
Dlaczego treści o zdrowiu wymagają wyjątkowego podejścia?
Aż 70 000 na minutę – tyle wynosi całkowita liczba dziennych zapytań dotyczących zdrowia w Google. To ok. 7 % wszystkich, codziennych wyszukiwań! Taki duży popyt na informacje zdrowotne nakłada na twórców contentu medycznego szczególną odpowiedzialność.
Ten rodzaj treści wymaga nie tylko doskonałej jakości i wartości merytorycznej, ale także spełniania surowych kryteriów ustalonych przez Google, zwłaszcza w ramach zasady „Your Money Your Life” (YMYL).
Dlatego content medyczny tworzony przez Cube Group powstaje w ścisłej współpracy z lekarzami, farmaceutami, ekspertami od metodologii EBM i wyspecjalizowanymi copywriterami. Dzięki temu spełnia wymogi prawne i przyciąga użytkowników.

Liczby mówią same za siebie – medical writing to klucz do zwiększania zysków
Content medyczny jest jednym z najskuteczniejszych narzędzi marketingowych w branżach regulowanych.
Pokazują to dane z naszych projektów medycznych:
- wzrost wyświetleń brandowych o 191% i kliknięć o 150% dla marki Mollers (GA4);
- wzrost widoczności witryny e‑EPE z 4 836 do 86 186 wyświetleń rocznie (+1683%, Semstorm);
- wzrost liczby wejść z Google na stronę o 586% dla marki Colon C (Google Search Console).
Takie wzrosty kluczowych wskaźników są efektem wdrożenia przez nas metodologii Evidence-Based Medicine (EBM) i modelu PICO, które przenieśliśmy z gruntu medycznego na marketingowy.
Co nas wyróżnia?
EBM i model PICO – naukowa wiarygodność w służbie contentu

Dla kogo tworzymy content medyczny?
Współpracujemy z markami z sektora:
- leków OTC i suplementów diety;
- leków roślinnych;
- platform i wydawnictw farmaceutycznych.
Efekty? Zawsze mierzalne
Wszystkie nasze działania są skalowalne, co oznacza, że efekty rosną wraz z inwestycjami i mogą być dostosowane do potrzeb każdego Klienta. Dzięki temu raz wdrożone strategie przynoszą długoterminowe korzyści i umożliwiają ciągłe wzmacnianie pozycji rynkowej.
Co możemy zaoferować?
Zaufali nam liderzy rynku,
dołącz do nich























