Skip links

Portfolio: [ld_category_title]

[vc_row parallax=”enable_parallax” enable_overlay=”yes” parallax_image=”2055″ parallax_speed_bg=”1.25″ overlay_bg=”rgba(12, 12, 12, 0.52)” overlay_color=”#dd3333″ css=”.vc_custom_1636380322618{background-image: url(https://nowa.cubegroup.pl/wp-content/uploads/2021/10/11.jpg?id=6268) !important;background-position: center;background-repeat: no-repeat;background-size: cover !important;}”][vc_column enable_content_animation=”yes” ca_init_scale_x=”1″ ca_init_scale_y=”1″ ca_init_scale_z=”1″ ca_init_opacity=”0″ ca_an_scale_x=”1″ ca_an_scale_y=”1″ ca_an_scale_z=”1″ ca_an_opacity=”1″ css=”.vc_custom_1636380119745{padding-top: 15% !important;padding-bottom: 15% !important;}” el_class=”text-center” ca_duration=”1200″ ca_delay=”150″ ca_init_translate_y=”59″ ca_init_translate_z=”-151″ ca_init_rotate_x=”-90″][ld_fancy_heading tag=”h6″ alignment=”text-center” transform=”text-uppercase” use_custom_fonts_title=”true” title=”SAKURA TEMPLATE” color=”rgb(255, 255, 255)” fs=”16px” ls=”0.1em” margin=”bottom_large:0.75em|bottom_small:15%25″ fw=”600″]#Pożyczka samoobsługowa[/ld_fancy_heading][ld_spacer][ld_fancy_heading tag=”h2″ alignment=”text-center” ca_init_scale_x=”1″ ca_init_scale_y=”1″ ca_init_scale_z=”1″ ca_init_opacity=”1″ ca_an_scale_x=”1″ ca_an_scale_y=”1″ ca_an_scale_z=”1″ ca_an_opacity=”1″ use_custom_fonts_title=”true” enable_fit=”true” enable_split=”true” title=”A branded eCommerce platform that moves at the speed of culture” color=”rgb(255, 255, 255)” fs=”60px” padding=”right_large:10%25|left_large:10%25″ margin=”top_large:0px|bottom_large:1.5em” compressor=”0.65″ minfontsize=”38″]Provident Polska[/ld_fancy_heading][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column enable_content_animation=”yes” animation_preset=”Fade In Up” css=”.vc_custom_1636381915261{margin-top: -15% !important;}” ca_duration=”1200″ ca_start_delay=”300″ offset=”vc_col-md-offset-1 vc_col-md-10″][ld_laptop_carousel images=”6585,6586″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”5/6″ enable_content_animation=”yes” ca_init_scale_x=”1″ ca_init_scale_y=”1″ ca_init_scale_z=”1″ ca_init_opacity=”0″ ca_an_scale_x=”1″ ca_an_scale_y=”1″ ca_an_scale_z=”1″ ca_an_opacity=”1″ offset=”vc_col-md-offset-2 vc_col-md-8 vc_col-sm-offset-1″ el_class=”text-center” ca_duration=”1200″ ca_delay=”150″ ca_init_translate_y=”59″ ca_init_translate_z=”-149″ ca_init_rotate_x=”-93″][vc_custom_heading text=”Reklama w kampanii Provident Polska” font_container=”tag:p|font_size:12px|text_align:center|color:%23808291″ letter_spacing=”0.1em” css=”.vc_custom_1637101964044{margin-bottom: 0px !important;}”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”5/6″ enable_content_animation=”yes” ca_init_scale_x=”1″ ca_init_scale_y=”1″ ca_init_scale_z=”1″ ca_init_opacity=”0″ ca_an_scale_x=”1″ ca_an_scale_y=”1″ ca_an_scale_z=”1″ ca_an_opacity=”1″ offset=”vc_col-md-offset-2 vc_col-md-8 vc_col-sm-offset-1″ el_class=”text-center” ca_duration=”1200″ ca_delay=”150″ ca_init_translate_y=”59″ ca_init_translate_z=”-149″ ca_init_rotate_x=”-93″][vc_empty_space height=”100px”][ld_fancy_heading tag=”h6″ alignment=”text-center” transform=”text-uppercase” use_custom_fonts_title=”true” title=”SAKURA TEMPLATE” color=”rgb(255, 255, 255)” fs=”16px” ls=”0.1em” margin=”bottom_large:0.75em|bottom_small:15%25″ fw=”600″]wyzwania i cele[/ld_fancy_heading][ld_spacer height=”20px”][vc_column_text]Jak osiągnąć wzrost przyznania pożyczek?

Wyzwaniem przy realizacji kampanii był silnie konkurencyjny segment pozabankowych instytucji finansowych i restrykcyjne uwarunkowania prawne, ograniczające również emisję reklam w wyszukiwarce. Wspólnie z klientem przygotowaliśmy długofalową strategię opartą na danych, automatyzacji i Machine Learning.

Kluczowym elementem kampanii była automatyzacja działań, która pozwoliła zoptymalizować budżet reklamowy i wybrać efektywne kanały.
Przeprowadziliśmy dokładne analizy i na ich podstawie zmieniliśmy model atrybucji last-click na model atrybucji oparty na danych – Data-Driven, co znacząco wpłynęło na prawidłowe przypisanie danych konwersji kampanii.

Realizacja założonych celów wymagała zastosowania długofalowej koncepcji zmian opierających się na głębokiej analizie danych z uwzględnieniem sezonowości, różnorodnej ścieżki konwersji użytkownika, a także jego wielu punktów styku z reklamą.

W pierwszej fazie zbadaliśmy skuteczność i opłacalność poszczególnych kampanii, a następnie stworzyliśmy dedykowane strategie ustalania stawek dla słów kluczowych, urządzeń i lokalizacji w zależności od segmentów kampanii. Strategie ustalania stawek zostały oparte na docelowym CPA.

Pozyskiwanie potencjalnych klientów oparliśmy o zaawansowane strategie Search Ads360. Wykorzystaliśmy model atrybucji Data-Driven, aby obliczyć rzeczywisty wkład każdego kliknięcia reklamy w wyszukiwarce na ścieżce sprzedażowej. Porównując ścieżki klientów dokonujących konwersji z tymi, którzy tego nie robią, określiliśmy co naprawdę ma znaczenie przy podejmowaniu decyzji przez użytkowników.

Zidentyfikowaliśmy konwertujące i niekonwertujące ścieżki użytkownika, a następnie zautomatyzowaliśmy działania do zarządzania kosztem CPA i kontrolę wydawanego budżetu w zależności od potencjału. Dzięki temu przy zoptymalizowanym budżecie wygenerowaliśmy wzrost liczby klientów.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”5/6″ enable_content_animation=”yes” ca_init_scale_x=”1″ ca_init_scale_y=”1″ ca_init_scale_z=”1″ ca_init_opacity=”0″ ca_an_scale_x=”1″ ca_an_scale_y=”1″ ca_an_scale_z=”1″ ca_an_opacity=”1″ align=”text-left” offset=”vc_col-md-offset-2 vc_col-md-8 vc_col-sm-offset-1″ el_class=”text-center” ca_duration=”1200″ ca_delay=”150″ ca_init_translate_y=”59″ ca_init_translate_z=”-149″ ca_init_rotate_x=”-93″][vc_empty_space height=”100px”][ld_fancy_heading tag=”h6″ alignment=”text-center” transform=”text-uppercase” use_custom_fonts_title=”true” title=”SAKURA TEMPLATE” color=”rgb(255, 255, 255)” fs=”16px” ls=”0.1em” margin=”bottom_large:0.75em|bottom_small:15%25″ fw=”600″]wyniki[/ld_fancy_heading][vc_empty_space height=”50px”][ld_list use_custom_fonts_list=”true” items_spacing=”11″ bullet_size=”15px” primary_color=”#e30000″ txt_color=”rgb(255, 255, 255)” fs=”16PX”]Aż 2-krotny (+101%) wzrost liczby ofert dla Pożyczki Samoobsługowej z utrzymaniem reżimu budżetu reklamowego z poprzedniego roku,Obniżenie o 60% kosztu pozyskania oferty CPA,Zwiększenie kaloryczności pozyskanych ofert = wyraźny wzrost liczby podpisanych umów z nowymi klientami w porównaniu analogicznym okresem poprzedniego roku.[/ld_list][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”5/6″ enable_content_animation=”yes” ca_init_scale_x=”1″ ca_init_scale_y=”1″ ca_init_scale_z=”1″ ca_init_opacity=”0″ ca_an_scale_x=”1″ ca_an_scale_y=”1″ ca_an_scale_z=”1″ ca_an_opacity=”1″ align=”text-left” offset=”vc_col-md-offset-2 vc_col-md-8 vc_col-sm-offset-1″ el_class=”text-center” ca_duration=”1200″ ca_delay=”150″ ca_init_translate_y=”59″ ca_init_translate_z=”-149″ ca_init_rotate_x=”-93″][vc_empty_space height=”100px”][ld_fancy_heading tag=”h6″ alignment=”text-center” transform=”text-uppercase” use_custom_fonts_title=”true” title=”SAKURA TEMPLATE” color=”rgb(255, 255, 255)” fs=”16px” ls=”0.1em” margin=”bottom_large:0.75em|bottom_small:15%25″ fw=”600″]#wykorzystaliśmy[/ld_fancy_heading][vc_empty_space height=”50px”][ld_list use_custom_fonts_list=”true” items_spacing=”11″ bullet_size=”15px” primary_color=”#e30000″ txt_color=”rgb(255, 255, 255)” fs=”16PX”]Search Ads 360,Atrybucja,Machine learning,Data-Driven,Click-To-Call[/ld_list][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”5/6″ enable_content_animation=”yes” ca_init_scale_x=”1″ ca_init_scale_y=”1″ ca_init_scale_z=”1″ ca_init_opacity=”0″ ca_an_scale_x=”1″ ca_an_scale_y=”1″ ca_an_scale_z=”1″ ca_an_opacity=”1″ offset=”vc_col-md-offset-2 vc_col-md-8 vc_col-sm-offset-1″ el_class=”text-center” ca_duration=”1200″ ca_delay=”150″ ca_init_translate_y=”59″ ca_init_translate_z=”-149″ ca_init_rotate_x=”-93″][vc_empty_space height=”100px”][ld_fancy_heading tag=”h6″ alignment=”text-center” transform=”text-uppercase” use_custom_fonts_title=”true” title=”SAKURA TEMPLATE” color=”rgb(255, 255, 255)” fs=”16px” ls=”0.1em” margin=”bottom_large:0.75em|bottom_small:15%25″ fw=”600″]#Referencje:[/ld_fancy_heading][ld_spacer height=”20px”][ld_fancy_heading tag=”h2″ use_theme_fonts=”” text_font=”font_family:Poppins%3A100%2C100italic%2C200%2C200italic%2C300%2C300italic%2Cregular%2Citalic%2C500%2C500italic%2C600%2C600italic%2C700%2C700italic%2C800%2C800italic%2C900%2C900italic|font_style:700%20bold%20regular%3A700%3Anormal” ca_init_scale_x=”1″ ca_init_scale_y=”1″ ca_init_scale_z=”1″ ca_init_opacity=”1″ ca_an_scale_x=”1″ ca_an_scale_y=”1″ ca_an_scale_z=”1″ ca_an_opacity=”1″ use_custom_fonts_title=”true” enable_split=”true” title=”Sakura is a eCommerce brand based on London, UK. One of our latest projects was to develop a new responsive, multi-language website.” init_values=”translateY:80,opacity:0,rotateX:65″ animations_values=”translateY:0,opacity:1,rotateX:0″ fs=”25px” lh=”1.35em” margin=”bottom_small:5%25″]„Grupa Cube stanęła przed ambitnym wyzwaniem znacznego zwiększenia naszych wyników przy zachowaniu obecnego budżetu. Wynik przekroczył cele wyznaczone agencji. W ciągu zaledwie pół roku uzyskaliśmy prawie dwa razy więcej ofert niż pierwotnie oczekiwaliśmy. To było możliwe tylko dzięki zintegrowanej, długoterminowej i opartej na danych strategii. Widząc takie wyniki i wiedząc, jak zaangażowani są specjaliści Cube Group, kontynuujemy współpracę z agencją. Potrafią wielokrotnie przekraczać nawet najbardziej ambitne cele, skutecznie działając w tak trudnej branży jak promocja produktów finansowych.”[/ld_fancy_heading][vc_custom_heading text=”Bartosz Chojecki, Digital Acquisition Manager – Lead w Regionie Europa Północna” font_container=”tag:h6|font_size:12px|text_align:center|color:%23a8a8a8″ letter_spacing=”0.1em”][vc_empty_space height=”100px”][/vc_column][/vc_row]

[vc_row parallax=”enable_parallax” enable_overlay=”yes” parallax_image=”2055″ parallax_speed_bg=”1.25″ overlay_bg=”rgba(12, 12, 12, 0.52)” overlay_color=”#dd3333″ css=”.vc_custom_1636380322618{background-image: url(https://nowa.cubegroup.pl/wp-content/uploads/2021/10/11.jpg?id=6268) !important;background-position: center;background-repeat: no-repeat;background-size: cover !important;}”][vc_column enable_content_animation=”yes” ca_init_scale_x=”1″ ca_init_scale_y=”1″ ca_init_scale_z=”1″ ca_init_opacity=”0″ ca_an_scale_x=”1″ ca_an_scale_y=”1″ ca_an_scale_z=”1″ ca_an_opacity=”1″ css=”.vc_custom_1636380119745{padding-top: 15% !important;padding-bottom: 15% !important;}” el_class=”text-center” ca_duration=”1200″ ca_delay=”150″ ca_init_translate_y=”59″ ca_init_translate_z=”-151″ ca_init_rotate_x=”-90″][ld_fancy_heading tag=”h6″ alignment=”text-center” transform=”text-uppercase” use_custom_fonts_title=”true” title=”SAKURA TEMPLATE” color=”rgb(255, 255, 255)” fs=”16px” ls=”0.1em” margin=”bottom_large:0.75em|bottom_small:15%25″ fw=”600″]#wypożycz elektrycznego![/ld_fancy_heading][ld_spacer][ld_fancy_heading tag=”h2″ alignment=”text-center” ca_init_scale_x=”1″ ca_init_scale_y=”1″ ca_init_scale_z=”1″ ca_init_opacity=”1″ ca_an_scale_x=”1″ ca_an_scale_y=”1″ ca_an_scale_z=”1″ ca_an_opacity=”1″ use_custom_fonts_title=”true” enable_fit=”true” enable_split=”true” title=”A branded eCommerce platform that moves at the speed of culture” color=”rgb(255, 255, 255)” fs=”60px” padding=”right_large:10%25|left_large:10%25″ margin=”top_large:0px|bottom_large:1.5em” compressor=”0.65″ minfontsize=”38″]Kampania promująca aplikację innogy GO![/ld_fancy_heading][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column enable_content_animation=”yes” animation_preset=”Fade In Up” css=”.vc_custom_1636381915261{margin-top: -15% !important;}” ca_duration=”1200″ ca_start_delay=”300″ offset=”vc_col-md-offset-1 vc_col-md-10″][ld_laptop_carousel images=”6579,6580″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”5/6″ enable_content_animation=”yes” ca_init_scale_x=”1″ ca_init_scale_y=”1″ ca_init_scale_z=”1″ ca_init_opacity=”0″ ca_an_scale_x=”1″ ca_an_scale_y=”1″ ca_an_scale_z=”1″ ca_an_opacity=”1″ offset=”vc_col-md-offset-2 vc_col-md-8 vc_col-sm-offset-1″ el_class=”text-center” ca_duration=”1200″ ca_delay=”150″ ca_init_translate_y=”59″ ca_init_translate_z=”-149″ ca_init_rotate_x=”-93″][vc_custom_heading text=”Rys.1 KV kampanii innogy go!” font_container=”tag:p|font_size:12px|text_align:center|color:%23808291″ letter_spacing=”0.1em” css=”.vc_custom_1637055129247{margin-bottom: 0px !important;}”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”5/6″ enable_content_animation=”yes” ca_init_scale_x=”1″ ca_init_scale_y=”1″ ca_init_scale_z=”1″ ca_init_opacity=”0″ ca_an_scale_x=”1″ ca_an_scale_y=”1″ ca_an_scale_z=”1″ ca_an_opacity=”1″ offset=”vc_col-md-offset-2 vc_col-md-8 vc_col-sm-offset-1″ el_class=”text-center” ca_duration=”1200″ ca_delay=”150″ ca_init_translate_y=”59″ ca_init_translate_z=”-149″ ca_init_rotate_x=”-93″][vc_empty_space height=”100px”][ld_fancy_heading tag=”h6″ alignment=”text-center” transform=”text-uppercase” use_custom_fonts_title=”true” title=”SAKURA TEMPLATE” color=”rgb(255, 255, 255)” fs=”16px” ls=”0.1em” margin=”bottom_large:0.75em|bottom_small:15%25″ fw=”600″]koncepcja kampanii[/ld_fancy_heading][ld_spacer height=”20px”][vc_column_text]Launch pierwszego w Warszawie całkowicie elektrycznego car sharingu. Kampania była tworzona od zera dla usługi wchodzącej na rynek. Start pierwszego, w pełni elektrycznego car-sharingu w Warszawie to odpowiedź na potrzebę ograniczania smogu i wzrostu świadomości ekonomii współdzielenia. Choć na rynku była duża konkurencja usług przewozowych (Uber, Bolt, FreeNow, taxi) i car sharingowych opartych na aplikacji, to Warszawa nie miała jednak car-sharingu opartego o samochody elektryczne. W momencie startu kampanii obecne były 3 firmy oferujące auta spalinowe lub hybrydowe.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”5/6″ enable_content_animation=”yes” ca_init_scale_x=”1″ ca_init_scale_y=”1″ ca_init_scale_z=”1″ ca_init_opacity=”0″ ca_an_scale_x=”1″ ca_an_scale_y=”1″ ca_an_scale_z=”1″ ca_an_opacity=”1″ offset=”vc_col-md-offset-2 vc_col-md-8 vc_col-sm-offset-1″ el_class=”text-center” ca_duration=”1200″ ca_delay=”150″ ca_init_translate_y=”59″ ca_init_translate_z=”-149″ ca_init_rotate_x=”-93″][vc_empty_space height=”100px”][ld_fancy_heading tag=”h6″ alignment=”text-center” transform=”text-uppercase” use_custom_fonts_title=”true” title=”SAKURA TEMPLATE” color=”rgb(255, 255, 255)” fs=”16px” ls=”0.1em” margin=”bottom_large:0.75em|bottom_small:15%25″ fw=”600″]CELE KAMPANII – 3 ETAPY[/ld_fancy_heading][vc_empty_space height=”50px”][ld_list use_custom_fonts_list=”true” items_spacing=”11″ bullet_size=”15px” primary_color=”#e30000″ txt_color=”rgb(255, 255, 255)” fs=”16PX”]127 500 instalacji aplikacji innogy go!,70 125 zarejestrowanych użytkowników,35 863 użytkowników wypożyczających[/ld_list][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”5/6″ enable_content_animation=”yes” ca_init_scale_x=”1″ ca_init_scale_y=”1″ ca_init_scale_z=”1″ ca_init_opacity=”0″ ca_an_scale_x=”1″ ca_an_scale_y=”1″ ca_an_scale_z=”1″ ca_an_opacity=”1″ offset=”vc_col-md-offset-2 vc_col-md-8 vc_col-sm-offset-1″ el_class=”text-center” ca_duration=”1200″ ca_delay=”150″ ca_init_translate_y=”59″ ca_init_translate_z=”-149″ ca_init_rotate_x=”-93″][vc_empty_space height=”100px”][ld_fancy_heading tag=”h6″ alignment=”text-center” transform=”text-uppercase” use_custom_fonts_title=”true” title=”SAKURA TEMPLATE” color=”rgb(255, 255, 255)” fs=”16px” ls=”0.1em” margin=”bottom_large:0.75em|bottom_small:15%25″ fw=”600″]WYZWANIE[/ld_fancy_heading][ld_spacer height=”20px”][vc_column_text]Wyzwaniem w działaniach były m.in. duża konkurencja w search i display na lokalne frazy oraz dostosowanie komunikacji do zmiennych warunków np. pogody.

Zdefiniowaliśmy nową grupę docelową. Jej założenia zostały opracowane na bazie programu pilotażowego wśród warszawiaków w okresie 21.02 – 4.04.2018, w którym wzięło udział 1500 użytkowników.

Kampania została skierowana do mieszkańców Warszawy i okolic.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”5/6″ enable_content_animation=”yes” ca_init_scale_x=”1″ ca_init_scale_y=”1″ ca_init_scale_z=”1″ ca_init_opacity=”0″ ca_an_scale_x=”1″ ca_an_scale_y=”1″ ca_an_scale_z=”1″ ca_an_opacity=”1″ offset=”vc_col-md-offset-2 vc_col-md-8 vc_col-sm-offset-1″ el_class=”text-center” ca_duration=”1200″ ca_delay=”150″ ca_init_translate_y=”59″ ca_init_translate_z=”-149″ ca_init_rotate_x=”-93″][vc_empty_space height=”100px”][ld_fancy_heading tag=”h6″ alignment=”text-center” transform=”text-uppercase” use_custom_fonts_title=”true” title=”SAKURA TEMPLATE” color=”rgb(255, 255, 255)” fs=”16px” ls=”0.1em” margin=”bottom_large:0.75em|bottom_small:15%25″ fw=”600″]strategia[/ld_fancy_heading][ld_spacer height=”20px”][vc_column_text]Kampania została podzielona na 3 etapy, odpowiadające ścieżce zakupowej użytkowników:[/vc_column_text][vc_empty_space height=”50px”][ld_list use_custom_fonts_list=”true” items_spacing=”11″ bullet_size=”15px” primary_color=”#e30000″ txt_color=”rgb(255, 255, 255)” fs=”16PX”]Maksymalizacja zasięgu i liczby instalacji aplikacji innogy go!,Maksymalizacja liczby rejestracji wśród użytkowników którzy pobrali aplikację.,Maksymalizacja liczby przejazdów wśród tych którzy zarejestrowali się w aplikacji.[/ld_list][vc_column_text]Efektywna komunikacja bazowała na zainteresowaniach i intencjach użytkowników. Pozyskiwaliśmy dane, by wiedzieć jak najwięcej na temat użytkowników i dla każdej grupy odkreślić jej cel – dlaczego w pierwszej kolejności może być zainteresowana naszą usługą.

Komunikacja zawsze przebiegała w określonym kontekście, by dotrzeć do użytkowników, którzy w danej chwili mogli potrzebować naszej usługi.
Przyglądaliśmy się ścieżce użytkowników, bazując zarówno na online’owych, jak i offline`owych touchpointach, aby dostosowywać story w kampanii, być gotowym na komunikację real-time pasującą do etapu na ścieżce użytkownika i zmieniających się potrzeb.

Za pomocą autorskiego rozwiąza¬nia Customer Data Platform (CDP) łączącego dane pochodzące z różnych źródeł i budujące ujednolicone pro¬file użytkowników, zebraliśmy dane o użytkownikach, o autach i ich loka¬lizacji, o pogodzie. W ten sposób zbu¬dowaliśmy profile użytkowników, które posłużyły nam do wydzielenia najbar¬dziej optymalnych segmentów użyt¬kowników, do których kierowaliśmy spersonalizowaną, real time’ową komu¬nikację dostosowaną do czynników:[/vc_column_text][vc_empty_space height=”50px”][ld_list use_custom_fonts_list=”true” items_spacing=”11″ bullet_size=”15px” primary_color=”#e30000″ txt_color=”rgb(255, 255, 255)” fs=”16PX”]zewnętrznych (pogoda),wewnętrznych (dostępność i lokali¬zacja aut),behawioralnych (np. kiedy wy¬pożyczają auto i w jakim celu).[/ld_list][vc_empty_space height=”100px”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”5/6″ enable_content_animation=”yes” ca_init_scale_x=”1″ ca_init_scale_y=”1″ ca_init_scale_z=”1″ ca_init_opacity=”0″ ca_an_scale_x=”1″ ca_an_scale_y=”1″ ca_an_scale_z=”1″ ca_an_opacity=”1″ offset=”vc_col-md-12″ el_class=”text-center” ca_duration=”1200″ ca_delay=”150″ ca_init_translate_y=”59″ ca_init_translate_z=”-149″ ca_init_rotate_x=”-93″][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_single_image image=”6581″ img_size=”1308×736″ alignment=”center” css_animation=”fadeIn”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_single_image image=”6582″ img_size=”1308×736″ alignment=”center” css_animation=”fadeIn”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_custom_heading text=”Reklama w kampanii innogy go!” font_container=”tag:p|font_size:12px|text_align:center|color:%23808291″ letter_spacing=”0.1em” css=”.vc_custom_1637105815155{margin-bottom: 0px !important;}”][vc_empty_space height=”100px”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”5/6″ enable_content_animation=”yes” ca_init_scale_x=”1″ ca_init_scale_y=”1″ ca_init_scale_z=”1″ ca_init_opacity=”0″ ca_an_scale_x=”1″ ca_an_scale_y=”1″ ca_an_scale_z=”1″ ca_an_opacity=”1″ offset=”vc_col-md-offset-2 vc_col-md-8 vc_col-sm-offset-1″ el_class=”text-center” ca_duration=”1200″ ca_delay=”150″ ca_init_translate_y=”59″ ca_init_translate_z=”-149″ ca_init_rotate_x=”-93″][ld_fancy_heading tag=”h6″ alignment=”text-center” transform=”text-uppercase” use_custom_fonts_title=”true” title=”SAKURA TEMPLATE” color=”rgb(255, 255, 255)” fs=”16px” ls=”0.1em” margin=”bottom_large:0.75em|bottom_small:15%25″ fw=”600″]kreacja[/ld_fancy_heading][ld_spacer height=”20px”][vc_column_text]Wcześniej wymienione czynniki decydowały o automatycznym doborze wyświetlanej użytkownikowi kreacji.

Dzięki zebraniu wszystkich danych w jednym miejscu (CDP) ujednolicona komunikacja mogła trafiać do użytkownika poprzez wszystkie możliwe kanały: Programmatic, Facebook, mailing i pushe w aplikacji. W kreacjach Data-Driven mechanizm dopasowujący kreację do segmentu oparty był o feed opracowany w Google Studio, gdzie znajdowały się wszystkie kombinacje grafik, copy, CTA, które finalnie były widoczne na kreacji; dane z profilu użytkownika posiadane przez system emisyjny (np. aktualna lokalizacja) oraz segmenty zbudowane w CDP będące wynikiem analiz zachowania klientów.

Dzięki wykorzystaniu danych oraz kreacjom Data-Driven (spersonalizowane, wielowariacyjne komunikaty real-time) mogliśmy wykorzystać skuteczne algorytmy A.I. DV360 i Facebook.

Poprzez pełną integrację tych 3 elementów cały proces został w pełni zautomatyzowany.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”5/6″ enable_content_animation=”yes” ca_init_scale_x=”1″ ca_init_scale_y=”1″ ca_init_scale_z=”1″ ca_init_opacity=”0″ ca_an_scale_x=”1″ ca_an_scale_y=”1″ ca_an_scale_z=”1″ ca_an_opacity=”1″ align=”text-left” offset=”vc_col-md-offset-2 vc_col-md-8 vc_col-sm-offset-1″ el_class=”text-center” ca_duration=”1200″ ca_delay=”150″ ca_init_translate_y=”59″ ca_init_translate_z=”-149″ ca_init_rotate_x=”-93″][vc_empty_space height=”100px”][ld_fancy_heading tag=”h6″ alignment=”text-center” transform=”text-uppercase” use_custom_fonts_title=”true” title=”SAKURA TEMPLATE” color=”rgb(255, 255, 255)” fs=”16px” ls=”0.1em” margin=”bottom_large:0.75em|bottom_small:15%25″ fw=”600″]MEDIAMIX[/ld_fancy_heading][ld_spacer height=”20px”][vc_column_text]Pierwszy etap to budowanie maksymalnego zasięgu i instalacji przez Google UAC (60% budżetu tego etapu), skupiając się na najniższym koszcie. Pozyskaliśmy też dane na temat tego, jaka komunikacja najlepiej się sprawdza. Ze względu na szerokie dotarcie przy precyzyjnym targetowaniu, wykorzystaliśmy Facebook, Instagram i Programmatic.

Na etapie 2 i 3 skupiliśmy się na kanałach pozwalających na precyzyjne wykorzystanie danych o użytkownikach i wykorzystanie kreacji dynamicznych, a także tych najbardziej efektywnych kosztowo. Ograniczyliśmy media mix i rozdzieliliśmy budżet pomiędzy GUAC, Facebook i DV360.

Kanały digital wykorzystane w kampanii: paid search, Google Universal App Campaign, Programmatic, display i video: Facebook, Messenger, YouTube, Instagram, Programmatic, Mobile in-app banners, Native display ads, mailing, powiadomienie push, SMS / MMS, afiliacja, aplikacja własna marki.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”5/6″ enable_content_animation=”yes” ca_init_scale_x=”1″ ca_init_scale_y=”1″ ca_init_scale_z=”1″ ca_init_opacity=”0″ ca_an_scale_x=”1″ ca_an_scale_y=”1″ ca_an_scale_z=”1″ ca_an_opacity=”1″ offset=”vc_col-md-offset-2 vc_col-md-8 vc_col-sm-offset-1″ el_class=”text-center” ca_duration=”1200″ ca_delay=”150″ ca_init_translate_y=”59″ ca_init_translate_z=”-149″ ca_init_rotate_x=”-93″][vc_empty_space height=”100px”][ld_fancy_heading tag=”h6″ alignment=”text-center” transform=”text-uppercase” use_custom_fonts_title=”true” title=”SAKURA TEMPLATE” color=”rgb(255, 255, 255)” fs=”16px” ls=”0.1em” margin=”bottom_large:0.75em|bottom_small:15%25″ fw=”600″]innowacje[/ld_fancy_heading][ld_spacer height=”20px”][vc_column_text]Mechanizm Data-Driven dopasowujący kreację do segmentu oparty był o:[/vc_column_text][vc_empty_space height=”50px”][ld_list use_custom_fonts_list=”true” items_spacing=”11″ bullet_size=”15px” primary_color=”#e30000″ txt_color=”rgb(255, 255, 255)” fs=”16PX”]feed opracowany w Google Studio gdzie znajdowały się wszystkie kom¬binacje grafik copy CTA które finalnie były widoczne na kreacji,dane z profilu użytkownika posiadane przez system emisyjny (np. aktualna lokalizacja),segmenty zbudowane w CDP bę¬dące wynikiem analiz zachowania klientów.[/ld_list][vc_empty_space height=”50px”][vc_column_text]Podejście to wymagało od nas zbudowania wielu wariantów komunikacji. Wiedząc, że użytkownik był zarejestrowany w aplikacji, pokazywaliśmy mu komunikację związaną z wynajmem auta. Bazując na informacji o lokalizacji użytkownika, wyświetlaliśmy kreację z nazwą dzielnicy, w której się aktualnie znajdował. Jednocześnie sprawdzaliśmy, ile gotowych do wypożyczenia aut znajduje się we wskazanej okolicy i tę informację również umieszczaliśmy na tej samej grafice.

Wykorzystaliśmy algorytmy A.I. DV360 i Facebook.[/vc_column_text][ld_spacer height=”20px”][vc_single_image image=”6583″ img_size=”1308×736″ alignment=”center” css_animation=”fadeIn”][vc_custom_heading text=”Reklama w kampanii innogy go!” font_container=”tag:p|font_size:12px|text_align:center|color:%23808291″ letter_spacing=”0.1em” css=”.vc_custom_1637105862172{margin-bottom: 0px !important;}”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”5/6″ enable_content_animation=”yes” ca_init_scale_x=”1″ ca_init_scale_y=”1″ ca_init_scale_z=”1″ ca_init_opacity=”0″ ca_an_scale_x=”1″ ca_an_scale_y=”1″ ca_an_scale_z=”1″ ca_an_opacity=”1″ offset=”vc_col-md-offset-2 vc_col-md-8 vc_col-sm-offset-1″ el_class=”text-center” ca_duration=”1200″ ca_delay=”150″ ca_init_translate_y=”59″ ca_init_translate_z=”-149″ ca_init_rotate_x=”-93″][vc_empty_space height=”100px”][ld_fancy_heading tag=”h6″ alignment=”text-center” transform=”text-uppercase” use_custom_fonts_title=”true” title=”SAKURA TEMPLATE” color=”rgb(255, 255, 255)” fs=”16px” ls=”0.1em” margin=”bottom_large:0.75em|bottom_small:15%25″ fw=”600″]rezultaty[/ld_fancy_heading][ld_spacer height=”20px”][vc_column_text]Cele ustalone przez klienta w danym okresie miały prowadzić do zbudowania marki wśród użytkowników i wy-kształcenia w nich nawyków korzystania z usługi innogy go!

Cele kampanii zostały znacząco przekroczone!

W ciągu 12 miesięcy wygenerowaliśmy następujące efekty:[/vc_column_text][vc_empty_space height=”50px”][ld_list use_custom_fonts_list=”true” items_spacing=”11″ bullet_size=”15px” primary_color=”#e30000″ txt_color=”rgb(255, 255, 255)” fs=”16PX”]224 350 instalacji (176% realizacji celu,89 989 rejestracji (128% realizacji celu),66 298 użytkowników wypożyczających (185% realizacji celu).[/ld_list][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”5/6″ enable_content_animation=”yes” ca_init_scale_x=”1″ ca_init_scale_y=”1″ ca_init_scale_z=”1″ ca_init_opacity=”0″ ca_an_scale_x=”1″ ca_an_scale_y=”1″ ca_an_scale_z=”1″ ca_an_opacity=”1″ align=”text-left” offset=”vc_col-md-offset-2 vc_col-md-8 vc_col-sm-offset-1″ el_class=”text-center” ca_duration=”1200″ ca_delay=”150″ ca_init_translate_y=”59″ ca_init_translate_z=”-149″ ca_init_rotate_x=”-93″][vc_empty_space height=”100px”][ld_fancy_heading tag=”h6″ alignment=”text-center” transform=”text-uppercase” use_custom_fonts_title=”true” title=”SAKURA TEMPLATE” color=”rgb(255, 255, 255)” fs=”16px” ls=”0.1em” margin=”bottom_large:0.75em|bottom_small:15%25″ fw=”600″]podsumowanie[/ld_fancy_heading][ld_spacer height=”20px”][vc_column_text]

Innogy go! wpisała się w krajobraz Warszawy i zwyczaje mieszkańców, którzy regularnie korzystali z elektrycznych samochodów na minuty. Użytkownicy wybierali usługę innogy go! zamiast konkurencyjnych car-sharingów lub usług przewozowych.

[/vc_column_text][vc_empty_space height=”100px”][/vc_column][/vc_row]

[vc_row parallax=”enable_parallax” enable_overlay=”yes” parallax_image=”2055″ parallax_speed_bg=”1.25″ overlay_bg=”rgba(12, 12, 12, 0.52)” overlay_color=”#dd3333″ css=”.vc_custom_1636380322618{background-image: url(https://nowa.cubegroup.pl/wp-content/uploads/2021/10/11.jpg?id=6268) !important;background-position: center;background-repeat: no-repeat;background-size: cover !important;}”][vc_column enable_content_animation=”yes” ca_init_scale_x=”1″ ca_init_scale_y=”1″ ca_init_scale_z=”1″ ca_init_opacity=”0″ ca_an_scale_x=”1″ ca_an_scale_y=”1″ ca_an_scale_z=”1″ ca_an_opacity=”1″ css=”.vc_custom_1636380119745{padding-top: 15% !important;padding-bottom: 15% !important;}” el_class=”text-center” ca_duration=”1200″ ca_delay=”150″ ca_init_translate_y=”59″ ca_init_translate_z=”-151″ ca_init_rotate_x=”-90″][ld_fancy_heading tag=”h6″ alignment=”text-center” transform=”text-uppercase” use_custom_fonts_title=”true” title=”SAKURA TEMPLATE” color=”rgb(255, 255, 255)” fs=”16px” ls=”0.1em” margin=”bottom_large:0.75em|bottom_small:15%25″ fw=”600″]#cały bank dla ciebie[/ld_fancy_heading][ld_spacer][ld_fancy_heading tag=”h2″ alignment=”text-center” ca_init_scale_x=”1″ ca_init_scale_y=”1″ ca_init_scale_z=”1″ ca_init_opacity=”1″ ca_an_scale_x=”1″ ca_an_scale_y=”1″ ca_an_scale_z=”1″ ca_an_opacity=”1″ use_custom_fonts_title=”true” enable_fit=”true” enable_split=”true” title=”A branded eCommerce platform that moves at the speed of culture” color=”rgb(255, 255, 255)” fs=”60px” padding=”right_large:10%25|left_large:10%25″ margin=”top_large:0px|bottom_large:1.5em” compressor=”0.65″ minfontsize=”38″]Credit Agricole Bank Polska[/ld_fancy_heading][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column enable_content_animation=”yes” animation_preset=”Fade In Up” css=”.vc_custom_1636381915261{margin-top: -15% !important;}” ca_duration=”1200″ ca_start_delay=”300″ offset=”vc_col-md-offset-1 vc_col-md-10″][ld_laptop_carousel images=”6485,6575″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”5/6″ enable_content_animation=”yes” ca_init_scale_x=”1″ ca_init_scale_y=”1″ ca_init_scale_z=”1″ ca_init_opacity=”0″ ca_an_scale_x=”1″ ca_an_scale_y=”1″ ca_an_scale_z=”1″ ca_an_opacity=”1″ offset=”vc_col-md-offset-2 vc_col-md-8 vc_col-sm-offset-1″ el_class=”text-center” ca_duration=”1200″ ca_delay=”150″ ca_init_translate_y=”59″ ca_init_translate_z=”-149″ ca_init_rotate_x=”-93″][vc_custom_heading text=”Reklama w kampanii Credit Agricole” font_container=”tag:p|font_size:12px|text_align:center|color:%23808291″ letter_spacing=”0.1em” css=”.vc_custom_1637106751185{margin-bottom: 0px !important;}”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”5/6″ enable_content_animation=”yes” ca_init_scale_x=”1″ ca_init_scale_y=”1″ ca_init_scale_z=”1″ ca_init_opacity=”0″ ca_an_scale_x=”1″ ca_an_scale_y=”1″ ca_an_scale_z=”1″ ca_an_opacity=”1″ offset=”vc_col-md-offset-2 vc_col-md-8 vc_col-sm-offset-1″ el_class=”text-center” ca_duration=”1200″ ca_delay=”150″ ca_init_translate_y=”59″ ca_init_translate_z=”-149″ ca_init_rotate_x=”-93″][vc_empty_space height=”100px”][ld_fancy_heading tag=”h6″ alignment=”text-center” transform=”text-uppercase” use_custom_fonts_title=”true” title=”SAKURA TEMPLATE” color=”rgb(255, 255, 255)” fs=”16px” ls=”0.1em” margin=”bottom_large:0.75em|bottom_small:15%25″ fw=”600″]kontekst rynkowy[/ld_fancy_heading][ld_spacer height=”20px”][vc_column_text]Rynek usług bankowych jest silnie konkurencyjny, a produkty dość podobne. Trudno znaleźć ich unikalne wyróżniki, duże znaczenie przy wyborze banku ma więc marka.

O kogo walczą banki? O klienta młodego (na pierwsze konto) i zamożnego, którego muszą przejąć od konkurencji (zwłaszcza że prawie 90% Polaków ma konto bankowe).[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”5/6″ enable_content_animation=”yes” ca_init_scale_x=”1″ ca_init_scale_y=”1″ ca_init_scale_z=”1″ ca_init_opacity=”0″ ca_an_scale_x=”1″ ca_an_scale_y=”1″ ca_an_scale_z=”1″ ca_an_opacity=”1″ offset=”vc_col-md-offset-2 vc_col-md-8 vc_col-sm-offset-1″ el_class=”text-center” ca_duration=”1200″ ca_delay=”150″ ca_init_translate_y=”59″ ca_init_translate_z=”-149″ ca_init_rotate_x=”-93″][vc_empty_space height=”100px”][ld_fancy_heading tag=”h6″ alignment=”text-center” transform=”text-uppercase” use_custom_fonts_title=”true” title=”SAKURA TEMPLATE” color=”rgb(255, 255, 255)” fs=”16px” ls=”0.1em” margin=”bottom_large:0.75em|bottom_small:15%25″ fw=”600″]wyzwania i cele[/ld_fancy_heading][ld_spacer height=”20px”][vc_column_text]Wyzwaniem dla Credit Agricole Bank Polska był relaunch marki wynikający z nowego pozycjonowania, a przy tym wprowadzenie nowego produktu – Konto dla Ciebie z wachlarzem pro-mocji dla klientów. Wśród założonych celów znalazły się m.in.:[/vc_column_text][vc_empty_space height=”50px”][ld_list use_custom_fonts_list=”true” items_spacing=”11″ bullet_size=”15px” primary_color=”#e30000″ txt_color=”rgb(255, 255, 255)” fs=”16PX”]wzrost świadomości spontanicznej banku w grupie docelowej,wzrost znajomości komunikacji banku w grupie docelowej w okresie kampanii o 25%,zwiększenie liczby pozyskiwanych klientów młodych (do 27 lat) w port-felu kontowym o 40%.[/ld_list][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”5/6″ enable_content_animation=”yes” ca_init_scale_x=”1″ ca_init_scale_y=”1″ ca_init_scale_z=”1″ ca_init_opacity=”0″ ca_an_scale_x=”1″ ca_an_scale_y=”1″ ca_an_scale_z=”1″ ca_an_opacity=”1″ offset=”vc_col-md-offset-2 vc_col-md-8 vc_col-sm-offset-1″ el_class=”text-center” ca_duration=”1200″ ca_delay=”150″ ca_init_translate_y=”59″ ca_init_translate_z=”-149″ ca_init_rotate_x=”-93″][vc_empty_space height=”100px”][ld_fancy_heading tag=”h6″ alignment=”text-center” transform=”text-uppercase” use_custom_fonts_title=”true” title=”SAKURA TEMPLATE” color=”rgb(255, 255, 255)” fs=”16px” ls=”0.1em” margin=”bottom_large:0.75em|bottom_small:15%25″ fw=”600″]strategia[/ld_fancy_heading][ld_spacer height=”20px”][vc_column_text]W 2017 zespół Credit Agricole Bank Polska wypracował nową wizję i misję, przyjął międzynarodowy claim „Cały Bank dla Ciebie” i stanął przed wyzwaniem: jak przełożyć wartości w nich zawarte na język klienta tak, by jednoznacznie kojarzyły się z Credit Agricole?

 [/vc_column_text][vc_custom_heading text=”INSIGHT KONSUMENCKI:” font_container=”tag:h6|font_size:12px|text_align:center|color:%23a8a8a8″ letter_spacing=”0.1em”][ld_fancy_heading tag=”h2″ use_theme_fonts=”” text_font=”font_family:Poppins%3A100%2C100italic%2C200%2C200italic%2C300%2C300italic%2Cregular%2Citalic%2C500%2C500italic%2C600%2C600italic%2C700%2C700italic%2C800%2C800italic%2C900%2C900italic|font_style:700%20bold%20regular%3A700%3Anormal” ca_init_scale_x=”1″ ca_init_scale_y=”1″ ca_init_scale_z=”1″ ca_init_opacity=”1″ ca_an_scale_x=”1″ ca_an_scale_y=”1″ ca_an_scale_z=”1″ ca_an_opacity=”1″ use_custom_fonts_title=”true” enable_split=”true” title=”Sakura is a eCommerce brand based on London, UK. One of our latest projects was to develop a new responsive, multi-language website.” init_values=”translateY:80,opacity:0,rotateX:65″ animations_values=”translateY:0,opacity:1,rotateX:0″ fs=”25px” lh=”1.35em” margin=”bottom_small:5%25″]„Czasem mam wrażenie, że banki zapomniały, że po drugiej stronie jest żywy człowiek. Że jako klient oczekuję, że bank będzie potrafił uważnie mnie wysłuchać i zaoferować mi coś, czego realnie potrzebuję”[/ld_fancy_heading][vc_custom_heading text=”ODPOWIEDŹ BANKU:” font_container=”tag:h6|font_size:12px|text_align:center|color:%23a8a8a8″ letter_spacing=”0.1em”][ld_fancy_heading tag=”h2″ use_theme_fonts=”” text_font=”font_family:Poppins%3A100%2C100italic%2C200%2C200italic%2C300%2C300italic%2Cregular%2Citalic%2C500%2C500italic%2C600%2C600italic%2C700%2C700italic%2C800%2C800italic%2C900%2C900italic|font_style:700%20bold%20regular%3A700%3Anormal” ca_init_scale_x=”1″ ca_init_scale_y=”1″ ca_init_scale_z=”1″ ca_init_opacity=”1″ ca_an_scale_x=”1″ ca_an_scale_y=”1″ ca_an_scale_z=”1″ ca_an_opacity=”1″ use_custom_fonts_title=”true” enable_split=”true” title=”Sakura is a eCommerce brand based on London, UK. One of our latest projects was to develop a new responsive, multi-language website.” init_values=”translateY:80,opacity:0,rotateX:65″ animations_values=”translateY:0,opacity:1,rotateX:0″ fs=”24px” lh=”1.35em” margin=”bottom_small:5%25″]„Credit Agricole to uważny bank, który słucha swoich klientów, by dać im to, czego potrzebują”[/ld_fancy_heading][vc_column_text]Do przygotowania była spójna idea komunikacji, znajdująca zastosowanie we wszystkich kanałach mediowych, odmładzająca wizerunek Credit Agricole i pokazująca modelową relację bank-klient. Wsłuchaliśmy się w głos młodych. Ich językiem i poprzez media, z jakich korzystają, chcieliśmy zbudować poczucie bliskości i dobre skojarzenia z bankiem. Do współpracy zaprosiliśmy Dawida Podsiadło – jednego z najpopularniejszych polskich artystów, bardzo lubianego i cenionego przez grupę docelową banku. Założenie było jasne: Dawid pozostaje sobą, nie gra żadnej innej roli niż rola Dawida Podsiadło. Z charakterystyczną dla siebie naturalnością, szczerością i poczuciem humoru Dawid wszedł w świat bankowy jako ambasador klientów. W kampanii pojawiła się również sympatyczna i energetyczna doradczyni – Pani Kasia, uważnie słuchająca klienta i proponująca mu najlepsze rozwiązania, w zależności od potrzeb.[/vc_column_text][vc_empty_space height=”100px”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”5/6″ enable_content_animation=”yes” ca_init_scale_x=”1″ ca_init_scale_y=”1″ ca_init_scale_z=”1″ ca_init_opacity=”0″ ca_an_scale_x=”1″ ca_an_scale_y=”1″ ca_an_scale_z=”1″ ca_an_opacity=”1″ offset=”vc_col-md-offset-2 vc_col-md-8 vc_col-sm-offset-1″ el_class=”text-center” ca_duration=”1200″ ca_delay=”150″ ca_init_translate_y=”59″ ca_init_translate_z=”-149″ ca_init_rotate_x=”-93″][vc_single_image image=”6486″ img_size=”624X178″ alignment=”center” css_animation=”fadeIn”][vc_custom_heading text=”Reklama w kampanii Credit Agricole” font_container=”tag:p|font_size:12px|text_align:center|color:%23808291″ letter_spacing=”0.1em” css=”.vc_custom_1637106810834{margin-bottom: 0px !important;}”][vc_empty_space height=”50px”][ld_fancy_heading tag=”h6″ alignment=”text-center” transform=”text-uppercase” use_custom_fonts_title=”true” title=”SAKURA TEMPLATE” color=”rgb(255, 255, 255)” fs=”16px” ls=”0.1em” margin=”bottom_large:0.75em|bottom_small:15%25″ fw=”600″]kreacja[/ld_fancy_heading][ld_spacer height=”20px”][vc_column_text]Kampania miała charakter wizerunkowo-produktowy i widoczna była m.in. w telewizji (4 różne spoty 30-sekundowe) i w Internecie (z dedykowanymi formatami internetowymi na YouTube – prerollami do spotów telewizyjnych), w radiu, na outdoorze oraz na nośnikach własnych (WWW, witryny, lokalny outdoor, bankomaty, digital signage).

Wprowadzono także nowy sposób komunikacji i branding w social mediach. Relaunch marki to również serwis WWW w zupełnie nowej odsłonie wizualnej, a także wygodny, łatwy do zapamiętania „złoty numer” do kontaktu z bankiem – 19019, który zastąpił dotychczasowe numery wykorzystywane w szerokiej komunikacji. Wraz z kampanią wprowadzono w komunikacji banku nowy visual language (nowy kod graficzny i kolorystyczny dla marki, wzbogacony o nowoczesną symbolikę 3D), który zastosowano w BTL oraz kreacjach digital signage w oddziałach banku. Doradców banku zaopatrzono w unikalną figurę przestrzenną, umożliwiając im innowacyjny sposób prezentacji oferty konta.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”5/6″ enable_content_animation=”yes” ca_init_scale_x=”1″ ca_init_scale_y=”1″ ca_init_scale_z=”1″ ca_init_opacity=”0″ ca_an_scale_x=”1″ ca_an_scale_y=”1″ ca_an_scale_z=”1″ ca_an_opacity=”1″ align=”text-left” offset=”vc_col-md-offset-2 vc_col-md-8 vc_col-sm-offset-1″ el_class=”text-center” ca_duration=”1200″ ca_delay=”150″ ca_init_translate_y=”59″ ca_init_translate_z=”-149″ ca_init_rotate_x=”-93″][vc_empty_space height=”100px”][ld_fancy_heading tag=”h6″ alignment=”text-center” transform=”text-uppercase” use_custom_fonts_title=”true” title=”SAKURA TEMPLATE” color=”rgb(255, 255, 255)” fs=”16px” ls=”0.1em” margin=”bottom_large:0.75em|bottom_small:15%25″ fw=”600″]MEDIAMIX[/ld_fancy_heading][ld_spacer height=”20px”][vc_column_text]Zaplanowaliśmy zintegrowane wsparcie mediowe z wykorzystaniem wielu kanałów dotarcia do TG:[/vc_column_text][vc_empty_space height=”50px”][ld_list use_custom_fonts_list=”true” items_spacing=”11″ bullet_size=”15px” primary_color=”#e30000″ txt_color=”rgb(255, 255, 255)” fs=”16PX”]digital (display mailing programmatic social paid i organic 11 spotów video w tym dedykowane pre-rolle o których napiszemy dalej oraz 4 KV w kreacjach internetowych) ,TV (4 spoty TV/VOD),radio (2 spoty radiowe + konkurs w RMF FM),outdoor (4 KV)[/ld_list][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”5/6″ enable_content_animation=”yes” ca_init_scale_x=”1″ ca_init_scale_y=”1″ ca_init_scale_z=”1″ ca_init_opacity=”0″ ca_an_scale_x=”1″ ca_an_scale_y=”1″ ca_an_scale_z=”1″ ca_an_opacity=”1″ offset=”vc_col-md-offset-2 vc_col-md-8 vc_col-sm-offset-1″ el_class=”text-center” ca_duration=”1200″ ca_delay=”150″ ca_init_translate_y=”59″ ca_init_translate_z=”-149″ ca_init_rotate_x=”-93″][vc_empty_space height=”100px”][ld_fancy_heading tag=”h6″ alignment=”text-center” transform=”text-uppercase” use_custom_fonts_title=”true” title=”SAKURA TEMPLATE” color=”rgb(255, 255, 255)” fs=”16px” ls=”0.1em” margin=”bottom_large:0.75em|bottom_small:15%25″ fw=”600″]rezultaty[/ld_fancy_heading][ld_spacer height=”20px”][vc_column_text]Rezultatami kampanii były m.in.:[/vc_column_text][vc_empty_space height=”50px”][ld_list use_custom_fonts_list=”true” items_spacing=”11″ bullet_size=”15px” primary_color=”#e30000″ txt_color=”rgb(255, 255, 255)” fs=”16PX”]wzrost świadomości spontanicznej banku w grupie docelowej,poprawa znajomości komunikacji banku w grupie docelowej w okresie kampanii o 27% (cel: 25%),zwiększenie udziału pozyskiwanych klientów młodych w portfelu kontowym o 65% (cel: 40%).,Śr. miesięczna liczba kont otwieranych dla klientów z dochodem netto 2000 zł+ wzrosła o 34%.,Śr. miesięczna liczba kont otwieranych dla nowych klientów wzrosła o 50%.[/ld_list][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”5/6″ enable_content_animation=”yes” ca_init_scale_x=”1″ ca_init_scale_y=”1″ ca_init_scale_z=”1″ ca_init_opacity=”0″ ca_an_scale_x=”1″ ca_an_scale_y=”1″ ca_an_scale_z=”1″ ca_an_opacity=”1″ align=”text-left” offset=”vc_col-md-offset-2 vc_col-md-8 vc_col-sm-offset-1″ el_class=”text-center” ca_duration=”1200″ ca_delay=”150″ ca_init_translate_y=”59″ ca_init_translate_z=”-149″ ca_init_rotate_x=”-93″][vc_empty_space height=”100px”][ld_fancy_heading tag=”h6″ alignment=”text-center” transform=”text-uppercase” use_custom_fonts_title=”true” title=”SAKURA TEMPLATE” color=”rgb(255, 255, 255)” fs=”16px” ls=”0.1em” margin=”bottom_large:0.75em|bottom_small:15%25″ fw=”600″]podsumowanie[/ld_fancy_heading][ld_spacer height=”20px”][vc_column_text]

Zintegrowana strategia mediowa i oryginalny koncept kampanii na nowo wypozycjonowały Credit Agricole na tle zachowawczej i generycznej kategorii bankowej. O efektywności zadecydowały także m.in.:

[/vc_column_text][vc_empty_space height=”50px”][ld_list use_custom_fonts_list=”true” items_spacing=”11″ bullet_size=”15px” primary_color=”#e30000″ txt_color=”rgb(255, 255, 255)” fs=”16PX”]bardzo dogłębne poznanie grupy docelowej,precyzyjne docieranie da niej (na bieżąco optymalizowane w oparciu o dane),przemyślany mix spójnych działań dopasowany do medium (własne i kupione) i do grupy docelowej (np. dedykowane pre-rolle na kanale YouTube uwielbianym przez młodych),udany wybór ambasadora marki który faktycznie pasował do grupy docelowej i wpłynął pozytywnie na wizerunek marki poprawił rozpoznawalność odświeżył go a także podniósł sprzedaż.[/ld_list][vc_empty_space height=”100px”][/vc_column][/vc_row]