Strategia contentowa, która sprzedaje!
Jak powstaje strategia contentowa?
Punktem wyjścia do przygotowania strategii jest szczegółowych audyt zasobów klienta: treści na jego stronie internetowej oraz w mediach, a także zasobów konkurencji oraz możliwości rynkowych.
Na podstawie analiz zyskujemy wiedzę, kim są konsumenci audytowanej marki, jak przyswajają content i na jakiej podstawie dokonują konwersji. Tak powstają buyer persony. Kolejny krok to przygotowanie strategii komunikacji w oparciu o precyzyjnie rozpisane grupy docelowe.
Szczegółowym planem realizacji strategii contentowej jest mapa. Obrazuje ona wzajemne powiązania między treściami. Tworzy niejako sieć powiązaną linkowaniem wewnętrznym i zewnętrznym – która wypełnia założenia topical authority i budować ekspercki wizerunek marki.
Monetyzuj treści i mierz zwrot z inwestycji w content
Treści na stronę klienta budowane są na podstawie szczegółowego researchu fraz kluczowych oraz intencji wyszukiwania – tak, by odpowiadały na potrzeby użytkowników i zatrzymywały ich na dłużej.
Kluczowe dla nas jest, by użytkownik spędził na stronie czas: przeklikał się do innych materiałów i wszedł w interakcję z contentem.
Strategia budowana jest wielopoziomowo. Bazujemy na strategiach klastrowych, które prowadzą użytkownika za rękę od ogółu, do szczegółu. Jednocześnie na ich bazie budowany jest lejek zakupowy. Naszym celem jest, aby użytkownik na Twojej stronie skonwertował. Tak możesz mierzyć zwrot z inwestycji w treści i monetyzować content.
Co możemy zaoferować?
Co nas wyróżnia?

Kompleksowe podejście do strategii contentowych: od buyer person i strategii komunikacji, poprzez SEO i dystrybucję w innych kanałach

Mierzalny zwrot z inwestycji w content

Szybkie wzrosty pozycji i konwersji

Autorskie rozwiązania, nagradzane przez międzynarodowe jury

Innowacyjne podejście