Strona Główna > Usługi > Programmatic > Audyt i opracowanie strategii Programmatic

Audyt i opracowanie strategii Programmatic

Dzięki najlepszym praktykom w digital marketingu oraz naszemu działowi strategii zaplanujemy i zaproponujemy kluczowe zmiany na Twoim koncie, w Twoich kampaniach programmatic, a także dobierzemy dopasowane do Twojego biznesu powierzchnie reklamowe.

Audyt programmatic, który zwiększa Twój ROI

Stwórz z nami precyzyjną strategia programmatic dla Twojego biznesu!

Strategia programmatic to podejście do reklamy online, które wykorzystuje dane i automatyzację do precyzyjnego dopasowania treści do określonych grup Twoich odbiorców.

Realizujemy profesjonalny audyt Twoich kampanii programmatic oraz zastosowanej strategii. Nasze usługi obejmują kompleksową analizę Twoich dotychczasowych działań, identyfikację obszarów wymagających poprawy oraz opracowanie strategii optymalizującej budżet i Twoje KPI.

Precyzyjna strategia programmatic dla Twojego biznesu

Audyt i dopasowanie działań do potrzeb Twojej marki, by osiągać cele biznesowe.

Nasze podejście opiera się na precyzyjnym targetowaniu, które pozwala dotrzeć do najbardziej wartościowych użytkowników. Analizujemy dane dotyczące zachowań konsumentów, aby skutecznie dopasować kampanie do ich potrzeb. Dzięki zaawansowanej personalizacji treści, jak dynamiczne kreacje, reklamy są dostosowane do różnych grup odbiorców, co znacząco zwiększa ich efektywność i zaangażowanie.

Poprzez szczegółowy audyt kampanii identyfikujemy obszary, które wymagają optymalizacji. Przeprowadzamy dogłębną analizę dotychczasowych działań, aby zrozumieć, które elementy mogą być ulepszone. Na tej podstawie opracowujemy strategię, która pozwala nie tylko zwiększyć sprzedaż i zasięg, ale również zminimalizować koszty reklamy i zwiększyć ROI. Audyt pozwala także na wykrycie niedopasowanych powierzchni reklamowych, które nie przynoszą oczekiwanych wyników.

Nasze strategie to nie tylko odpowiedź na bieżące potrzeby, ale także długofalowe wsparcie w realizacji celów biznesowych. Dzięki elastycznym i skalowalnym rozwiązaniom na bieżąco optymalizujemy kampanie, dostosowując je do zmieniających warunków rynkowych.

Co nas wyróżnia?

Kompleksowy audyt i strategia programmatic dla firm

Nowoczesne narzędzia analityczne 

biret

Wsparcie ekspertów na każdym etapie

Zaufali nam liderzy rynku,
dołącz do nich

Historie sukcesu oczami naszych Partnerów

Media Markt

„Eksperci z Cube Group przykładają ogromną wagę do zrozumienia naszych potrzeb, starannie je analizując i poszukując dla nas optymalnych rozwiązań. Jesteśmy usatysfakcjonowani efektami sprzedażowymi, jakie udało nam się uzyskać dzięki działaniom agencji Cube Group.”

Dariusz Juszkiewicz

MediaPlanning and Digital Marketing Manager

Provident

„Indywidualne podejście do Klienta, strategiczne opracowanie planu działania, transparentność wszystkich działań i wymierne efekty to tylko niektóre z czynników potwierdzających profesjonalizm specjalistów z Cube Group.”

Bartosz Chojecki

Bartosz Chojecki

Digital Acquisition Manager 

Credit Agricole

„Cube Group to doświadczony Partner w prowadzeniu działań marketingu online. Na podstawie naszego wieloletniego doświadczenia możemy potwierdzić skuteczność realizowanych działań.”

Anna Płachta

Anna Płachta

Dyrektor Departamentu Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej i Digital

Restaumatic

„Cube Group okazał się znakomitym Partnerem. Dzięki świetnie wypracowanej strategii contentowej i konsekwentnym działaniom on-site, udało się zapewnić wyraźne wzrosty M2M we wszystkich interesujących nas parametrach.”

Filip Pietrek

Filip Pietrek

Marketing Director 

Orkla Care

„W Orkla Care nie pracujemy z agencjami, lecz z Partnerami i takim Partnerem jest Cube Group. Pięcioletnia współpraca zaowocowała niebotycznymi wynikami marce Moller’s i Colon.”

Krzysztof Bućko

Digital Manager

Triverna

„Cieszę się, że podjęliśmy rękawicę i dzielnie walczymy na dość zatłoczonym rynku travel. Dzięki skrupulatnemu podejściu Cube Group nasz blog osiąga dziś jedne z najlepszych wskaźników jakościowych w całej kategorii, stając się jednocześnie ważnym kontrybutorem wzrostu naszego biznesu.”

Krzysztof Dębski

Krzysztof Dębski

Chief Marketing Officer