Skip links
Strona główna » Wdrożenie GA4

Czy stać Cię na to, żeby stracić swoje dane?
Oczywiście, że nie!

+Masz problem ze zweryfikowaniem czy dane, które zbierasz, są poprawne?

+Boisz się, że GA4 będzie zbyt skomplikowane i jeszcze nie podejmujesz się jego wdrożenia?

+Zastanawiasz się czy prowadzisz analizy i wyciągasz wnioski na podstawie odpowiednich danych?

Czas najwyższy wejść do ekskluzywnego grona marketerów, którzy już zasilają danymi GA4 i już za kilkanaście miesięcy będą z tego czerpać ogromne profity.

GA4 to coś więcej niż narzędzie analityczne – to całkowicie nowe podejście do mierzenia i analizy danych. 

O wdrożeniu GA4 na Twojej stronie możesz porozmawiać z naszym ekspertem

“We współczesnych działaniach online marketingowych analityka odgrywa fundamentalną rolę. Wdrożenie Google Analytics 4 to nie tylko nowe narzędzie – to zupełnie inny sposób zbierania danych i prowadzenia analiz. Tutaj w centrum jest użytkownik.”

Adrian Andrzejczyk, Head of Analytics

Co zyskasz przechodząc już dziś na GA4:

Jak pracujemy? 

W ramach wdrożenia skonfigurujemy konto w oparciu o ponad 230 wskaźników. Po zakończeniu zlecenia otrzymasz plik z podsumowaniem prac. Liczba wskaźników branych pod uwagę zależy od pakietu i usługi.

Po zakończeniu prac umawiamy się na godzinną konsultację w czasie której szczegółowo omówimy zakres przeprowadzonych prac oraz wskażemy dalsze kierunki rozwoju usług analitycznych.

Otrzymasz:

  • PDF z ponad 100 analizowanymi punktami wdrożenia z komentarzem.
  • PDF z ponad 130 punktami audytu konfiguracji usług z komentarzem.
  • Rekomendacje i strategię dalszych działań.

NASZ EKSPERT

Adrian Andrzejczyk mówił o różnicach pomiędzy Google Analytics Universal i GA4 podczas konferencji Online Marketing Day – jego prezentacja otwierała wydarzenie.

Adrian od 2009 roku zawodowo zajmuje się digital marketingiem. Pracował dla największych agencji marketingowych obsługując znane polskie marki. Obsłużył ponad 100 klientów w zakresie Web Analityki. Prowadzi szkolenia na krakowskich uczelniach – WSEI i WSZiB. Certyfikowany specjalista Google Analytics, Tibco Statistica. Prowadzi cykl szkoleń Performance Marketing Management.