Co możemy zaoferować?
Inteligentna reklama Programmatic – zyskaj więcej, precyzyjnie docierając do właściwych odbiorców w czasie rzeczywistym.
Nasze podejście opiera się na danych i analityce, co pozwala na ciągłe optymalizowanie kampanii i maksymalizowanie ich efektywności.
Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom dotrzesz do swojej grupy docelowej tam, gdzie naprawdę możesz ją przekształcać w lojalnych klientów.
Opracowujemy i realizujemy Display & Rich Media Campaigns, które skutecznie przyciągają uwagę odbiorców, angażując ich za pomocą innowacyjnych i interaktywnych formatów.
Korzystamy z dynamicznych treści i efektownych animacji, aby wyróżnić markę i zwiększyć współczynnik klikalności (CTR).
Precyzyjnie wybieramy odpowiednie Private Marketplaces (PMP), by oddać charakter prowadzonej działalności.
Oferujemy kampanie zasięgowe, współpracując tylko z wyselekcjonowanymi wydawcami premium, co zapewnia Ci jakość i bezpieczeństwo. Private Marketplaces to gwarancja transparentności i kontroli nad reklamą oraz placementy premium pasujące do Twojego biznesu.
Nowoczesne kampanie Programmatic – innowacja, która wspiera Twój rozwój.
Wykorzystujemy skuteczność Dynamic & Data-Driven Campaigns.
Stawiamy na kampanie oparte na danych, które dynamicznie dostosowują treści reklamowe do preferencji użytkowników. Wykorzystujemy zaawansowaną analitykę, by personalizować przekaz i skutecznie docierać do klientów na każdym poziomie lejka konwersji.
Zwracamy uwagę na klientów, którzy mogą do Ciebie wrócić, stosując remarketing dynamiczny.
Działanie te pozwalają ponownie dotrzeć do użytkowników, którzy odwiedzili już Twoją stronę, prezentując im spersonalizowane treści. Dzięki temu rozwiązaniu zwiększamy szanse na konwersję i skuteczność działań performance.
Zwiększamy rozpoznawalność marki z Video & Audio Campaigns.
Realizujemy kampanie, które pozwalają na przyciągnięcie uwagi odbiorców za pomocą kampanii wideo i audio na platformach takich jak YouTube, Spotify czy innych powierzchniach premium. Działania te angażują użytkowników na różnych etapach ich zakupowej podróży.
Kampanie oparte na danych, które rozwijają Twój biznes i docierają do odpowiednich osób w odpowiednim czasie.
Dbamy o zwiększenie liczby instalacji i rozpoznawalności Twojej aplikacji za sprawą CPI Mobile Campaigns.
Kampanie oparte na modelu CPI (Cost Per Install) pozwalają na precyzyjne docieranie do użytkowników mobilnych i efektywne promowanie aplikacji. Nasze podejście opiera się na analizie danych potencjalnych odbiorców, co zwiększa częstość instalacji oraz zaangażowanie w aplikację.
Przeprowadzamy wielopoziomowe badania, korzystając z 3rd Party Data Providers & Audience Research.
Analizujemy dane dostarczane przez zewnętrznych dostawców – 3rd Party Data Providers, aby dokładniej dotrzeć do Twojej grupy docelowej. Ponadto przeprowadzamy badania Twoich obecnych odbiorców, które pozwalają lepiej zrozumieć ich potrzeby i preferencje. Tworzymy także customowe segmenty pod wybrane przez Ciebie kryteria istotne z perspektywy biznesowej.
W ramach Digital Out Of Home wyświetlamy Twoje reklamy na ekranach cyfrowych w przestrzeni publicznej.
Prowadzimy kampanie Digital Out of Home (DOOH), które docierają do odbiorców w często uczęszczanych miejscach, jak np. przystanki, dworce czy galerie handlowe. Dzięki tej technologii treści reklamowe wyświetlane na ekranach mogą być zmieniane i dostosowywane do odbiorców w czasie rzeczywistym. Cały proces jest zarządzany automatycznie przez systemy Programmatic.
Co nas wyróżnia?

Elastyczność i szybka adaptacja do zmian rynkowych

Zaawansowane działania na Demand-Side Platform (DSP) z pełną transparentnością

Dostosowanie kampanii do trendów cookieless tracking

Innowacyjne podejście Performance w Programmatic