Strona Główna > Usługi > Content marketing > Mapy i strategie contentowe

Mapy i strategie contentowe

Mapa contentowa powstaje na podstawie uprzednio przygotowanej strategii. Jest ona wizualnym zapisem wszystkich tematów treści, formatów, kanałów ich dystrybucji, planowanych działań recyklingowych i redystrybucyjnych. Odzwierciedla ona proces realizacji strategii contentowej. Jest informacją o tym jakie treści, kiedy i jak publikować.

Strategia contentowa, która sprzedaje!

Jak powstaje strategia contentowa?

Punktem wyjścia do przygotowania strategii jest szczegółowych audyt zasobów klienta: treści na jego stronie internetowej oraz w mediach, a także zasobów konkurencji oraz możliwości rynkowych.

Na podstawie analiz zyskujemy wiedzę, kim są konsumenci audytowanej marki, jak przyswajają content i na jakiej podstawie dokonują konwersji. Tak powstają buyer persony. Kolejny krok to przygotowanie strategii komunikacji w oparciu o precyzyjnie rozpisane grupy docelowe. 

Szczegółowym planem realizacji strategii contentowej jest mapa. Obrazuje ona wzajemne powiązania między treściami. Tworzy niejako sieć powiązaną linkowaniem wewnętrznym i zewnętrznym – która wypełnia założenia topical authority i budować ekspercki wizerunek marki.

Monetyzuj treści i mierz zwrot z inwestycji w content

Treści na stronę klienta budowane są na podstawie szczegółowego researchu fraz kluczowych oraz intencji wyszukiwania – tak, by odpowiadały na potrzeby użytkowników i zatrzymywały ich na dłużej.

Kluczowe dla nas jest, by użytkownik spędził na stronie czas: przeklikał się do innych materiałów i wszedł w interakcję z contentem. 

Strategia budowana jest wielopoziomowo. Bazujemy na strategiach klastrowych, które prowadzą użytkownika za rękę od ogółu, do szczegółu. Jednocześnie na ich bazie budowany jest lejek zakupowy. Naszym celem jest, aby użytkownik na Twojej stronie skonwertował. Tak możesz mierzyć zwrot z inwestycji w treści i monetyzować content.

Co nas wyróżnia?

lupa

Kompleksowe podejście do strategii contentowych: od buyer person i strategii komunikacji, poprzez SEO i dystrybucję w innych kanałach

data

Mierzalny zwrot z inwestycji w content

wykres wzrostu

Szybkie wzrosty pozycji i konwersji

puchar

Autorskie rozwiązania, nagradzane przez międzynarodowe jury

Innowacyjne podejście

Zaufali nam liderzy rynku,
dołącz do nich

Historie sukcesu oczami naszych Partnerów

Media Markt

„Eksperci z Cube Group przykładają ogromną wagę do zrozumienia naszych potrzeb, starannie je analizując i poszukując dla nas optymalnych rozwiązań. Jesteśmy usatysfakcjonowani efektami sprzedażowymi, jakie udało nam się uzyskać dzięki działaniom agencji Cube Group.”

Dariusz Juszkiewicz

MediaPlanning and Digital Marketing Manager

Provident

„Indywidualne podejście do Klienta, strategiczne opracowanie planu działania, transparentność wszystkich działań i wymierne efekty to tylko niektóre z czynników potwierdzających profesjonalizm specjalistów z Cube Group.”

Bartosz Chojecki

Bartosz Chojecki

Digital Acquisition Manager 

Credit Agricole

„Cube Group to doświadczony Partner w prowadzeniu działań marketingu online. Na podstawie naszego wieloletniego doświadczenia możemy potwierdzić skuteczność realizowanych działań.”

Anna Płachta

Anna Płachta

Dyrektor Departamentu Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej i Digital

Restaumatic

„Cube Group okazał się znakomitym Partnerem. Dzięki świetnie wypracowanej strategii contentowej i konsekwentnym działaniom on-site, udało się zapewnić wyraźne wzrosty M2M we wszystkich interesujących nas parametrach.”

Filip Pietrek

Filip Pietrek

Marketing Director 

Orkla Care

„W Orkla Care nie pracujemy z agencjami, lecz z Partnerami i takim Partnerem jest Cube Group. Pięcioletnia współpraca zaowocowała niebotycznymi wynikami marce Moller’s i Colon.”

Krzysztof Bućko

Digital Manager

Triverna

„Cieszę się, że podjęliśmy rękawicę i dzielnie walczymy na dość zatłoczonym rynku travel. Dzięki skrupulatnemu podejściu Cube Group nasz blog osiąga dziś jedne z najlepszych wskaźników jakościowych w całej kategorii, stając się jednocześnie ważnym kontrybutorem wzrostu naszego biznesu.”

Krzysztof Dębski

Krzysztof Dębski

Chief Marketing Officer