Strona Główna > Usługi > Content marketing > Prowadzenie kampanii mediowych

Prowadzenie kampanii mediowych

Klasyczne kampanie mediowe to sprint – błyskawiczny, intensywny, ale krótki wysiłek, który szybko się kończy. My stawiamy na maraton – planujemy kampanię, tak, aby działała dłużej, pracując na wizerunek Twojej marki w czasie.

Wykorzystaj potencjał zasięgowych serwisów i zadbaj długofalowo o wizerunek marki

Dobrze zaplanowana kampania mediowa to narzędzie, która pozwala dotrzeć z przekazem marki do znacznie szerszej grupy odbiorców. Wykorzystujemy renomę i zasięgi dużych, znanych wydawców.

W kampanii mediowej stawiamy na synergię działań z kilku obszarów: content, creative, SEO. Analizujemy trendy, szukamy linii dotarcia pomiędzy celem Twojej kampanii a grupą odbiorców. 

Każdy wydawca analizowany jest pod kątem kluczowych wskaźników, tak, aby mieć pewność, że:

  • treść brandowa trafi na rzetelną stronę o dobrych parametrach technicznych,
  • zrealizujemy możliwie największy ruch,
  • przy okazji zyskamy benefit w postaci linkowania do strony brandowej z silnego i wiarygodnego źródła.

Nie robimy kampanii zgodnie z szablonem

Nie robimy kampanii zgodnie z szablonem — każdą z nich traktujemy indywidualnie, z nastawieniem na partnerską współpracę. Co to oznacza? 

  • Na początku spotykamy się i rozmawiamy o tym, jaki produkt/usługę chcesz promować i dlaczego. Poznajemy Twoje motywacje, aby jak najlepiej zaplanować działania. To również czas na to, aby wstępnie wymienić się uwagami i spostrzeżeniami.
  • Opracowujemy dla Ciebie ofertę kampanii:
    • wybieramy wydawców i wyjaśniamy, dlaczego właśnie ich chcemy zaangażować,
    • dostajesz informację o kluczowych wskaźnikach danego wydawcy,
    • otrzymujesz propozycję tematów, z wyjaśnieniem, dlaczego proponujemy publikację tych konkretnych tematów (każdy z nich dobieramy na bazie szczegółowej analizy),
    • dbamy, aby artykuły były maksymalnie dopracowane pod każdym kątem, dlatego oprócz tematów, dostajesz propozycję działań dodatkowych, które pomogą zwiększyć atrakcyjność artykułu i wzmocnić pozytywny wizerunek marki (np. infografiki, współpraca z ekspertem).
  • Rozmawiamy na temat oferty, dopracowujemy ostatnie szczegóły. Następnie ustalamy harmonogram prac i przechodzimy do działania. Cały czas jesteśmy w kontakcie i informujemy Cię o postępach. Po zakończonej kampanii analizujemy wyniki.

Kampania mediowa to dobry wybór, kiedy chcesz promować konkretny produkt, usługę, lub zadbać o wizerunek marki i zależy Ci na dotarciu do szerszego grona odbiorców, pozostających w Twojej grupie docelowej.

W działania wplatamy elementy SEO i Creative

Dlatego treści oprócz szybkiego i dużego, ale krótkoterminowego zasięgu, pracują na siebie jeszcze długo po zakończeniu kampanii. 

Wynika to z holistycznego działania — dogłębnej analizy marki i jej grupy docelowej, świadomego doboru wydawców oraz strategicznego planowania treści wzbogaconych dodatkowymi elementami: infografiki, analizy rynkowe, materiały wideo, wysokiej jakości zdjęcia.

Dzięki temu artykuły publikowane w ramach kampanii są bardziej atrakcyjne dla odbiorcy oraz wzmacniają wiarygodność i pozytywny wizerunek brandu. Korzystnie wpływają na autorytet witryny linkowanej, czyli strony marki, poprzez pozyskanie silnego linka. 

Kampanię mediową możesz wykorzystać również do wsparcia działań prowadzonych w innych kanałach (np. kampania telewizyjna), aby zwiększyć ich efektywność. 

Co nas wyróżnia?

wymiana

Współpraca z renomowanymi i zasięgowymi portalami

wykres

Gwarancja ruchu

wzrost bazy

Pełny raport efektywnościowy

wyszukiwarka

Kampania z impactem SEO

network

Materiały bogate w treści wizualne

Zaufali nam liderzy rynku,
dołącz do nich

Historie sukcesu oczami naszych Partnerów

Media Markt

„Eksperci z Cube Group przykładają ogromną wagę do zrozumienia naszych potrzeb, starannie je analizując i poszukując dla nas optymalnych rozwiązań. Jesteśmy usatysfakcjonowani efektami sprzedażowymi, jakie udało nam się uzyskać dzięki działaniom agencji Cube Group.”

Dariusz Juszkiewicz

MediaPlanning and Digital Marketing Manager

Provident

„Indywidualne podejście do Klienta, strategiczne opracowanie planu działania, transparentność wszystkich działań i wymierne efekty to tylko niektóre z czynników potwierdzających profesjonalizm specjalistów z Cube Group.”

Bartosz Chojecki

Bartosz Chojecki

Digital Acquisition Manager 

Credit Agricole

„Cube Group to doświadczony Partner w prowadzeniu działań marketingu online. Na podstawie naszego wieloletniego doświadczenia możemy potwierdzić skuteczność realizowanych działań.”

Anna Płachta

Anna Płachta

Dyrektor Departamentu Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej i Digital

Restaumatic

„Cube Group okazał się znakomitym Partnerem. Dzięki świetnie wypracowanej strategii contentowej i konsekwentnym działaniom on-site, udało się zapewnić wyraźne wzrosty M2M we wszystkich interesujących nas parametrach.”

Filip Pietrek

Filip Pietrek

Marketing Director 

Orkla Care

„W Orkla Care nie pracujemy z agencjami, lecz z Partnerami i takim Partnerem jest Cube Group. Pięcioletnia współpraca zaowocowała niebotycznymi wynikami marce Moller’s i Colon.”

Krzysztof Bućko

Digital Manager

Triverna

„Cieszę się, że podjęliśmy rękawicę i dzielnie walczymy na dość zatłoczonym rynku travel. Dzięki skrupulatnemu podejściu Cube Group nasz blog osiąga dziś jedne z najlepszych wskaźników jakościowych w całej kategorii, stając się jednocześnie ważnym kontrybutorem wzrostu naszego biznesu.”

Krzysztof Dębski

Krzysztof Dębski

Chief Marketing Officer