Content Medyczny

Od wiedzy do wyników – content medyczny, który napędza biznes. Content medyczny w Cube Group to unikalne połączenie naukowej rzetelności, specjalistycznej wiedzy branżowej i skuteczności marketingowej. Nasze treści są wartościowe, wiarygodne oraz wyróżniają się w sieci.

Dlaczego treści o zdrowiu wymagają wyjątkowego podejścia?

Aż 70 000 na minutę – tyle wynosi całkowita liczba dziennych zapytań dotyczących zdrowia w Google. To ok. 7 % wszystkich, codziennych wyszukiwań! Taki duży popyt na informacje zdrowotne nakłada na twórców contentu medycznego szczególną odpowiedzialność. 

Ten rodzaj treści wymaga nie tylko doskonałej jakości i wartości merytorycznej, ale także spełniania surowych kryteriów ustalonych przez Google, zwłaszcza w ramach zasady „Your Money Your Life” (YMYL).

Dlatego content medyczny tworzony przez Cube Group powstaje w ścisłej współpracy z lekarzami, farmaceutami, ekspertami od metodologii EBM i wyspecjalizowanymi copywriterami. Dzięki temu spełnia wymogi prawne i przyciąga użytkowników.

Liczby mówią same za siebie – medical writing to klucz do zwiększania zysków

Content medyczny jest jednym z najskuteczniejszych narzędzi marketingowych w branżach regulowanych.

Pokazują to dane z naszych projektów medycznych:

  • wzrost wyświetleń brandowych o 191% i kliknięć o 150% dla marki Mollers (GA4);
  • wzrost widoczności witryny e‑EPE z 4 836 do 86 186 wyświetleń rocznie (+1683%, Semstorm);
  • wzrost liczby wejść z Google na stronę o 586% dla marki Colon C (Google Search Console).

Takie wzrosty kluczowych wskaźników są efektem wdrożenia przez nas metodologii Evidence-Based Medicine (EBM) i modelu PICO, które przenieśliśmy z gruntu medycznego na marketingowy.

Co nas wyróżnia?

Sekret skuteczności naszych działań to synergia jakości merytorycznej i efektywności treści. 

01

EBM i model PICO – naukowa wiarygodność w służbie contentu

Nasze treści medyczne powstają w oparciu o zasadę EBM, co oznacza, że bazujemy wyłącznie na rzetelnych danych naukowych, aktualnych rekomendacjach i obowiązujących przepisach prawnych. Dzięki temu nasi Klienci otrzymują wiarygodny content, który spełnia najwyższe standardy branżowe.

Wykorzystujemy stosowany w medycynie model PICO, aby precyzyjnie dopasować komunikację do intencji każdego odbiorcy. Dzięki tej metodologii możemy tworzyć treści, które nie tylko odpowiadają na konkretne potrzeby użytkowników, ale są w pełni zgodne z wytycznymi EEAT.

02

Zespół ekspertów z branży medycznej – nasz content tworzą zaufani specjaliści

W projektach contentu medycznego Cube Group uczestniczą:

  • lekarze różnych specjalizacji (m.in. kardiolodzy, ginekolodzy, laryngolodzy, dermatolodzy, interniści);
  • magistrzy i technicy farmacji;
  • doświadczeni redaktorzy medyczni.

03

Zgodność z regulacjami prawnymi i formalnymi – złoty standard naszych działań

Znamy i stosujemy przepisy dotyczące języka marketingowego w medycynie. Unikamy sformułowań zabronionych dla leków OTC i suplementów. Wszystkie nasze treści są zgodne z prawem farmaceutycznym, a także ze standardami etycznymi komunikacji medycznej.

Dzięki temu skracamy ścieżkę akceptacji artykułów przez Dział Prawny po stronie Klienta.

04

Precyzyjna strategia content marketingowa od ogółu do szczegółu

Stosujemy strategię Topic Cluster prowadzącą użytkownika przez wpisy blogowe na każdym etapie lejka zakupowego. Budujemy drzewo treści wspierające pozycjonowanie i widoczność każdej witryny.

05

Buyer persony szyte na miarę każdego biznesu

Komunikację medyczną kierujemy do buyer person, które opracowujemy na podstawie modelu PICO. Wiemy dokładnie, kim są odbiorcy i jakie mają potrzeby. Takie podejście pozwala tworzyć treści, które trafiają do właściwej grupy docelowej.

06

Wielowymiarowość contentu medycznego – jeden temat, wiele formatów

Efektywność treści medycznych rośnie dzięki możliwości ich adaptacji do różnorodnych kanałów komunikacji. Nasz content znajduje zastosowanie w formatach, takich jak:  

  • infografiki;
  • e-booki;
  • social media;
  • kampanie e‑mailowe;
  • landing page.

Dla kogo tworzymy content medyczny?

Współpracujemy z markami z sektora:

  • leków OTC i suplementów diety;
  • leków roślinnych;
  • platform i wydawnictw farmaceutycznych.

Efekty? Zawsze mierzalne

Wszystkie nasze działania są skalowalne, co oznacza, że efekty rosną wraz z inwestycjami i mogą być dostosowane do potrzeb każdego Klienta. Dzięki temu raz wdrożone strategie przynoszą długoterminowe korzyści i umożliwiają ciągłe wzmacnianie pozycji rynkowej.

Co nas wyróżnia?

dwa wykresy wzrostu

Szybkie wdrożenie – dostarczamy audyty contentowe w krótkim czasie, nie tracąc przy tym na jakości.

ikona ze spotkania

Optymalizacja pod kątem użytkownika i biznesu – nasze rozwiązania są skuteczne w osiąganiu celów biznesowych.

wykres

Lekkość i wydajność – projektujemy treści zoptymalizowane pod kątem szybkości działania i płynności na każdym urządzeniu.

wyszukiwarka

Zaawansowane śledzenie wyników – implementujemy kody analityczne, umożliwiające precyzyjne monitorowanie skuteczności działań.

data

Efektywność w działaniu – nasze audyty nie tylko zwiększają skuteczność treści, ale też wspierają konwersję i strategię marketingową.

Zaufali nam liderzy rynku,
dołącz do nich

Historie sukcesu oczami naszych Partnerów

MediaMarkt

„Eksperci z Cube Group przykładają ogromną wagę do zrozumienia naszych potrzeb, starannie je analizując i poszukując dla nas optymalnych rozwiązań. Jesteśmy usatysfakcjonowani efektami sprzedażowymi, jakie udało nam się uzyskać dzięki działaniom agencji Cube Group.”

Dariusz Juszkiewicz

MediaPlanning and Digital Marketing Manager

Provident

„Indywidualne podejście do Klienta, strategiczne opracowanie planu działania, transparentność wszystkich działań i wymierne efekty to tylko niektóre z czynników potwierdzających profesjonalizm specjalistów z Cube Group.”

Bartosz Chojecki

Bartosz Chojecki

Digital Acquisition Manager 

Credit Agricole

„Cube Group to doświadczony Partner w prowadzeniu działań marketingu online. Na podstawie naszego wieloletniego doświadczenia możemy potwierdzić skuteczność realizowanych działań.”

Anna Płachta

Anna Płachta

Dyrektor Departamentu Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej i Digital

Restaumatic

„Cube Group okazał się znakomitym Partnerem. Dzięki świetnie wypracowanej strategii contentowej i konsekwentnym działaniom on-site, udało się zapewnić wyraźne wzrosty M2M we wszystkich interesujących nas parametrach.”

Filip Pietrek

Filip Pietrek

Marketing Director 

Orkla Care

„W Orkla Care nie pracujemy z agencjami, lecz z Partnerami i takim Partnerem jest Cube Group. Pięcioletnia współpraca zaowocowała niebotycznymi wynikami marce Moller’s i Colon.”

Krzysztof Bućko

Digital Manager

Triverna

„Cieszę się, że podjęliśmy rękawicę i dzielnie walczymy na dość zatłoczonym rynku travel. Dzięki skrupulatnemu podejściu Cube Group nasz blog osiąga dziś jedne z najlepszych wskaźników jakościowych w całej kategorii, stając się jednocześnie ważnym kontrybutorem wzrostu naszego biznesu.”

Krzysztof Dębski

Krzysztof Dębski

Chief Marketing Officer