Strona Główna > Usługi > Programmatic > Konsulting działań Programmatic

Konsulting działań Programmatic

Profesjonalny konsulting działań w kanale programmatic to usługa dla firm, które chcą maksymalnie wykorzystać potencjał reklamy programatycznej. Dzięki doświadczeniu i wiedzy pomożemy Ci zoptymalizować kampanie i osiągać lepsze wyniki, dopasowując strategię do specyfiki rynku i Twoich celów biznesowych.

Konsulting programmatic – skuteczna strategia, lepsze wyniki, niższe koszty

Eksperckie wsparcie i konsulting w działaniach programmatic – zyskaj przewagę dzięki wiedzy i doświadczeniu naszych ekspertów.

Oferujemy kompleksowe doradztwo, które obejmuje analizę dotychczasowych kampanii, optymalizację działań oraz wdrożenie innowacyjnych strategii i narzędzi reklamowych. Nasze usługi konsultingowe nie kończą się na ocenie wyników – pomagamy również w implementacji nowych rozwiązań, takich jak zaawansowane narzędzia analityczne, dynamiczne kreacje oraz optymalizacja budżetów reklamowych. 

W ramach konsultingu chętnie się spotkamy i poznamy Twoje potrzeby oraz wyzwania, aby dostarczyć rekomendacje precyzyjnie dopasowane do Twojej firmy i branży.

Programmatic bez tajemnic, czyli optymalizacja, strategia i maksymalna efektywność kampanii

Dostarczamy praktyczne rozwiązania, które są łatwe do wdrożenia i szybko przynoszą wymierne rezultaty na bazie już sprawdzonych i prowadzonych działań.

Jak poprawić efektywność kampanii dzięki konsultingowi działań programmatic? Nasze podejście opiera się na zaawansowanej analizie danych oraz na strategiach, które zwiększają zasięg i skuteczność kampanii, a także dywersyfikują źródła ruchu. Wspieramy firmy w identyfikacji kluczowych wskaźników sukcesu (KPI), dostosowując działania reklamowe do celów biznesowych, co pozwala na lepszą kontrolę budżetu i optymalizację kosztów kampanii.

W ramach naszego doradztwa proponujemy zmiany na poziomie konta reklamowego, targetowania i doboru powierzchni, strategii biddowania czy wyboru formatów reklamowych. Analizujemy również dane wykorzystywane w kampanii oraz segmenty, które mogą wzbogacić Twoje działania. Oprócz tego pomagamy w integracji dodatkowych źródeł danych (np. CRM, DMP), co pozwala na skuteczniejsze modelowanie zachowań użytkowników i personalizację komunikacji reklamowej.

Nasze usługi obejmują także wsparcie w implementacji nowych technologii oraz automatyzacji procesów zakupowych, co pozwala na lepsze skalowanie kampanii i zwiększenie ich efektywności. Monitorujemy i testujemy różne podejścia, aby zapewnić maksymalizację Twoich wyników – od dostosowania lejka konwersji, po wykorzystanie zaawansowanych metod targetowania, takich jak contextual targeting czy audience extension. Dzięki temu Twoja strategia programmatic będzie nie tylko skuteczna, ale także elastyczna i dopasowana do dynamicznych zmian na rynku.

Co nas wyróżnia?

diagram

Kompleksowy konsulting działań programmatic również w ujęciu omni-channel (analizujemy wpływ na inne kanały).

dom

Doświadczenie performance, z którego wywodzi się Cube Group, pozwala na dokładniejszą i bardziej precyzyjną analizę również pod kątem głębszych celów.

Elastyczność w działaniu 

Zaufali nam liderzy rynku,
dołącz do nich

Historie sukcesu oczami naszych Partnerów

Media Markt

„Eksperci z Cube Group przykładają ogromną wagę do zrozumienia naszych potrzeb, starannie je analizując i poszukując dla nas optymalnych rozwiązań. Jesteśmy usatysfakcjonowani efektami sprzedażowymi, jakie udało nam się uzyskać dzięki działaniom agencji Cube Group.”

Dariusz Juszkiewicz

MediaPlanning and Digital Marketing Manager

Provident

„Indywidualne podejście do Klienta, strategiczne opracowanie planu działania, transparentność wszystkich działań i wymierne efekty to tylko niektóre z czynników potwierdzających profesjonalizm specjalistów z Cube Group.”

Bartosz Chojecki

Bartosz Chojecki

Digital Acquisition Manager 

Credit Agricole

„Cube Group to doświadczony Partner w prowadzeniu działań marketingu online. Na podstawie naszego wieloletniego doświadczenia możemy potwierdzić skuteczność realizowanych działań.”

Anna Płachta

Anna Płachta

Dyrektor Departamentu Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej i Digital

Restaumatic

„Cube Group okazał się znakomitym Partnerem. Dzięki świetnie wypracowanej strategii contentowej i konsekwentnym działaniom on-site, udało się zapewnić wyraźne wzrosty M2M we wszystkich interesujących nas parametrach.”

Filip Pietrek

Filip Pietrek

Marketing Director 

Orkla Care

„W Orkla Care nie pracujemy z agencjami, lecz z Partnerami i takim Partnerem jest Cube Group. Pięcioletnia współpraca zaowocowała niebotycznymi wynikami marce Moller’s i Colon.”

Krzysztof Bućko

Digital Manager

Triverna

„Cieszę się, że podjęliśmy rękawicę i dzielnie walczymy na dość zatłoczonym rynku travel. Dzięki skrupulatnemu podejściu Cube Group nasz blog osiąga dziś jedne z najlepszych wskaźników jakościowych w całej kategorii, stając się jednocześnie ważnym kontrybutorem wzrostu naszego biznesu.”

Krzysztof Dębski

Krzysztof Dębski

Chief Marketing Officer