Chart
Chart

NASZ EKSPERT

Zapisz się na bezpłatną 30-minutową konsultację, którą poprowadzi Adrian Andrzejczyk, nasz Head of Analytics.

Wypełnij formularz na dole strony, zadzwonimy do Ciebie i uzgodnimy najlepszy dla Ciebie termin konsultacji. Otrzymasz do wypełnienia brief, który przed rozmową pomoże nam w przygotowaniu najlepszych rekomendacji dla Twojego biznesu. Podczas konsultacji dowiesz się jak skutecznie rozwijać Twój biznes dzięki analityce, dlaczego należy wdrożyć GA4 jak najszybciej i co powinieneś zrobić, aby dane pracowały na sukces Twojej firmy.

Adrian od 2009 roku zawodowo zajmuje się digital marketingiem. Pracował dla największych agencji marketingowych obsługując znane polskie marki. Obsłużył ponad 100 klientów w zakresie Web Analityki. Prowadzi szkolenia na krakowskich uczelniach – WSEI i WSZiB. Certyfikowany specjalista Google Analytics, Tibco Statistica. Prowadzi cykl szkoleń Performance Marketing Management.

24

na tylu rynkach wdrożyliśmy GA4 dla jednego z naszych klientów e-commerce

230

tyle punktów obejmuje nasz audyt GA, z którego otrzymasz rekomendacje do wdrożenia

85%

marketerów korzystających z narzędzi analitycznych na swoich stronach wybiera Google Analytics

43%

firm uważa, że po wdrożeniu Google Analytics lepiej zrozumieli pełną ścieżkę klienta i tym samym poprawili ich doświadczenia na stronie

Czy stać Cię na to, żeby stracić swoje dane?
Oczywiście, że nie!

+Masz problem ze zweryfikowaniem czy dane, które zbierasz, są poprawne?

+Boisz się, że GA4 będzie zbyt skomplikowane i jeszcze nie podejmujesz się jego wdrożenia?

+Zastanawiasz się czy prowadzisz analizy i wyciągasz wnioski na podstawie odpowiednich danych?

Analytics
Analytics

Czas najwyższy wejść do ekskluzywnego grona marketerów, którzy już zasilają danymi GA4 i już za kilkanaście miesięcy będą z tego czerpać ogromne profity.

GA4 to coś więcej niż narzędzie analityczne.

To całkowicie nowe podejście do mierzenia i analizy danych. 

O wdrożeniu GA4 na Twojej stronie możesz porozmawiać z naszym ekspertem

“We współczesnych działaniach online marketingowych analityka odgrywa fundamentalną rolę. Wdrożenie Google Analytics 4 to nie tylko nowe narzędzie – to zupełnie inny sposób zbierania danych i prowadzenia analiz. Tutaj w centrum jest użytkownik.”

Adrian Andrzejczyk,
Head of Analytics
Adrian Andrzejczyk

Co zyskasz przechodząc już dziś na GA4:

Jak pracujemy? 

W ramach wdrożenia skonfigurujemy konto w oparciu o ponad 230 wskaźników.

Po zakończeniu zlecenia otrzymasz plik z podsumowaniem prac i godzinną konsultację.

Szczegółowo omówimy zakres przeprowadzonych działań i wskażemy dalsze kierunki rozwoju usług analitycznych.

Otrzymasz:

  • PDF z ponad 100 analizowanymi punktami wdrożenia z komentarzem.
  • PDF z ponad 130 punktami audytu konfiguracji usług z komentarzem.
  • Rekomendacje i strategię dalszych działań.

Zwiększ
przychody
dzięki analityce
nawet o 30%

Konsultacja z Adrianem
jest bezpłatna!