Strona Główna > Usługi > Programmatic > Prowadzenie kampanii Programmatic DSP

Prowadzenie kampanii Programmatic DSP

Skuteczne zarządzanie kampaniami programmatic DSP – pełna obsługa kampanii od strategii, po realizację i optymalizację wyników.

Programmatic DSP – optymalizuj kampanie i maksymalizuj wyniki dzięki precyzyjnemu targetowaniu.

Dzięki programmatic marketingowi możesz skutecznie docierać do właściwych odbiorców, minimalizując koszty i maksymalizując efektywność kampanii.

Prowadzenie kampanii programmatic DSP to kompleksowa usługa, która pozwala na precyzyjne zarządzanie Twoimi działaniami reklamowymi przy użyciu zaawansowanych platform DSP takich jak Adform czy Display & Video 360. 

Nasza agencja digital marketingu specjalizuje się w realizacji kampanii programmatic, łącząc precyzyjne targetowanie z personalizacją treści reklamowych. Emisja w odpowiednim czasie, w odpowiednim miejscu i do odpowiedniego użytkownika to klucz do skutecznej kampanii programmatic.

Zautomatyzowane zakupy reklamowe, większa efektywność – prowadzenie kampanii Programmatic DSP.

Oferujemy optymalizację kampanii programmatic marketing, wykorzystując najlepsze praktyki oraz doświadczenie zdobyte w pracy z klientami z różnych branż.

Jak działa programmatic marketing dla firm? Nasze podejście opiera się na zaawansowanej analityce danych, automatyzacji zakupów reklam oraz bieżącej optymalizacji wyników, co pozwala skutecznie zwiększać sprzedaż i osiągać wyższy ROI na dole lejka oraz wysoką widoczność, zasięg i tanie dotarcie na górze lejka. Dzięki automatyzacji procesów nasze kampanie są elastyczne i skalowalne, co oznacza, że jesteśmy w stanie dostosować je do rosnących potrzeb Twojej firmy, jednocześnie optymalizując wydatki reklamowe.

W ramach realizacji kampanii tworzymy strategie i taktyki reklamowe dostosowane do Twoich potrzeb, analizujemy wyniki w czasie rzeczywistym i szybko reagujemy na zmieniające się warunki rynkowe. Nasza zdolność do dynamicznej adaptacji oznacza, że możemy wykorzystywać różne kanały reklamowe – od display, video, po reklamy mobilne – by dotrzeć do użytkowników w sposób najbardziej efektywny. Dodatkowo, dzięki zastosowaniu zaawansowanych algorytmów, kampanie są optymalizowane pod kątem zarówno zasięgu, jak i jakości ruchu, co pozwala na lepsze wykorzystanie budżetu i generowanie wartościowych leadów.

Wykorzystujemy w ramach kampanii mix różnych targetowań, takich jak demografia, zachowanie użytkowników, zainteresowania czy lokalizacja, aby osiągnąć dany cel. W ten sposób każda kampania jest ściśle dopasowana do specyfiki branży, produktu oraz oczekiwań klienta.

Co nas wyróżnia?

network

Pełna realizacja kampanii w wybranych platformach DSP.

waluta

Doświadczenie w zarządzaniu budżetami reklamowymi dla wielu marek z wielu segmentów branżowych.

wykres wzrostu

Transparentność raportowania oraz wykorzystanie brand safety.

Zaufali nam liderzy rynku,
dołącz do nich

Historie sukcesu oczami naszych Partnerów

Media Markt

„Eksperci z Cube Group przykładają ogromną wagę do zrozumienia naszych potrzeb, starannie je analizując i poszukując dla nas optymalnych rozwiązań. Jesteśmy usatysfakcjonowani efektami sprzedażowymi, jakie udało nam się uzyskać dzięki działaniom agencji Cube Group.”

Dariusz Juszkiewicz

MediaPlanning and Digital Marketing Manager

Provident

„Indywidualne podejście do Klienta, strategiczne opracowanie planu działania, transparentność wszystkich działań i wymierne efekty to tylko niektóre z czynników potwierdzających profesjonalizm specjalistów z Cube Group.”

Bartosz Chojecki

Bartosz Chojecki

Digital Acquisition Manager 

Credit Agricole

„Cube Group to doświadczony Partner w prowadzeniu działań marketingu online. Na podstawie naszego wieloletniego doświadczenia możemy potwierdzić skuteczność realizowanych działań.”

Anna Płachta

Anna Płachta

Dyrektor Departamentu Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej i Digital

Restaumatic

„Cube Group okazał się znakomitym Partnerem. Dzięki świetnie wypracowanej strategii contentowej i konsekwentnym działaniom on-site, udało się zapewnić wyraźne wzrosty M2M we wszystkich interesujących nas parametrach.”

Filip Pietrek

Filip Pietrek

Marketing Director 

Orkla Care

„W Orkla Care nie pracujemy z agencjami, lecz z Partnerami i takim Partnerem jest Cube Group. Pięcioletnia współpraca zaowocowała niebotycznymi wynikami marce Moller’s i Colon.”

Krzysztof Bućko

Digital Manager

Triverna

„Cieszę się, że podjęliśmy rękawicę i dzielnie walczymy na dość zatłoczonym rynku travel. Dzięki skrupulatnemu podejściu Cube Group nasz blog osiąga dziś jedne z najlepszych wskaźników jakościowych w całej kategorii, stając się jednocześnie ważnym kontrybutorem wzrostu naszego biznesu.”

Krzysztof Dębski

Krzysztof Dębski

Chief Marketing Officer