobierając właściwą strategię możesz osiągać cele
performance’owe za pomocą reklam programmatic.

case studies

Tyle w teorii, zobacz
nasze case studies!